Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Масса блоку управління двигуном Шевроле Лачетті, як обслужити массу ЕБУ

У деяких випадках автомобіль Шевроле Лачетті зазнає неполадок з категорії "нез'ясовних". Прикладів таких поломок десятки і навіть сотні:

  1. Періодично спостерігається троїння мотора
  2. Виникають і самі по собі пропадають помилки Check Engine
  3. Ривки/провали при розгоні
  4. та інше-інше

Проблемна робота Chevrolet Lacetti найчастіше викликається поганим контактом маси ЕБУ. Слабкий контакт маси електронного блоку управління в більшості випадків обумовлений тим, що контактна поверхня клеми і кузова покривається окислами або іншими видами нальоту. Зустрічаються і такі випадки, коли нормальному контакту маси заважає шар фарби на кузовних елементах.

Масса ЕБУ Шевроле Лачетті

Діагностика масси ЕБУ Шевроле Лачетті

Слід почати з того, що масса ЕБУ знаходиться на корпусі стартеру. Клема масси ЕБУ посаджена на шпильку і прикручена гайкою. Додатково разом з массою ЕБУ в цьому з'єднанні є масса АКБ, а також масса датчика швидкості. Тобто дане з'єднання обслуговує відразу 3 дуже важливих вузла.

Перевірити якість контакту масси електронного блоку управління дуже просто. Для цього потрібно лише провести замір опору і напруги між корпусом ЕБУ і місцем підключення масси. Перевірка якості підключення масси ЕБУ в автомобілі Шевроле Лачетті будується за такою схемою:

  • Для перевірки якості з'єднання масси майстру буде потрібен мультитестер.

Мультитестер

  • Налаштовуємо мультвимірювальний прилад на замір опору. Верхню межу слід поставити на 200 (Ом).
  • Вимірюємо опір самих щупів. Зазвичай опір становить в районі 1,8 (Ом). Опір щупів вимірюється з тією метою, щоб потім відняти це значення від опору між корпусом ЕБУ і массою Chevrolet Lacetti.

Вимірюємо опір самих щупів

  • Вимірюємо опір між корпусом ЕБУ та массою. Якщо контакт масси є нормальним, то опір збігається з опором щупів. В даному випадку результатом заміру є стане 1,8 (Ом). Далі віднімаємо від отриманого значення опір щупів: 1,8 - 1,8 = 0 (Ом).

На цій ділянці ланцюга опір склав 0 (Ом). Це дуже гарний показник, що свідчить про якісне підключення масси.

Зрозуміло, далеко не у всіх випадках опір массового дроту є нульовим. Дуже часто можна спостерігати, що опір ділянки ланцюга від корпусу ЕБУ до точки підключення масси Шевроле Лачетті становить 20-30 (Ом) і навіть більше того.

Якщо ланцюг підключення масси має опір, значить блок управління двигуном отримує спотворену інформацію від датчиків. Дуже часто ЕБУ з проблемною массою лається на датчик кисню, про що свідчить поява помилки Check Engine. Хто не знає, аналіз даних лямбда-зонда відбувається з урахуванням тисячних часток Вольта. У даному випадку несправна масса цілком може значно спотворити реальний сигнал, що надходить від кисневого датчика.

Ремонт поганої масси ЕБУ Шевроле Лачетті

До погіршення контакту масси ведуть наступні фактори:

  1. Окислення контактних поверхонь
  2. Наявність на контактних поверхнях фарби
  3. Деформація контактних поверхонь

Зрідка зустрічаються випадки, коли сам дріт, що веде від ЕБУ до масси, має якісь пошкодження, які і погіршують контакт маси. Якщо візуальний огляд дроту показав, що проводка ціла і неушкоджена, то швидше за все, що проблема криється в самих контактних поверхнях на клемі і корпусі стартеру Шевроле Лачетті.

Контакт масси електронного блоку управління обслуговується за наступним принципом:

  • Заганяємо машину на оглядову яму. Якщо її немає, то згодиться естакада. Доступ знизу забезпечується для того, щоб можна було зручно підібратися до стартеру, де і розташоване місце підключення масси ЕБУ.

Деякі майстри примудряються обслуговувати з'єднання даної масси зверху, тобто з-під капота. Але при доступі зверху доведеться працювати з дуже незручного становища.

  • Обов'язково потрібно зняти клему "-" з акумулятора!
  • Демонтуємо захист картера двигуна.
  • Відкручуємо гайку, яка фіксує дроти масси до корпусу стартеру. Головка гайки створена під ключ на 12. Дуже зручно відкручувати це кріплення трубчастим ключем або накидною головкою з подовжувачем. Перед безпосередньою роботою з гайкою з'єднання бажано почистити щіткою.

Відкручуємо гайку

  • Від'єднуємо дроти маси. Потрібно просто зняти клеми зі шпильки.

Від'єднуємо дроти маси

  • Слід провести візуальний огляд клем. Відомо чимало випадків, коли клема дроту маси блоку управління двигуна Шевроле Лачетті просто руйнувалася. Таке може статися через корозію або механічні пошкодження.

Якщо клеми всіх дротів не мають явних дефектів, то потрібно кожну клему зачистити наждачним папером. Як наждак слід використовувати папір із зернистістю не вище Р1000. Просто більш грубим наждаком можна пошкодити поверхню клем, що призведе до погіршення контакту.

Якщо якась із клем деформована або має якісь пошкодження, то її слід замінити.

  • Викручуємо шпильку, яку називають спецболтом. Це кріплення фіксує корпус стартера Chevrolet Lacetti до КПП. На цю шпильку і одягаються клеми маси. Щоб викрутити шпильку, потрібен ключ на 13.

Викручуємо шпильку

  • Чистим розчинником шпильку і посадкове місце кріплення на корпусі стартеру. Варто окремо звернути увагу на наявність фарби на корпусі стартеру, в місці прилягання шпильки. Якщо в посадковому місці шпильки є фарба, її обов'язково потрібно зняти.
  • Обробляємо всі компоненти маси спреєм для захисту контактів. Захисний засіб слід нанести на клеми, шпильку і посадкове місце шпильки. У блозі з ремонту Шевроле Лачетті є окремий огляд на тему роботи зі спреєм для захисту електроконтактів.

Обробляємо всі компоненти маси спреєм для захисту контактів

  • Збираємо вузол у зворотній послідовності.
  • Заводимо двигун і перевіряємо роботу силового агрегату.

Профілактику масси ЕБУ рекомендується проводити мінімум 1 раз на рік

Додаткова інформація

Точка підключення до маси передбачена не тільки на стартері. Силовий агрегат Шевроле Лачетті використовує й інші місця з'єднання з масою:

  1. Поруч з генератором
  2. У районі лівого крила

Додаткові маси забезпечують надійне електроживлення двигуна і навісного обладнання. Як і у випадку з масою ЕБУ, зазначені вище точки підключення маси потребують обслуговування. Досвідчені водії при купівлі автомобіля відразу ж приводять до ладу точки підключення маси. Цей нехитрий прийом дозволяє виключити появу "нез'ясовних" несправностей.

Масса

Відомо безліч випадків, коли куплений в салоні новий Chevrolet Lacetti мав покриті фарбою точки підключення маси. Захисний шар фарби перешкоджає нормальному контакту, що веде до появи нестабільної роботи силового агрегату.

При обслуговуванні точок з'єднання маси обов'язково і неодмінно слід використовувати засіб захисту електричних контактів. Найчастіше подібні засоби представлені у вигляді спрею, який дозується через тонку подовжувальну трубку.

Спрей

Спрей формує на поверхні контактів водовідштовхувальний захисний шар. При цьому захист не погіршує провідність контактних пар. Завдяки спрею електроконтактна група перестає окислюватися. Захищені спреєм контакти починають менше піддаватися нагріву.

Фахівці наполегливо рекомендують обробляти захистом електричних контактів абсолютно всі з'єднання і роз'єми електромережі Шевроле Лачетті.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Масса блоку управління двигуном Шевроле Лачетті, як обслужити массу ЕБУ"

Відгуки: 1


Павел

Спасибо за информацию




» Всі новини

Запчастини які були використані для ремонту Шевроле GM Лачетті

Як перевірити датчик колінвала Шевроле Лачетті, ознаки несправності
Як перевірити датчик колінвала Шевроле Лачетті, ознаки несправності
Заміна задніх тормозних дисків на Шевроле Лачетті
Заміна задніх тормозних дисків на Шевроле Лачетті
Блоки управління двигуном на Шевроле Лачетті. Варіанти і моделі ЕБУ на двигуни 1.4, 1.6, 1.8
Блоки управління двигуном на Шевроле Лачетті. Варіанти і моделі ЕБУ на двигуни 1.4, 1.6, 1.8
Перевірка тиску палива Шевроле Лачетті
Перевірка тиску палива Шевроле Лачетті
.