Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Встановлення термостата Деу Ланос на 92 С градуса

Система охолодження двигуна Деу Ланос підтримує температуру охолоджувальної рідини на рівні 87 С. Це так званий температурний поріг спрацювання термостата. Діапазон робочої температури штатного термостатичного клапана ЗАЗ Ланос становить 87-103 С. У деяких випадках нижній поріг спрацювання термостата необхідно підвищити:

  1. Погано гріє пічка
  2. Довго прогрівається редуктор ГБО

Артикул термостата: TH28592G1 (температура 92 С), 96143939 (температура 87 С), WA3017.87D2 (температура 87 С), TH00388G1 (температура 88 С), 96180324 (у зборі з корпусом, двигун 1.5), 96282726 (у зборі з корпусом, двигун 1.6).

Якщо водій Деу Ланос зауважив, що в період зимових холодів почав довго прогріватися салон або якщо тривалий час не вмикається ГБО, то фахівці настійно рекомендують ставити термостат з більш високим порогом нагріву, від 92 С і вище.

Термостат ЗАЗ Ланос

Що гарного і поганого в заміні штатного термостата ЗАЗ Ланос (87 С) на аналог з температурою спрацювання 92 С

Практично на всіх модифікаціях ZAZ Lanos використовується термостат з температурою спрацьовування 87 С. Тобто при нагріванні антифризу до 87 С відбувається перемикання системи охолодження з малого контуру циркуляції на великий. Нагріта до 87 С рідина перемикається на велике коло циркуляції і починає надходити в радіатор охолодження, даючи можливість антифризу більше забирати тепла від двигуна.

Що буде, якщо поставити на Daewoo Lanos термостат з температурою спрацювання 92 С. У цьому випадку відбудеться:

  1. Збільшення температури нагріву двигуна
  2. Зросте температура нагрівання пічки
  3. Прискориться прогрів дросельної заслінки і редуктора ГБО

Зрозуміло, у підвищенні температури прогріву двигуна є кілька істотних недоліків. По-перше, збільшується час прогрівання мотора. По-друге, на прогрів двигуна йде більше бензину.

Якщо заміна термостата дасть можливість відчутно краще нагрівати салон в холодну пору року, то велика частина водіїв ЗАЗ Ланос сходяться на думці, що прискорення і підвищення температури прогріву ДВЗ є виправданим. Але в цьому випадку з приходом весни доведеться міняти термостат на старий, зі штатною температурою спрацювання 87 С.

Як замінити термостат ЗАЗ Ланос

Почнемо з того, що автомобіль ZAZ Lasnos поставлявся з різними варіантами ДВЗ. Найбільше поширення отримали мотори: МеМЗ (двигуни 1.3 і 1.4), A13SMS, A14SMS, A15SMS, F14D3 і F16D3. Кожна серія двигунів, МеМЗ, SMS або D3, має свій пристрій термостатичного клапана.

Заміна термостата на моторах МеМЗ розглядатися в цьому огляді не буде. У блозі з ремонту ЗАЗ Сенс є окремий огляд, присвячений темі заміни термостатичного клапана на двигуні МеМЗ.

Заміна термостата Деу Ланос на двигунах A13SMS, A14SMS і A15SMS

На моторах серії SMS посадкове місце термостата знаходиться за задньою кришкою ГРМ. Обслуговування термостата на двигунах серії SMS пов'язане з досить високою технічною складністю, адже необхідно повністю розбирати ГРМ.

Якщо коротко, то ГРМ автомобіля ZAZ Lanos розбирається за такою схемою:

Знімаємо ремінь допоміжних агрегатів

Від'єднуємо шків насоса ГУР

Знімаємо верхню передню кришку ГРМ

  • Піднімаємо домкратом передню праву частину авто, знімаємо колесо і від'єднуємо бризговик.
  • Ставимо поршень першого циліндра в положення ВМК. Для цього слід прокрутити шків колінвала за годинниковою стрілкою.

Ставимо поршень першого циліндра в положення ВМК

  • Контролюємо ВМК за мітками. Одна з міток розташована зверху, на головній шестірні ГРМ, а друга на нижній зірочці колінвала ЗАЗ Ланос.

Контролюємо ВМК за мітками

  • Знімаємо шків колінвала. Це зробити досить непросто. Потрібно попросити напарника витиснути педаль гальма. Якщо напарника немає, то доведеться стопорити маховик через технологічний отвір на корпусі КПП.

Знімаємо шків колінвала

Від'єднуємо нижню передню кришку ГРМ

Скидаємо ремінь ГРМ

  • Знімаємо головну шестірню ГРМ. Вона тримається на 1 болті з головкою на 17. При від'єднанні шестерні ГРМ слід контролювати, щоб не збилися фази газорозподільного механізму.

Знімаємо головну шестірню ГРМ

  • Від'єднуємо задню кришку ГРМ. Для цього доведеться попередньо зняти натяжний ролик.

Від'єднуємо задню кришку ГРМ

  • Знімаємо корпус термостата. Він тримається на 2 болтах. Попередньо слід від'єднати шланг термостатичного клапана Деу Ланос.

Знімаємо корпус термостата

  • Витягуємо старий термостат і ставимо на його місце новий.

Витягуємо старий термостат

  • Збираємо вузол у зворотній послідовності.

Заміна термостата на двигунах серії SMS є вельми і вельми трудомісткою. Сезонна заміна термостата на таких моторах - практично нездійсненне завдання. Але деякі майстри все ж знаходять вихід із ситуації за допомогою установки виносного термостата.

Як виносний термостатичний клапан використовується термостат у зборі з корпусом для двигунів серії D3 і D4. Виносний термостат кріпиться до патрубку штатного корпусу термостата. При цьому сам клапан слід витягти зі штатного місця.

В даному випадку до корпусу виносного термостата Деу Ланос потрібно наварити штуцер, за допомогою якого можна надійно зістикувати виносний термостат зі штатним. Обов'язково подивіться в кінці огляду відеоролик, автор якого знайомить глядачів з особливостями установки виносного термостатичного клапана.

Заміна термостата ЗАЗ Ланос на двигунах F14D3 і F16D3

Більш сучасні модифікації даного авто оснащувалися моторами серії D3. Однією з особливостей двигунів D3 є більш зручне розташування термостата. Щоб замінити термостат на F14D3 або F16D3, вже не потрібно розбирати двигун. Термостатичний клапан винесено на передню частину корпусу блоку циліндрів, поруч з випускним колектором. У даному випадку термостат можна замінити рівно за 5 хвилин.

  • Виймаємо шланг, що йде від термостата до радіатора ZAZ Lanos. Для фіксації шланга зазвичай використовується самозатискний хомут. Щоб послабити затяжку такого хомута, потрібно стиснути вусики плоскогубцями.

Виймаємо шланг

  • Знімаємо шланг, який йде на дросель.

Знімаємо шланг

  • Від'єднуємо корпус термостата. Він тримається на 2 болтах.

Від'єднуємо корпус термостата

  • Витягуємо старий термостат і ставимо на його місце новий. Корпус термостата є розбірним, щоб дістатися до самого термостата, необхідно від'єднати верхню частину корпусу від нижньої.

Витягуємо старий термостат

  • Ставимо термостат на місце і збираємо вузол у зворотній послідовності. Обов'язково ставимо нову прокладку!

Конструкція двигунів D3, а також D4, є більш продуманою, що дозволяє істотно спростити і прискорити технічне обслуговування силового агрегату.

Додаткова інформація

Встановлення виносного термостата, яка актуальна для моторів серії SMS, є досить сумнівним рішенням. Справа в тому, що більша частина корпусів термостата нового зразка виготовляються на основі пластику. На пластиковий корпус не вийде наплавити штуцер для кріплення шланга від штатного термостата.

Зрозуміло, зустрічаються термостати ЗАЗ Ланос і з алюмінієвим корпусом. У цьому випадку майстри може виручити аргонове зварювання.

Сезонну заміну термостата, з 87 на 92 С, зазвичай роблять на моделях з двигуном серії D3. На таких моторах термостат розташований у легкодоступному місці.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Встановлення термостата Деу Ланос на 92 С градуса"

Відгуки: 0




» Всі новини

Запчастини які були використані для ремонту Деу Ланос

Як перевірити датчик покажчика температури охолоджувальної рідини Деу Ланос
Як перевірити датчик покажчика температури охолоджувальної рідини Деу Ланос
Заміна задніх гальмівних трубок Деу Ланос, трубка від шланга до гальмівного циліндра
Заміна задніх гальмівних трубок Деу Ланос, трубка від шланга до гальмівного циліндра
Заміна підшипника муфти кондиціонера Ланос
Заміна підшипника муфти кондиціонера Ланос
Велика витрата масла масла ЗАЗ Ланос, димить вихлопна труба. Причини і методи ремонту
Велика витрата масла масла ЗАЗ Ланос, димить вихлопна труба. Причини і методи ремонту
.