У деяких випадках автомобіль Шевроле Лачетті зазнає неполадок з категорії "нез'ясовних". Прикладів таких поломок десятки і навіть сотні:
Проблемна робота Chevrolet Lacetti найчастіше викликається поганим контактом маси ЕБУ. Слабкий контакт маси електронного блоку управління в більшості випадків обумовлений тим, що контактна поверхня клеми і кузова покривається окислами або іншими видами нальоту. Зустрічаються і такі випадки, коли нормальному контакту маси заважає шар фарби на кузовних елементах.
Слід почати з того, що масса ЕБУ знаходиться на корпусі стартеру. Клема масси ЕБУ посаджена на шпильку і прикручена гайкою. Додатково разом з массою ЕБУ в цьому з'єднанні є масса АКБ, а також масса датчика швидкості. Тобто дане з'єднання обслуговує відразу 3 дуже важливих вузла.
Перевірити якість контакту масси електронного блоку управління дуже просто. Для цього потрібно лише провести замір опору і напруги між корпусом ЕБУ і місцем підключення масси. Перевірка якості підключення масси ЕБУ в автомобілі Шевроле Лачетті будується за такою схемою:
На цій ділянці ланцюга опір склав 0 (Ом). Це дуже гарний показник, що свідчить про якісне підключення масси.
Зрозуміло, далеко не у всіх випадках опір массового дроту є нульовим. Дуже часто можна спостерігати, що опір ділянки ланцюга від корпусу ЕБУ до точки підключення масси Шевроле Лачетті становить 20-30 (Ом) і навіть більше того.
Якщо ланцюг підключення масси має опір, значить блок управління двигуном отримує спотворену інформацію від датчиків. Дуже часто ЕБУ з проблемною массою лається на датчик кисню, про що свідчить поява помилки Check Engine. Хто не знає, аналіз даних лямбда-зонда відбувається з урахуванням тисячних часток Вольта. У даному випадку несправна масса цілком може значно спотворити реальний сигнал, що надходить від кисневого датчика.
До погіршення контакту масси ведуть наступні фактори:
Зрідка зустрічаються випадки, коли сам дріт, що веде від ЕБУ до масси, має якісь пошкодження, які і погіршують контакт маси. Якщо візуальний огляд дроту показав, що проводка ціла і неушкоджена, то швидше за все, що проблема криється в самих контактних поверхнях на клемі і корпусі стартеру Шевроле Лачетті.
Контакт масси електронного блоку управління обслуговується за наступним принципом:
Деякі майстри примудряються обслуговувати з'єднання даної масси зверху, тобто з-під капота. Але при доступі зверху доведеться працювати з дуже незручного становища.
Якщо клеми всіх дротів не мають явних дефектів, то потрібно кожну клему зачистити наждачним папером. Як наждак слід використовувати папір із зернистістю не вище Р1000. Просто більш грубим наждаком можна пошкодити поверхню клем, що призведе до погіршення контакту.
Якщо якась із клем деформована або має якісь пошкодження, то її слід замінити.
Профілактику масси ЕБУ рекомендується проводити мінімум 1 раз на рік
Точка підключення до маси передбачена не тільки на стартері. Силовий агрегат Шевроле Лачетті використовує й інші місця з'єднання з масою:
Додаткові маси забезпечують надійне електроживлення двигуна і навісного обладнання. Як і у випадку з масою ЕБУ, зазначені вище точки підключення маси потребують обслуговування. Досвідчені водії при купівлі автомобіля відразу ж приводять до ладу точки підключення маси. Цей нехитрий прийом дозволяє виключити появу "нез'ясовних" несправностей.
Відомо безліч випадків, коли куплений в салоні новий Chevrolet Lacetti мав покриті фарбою точки підключення маси. Захисний шар фарби перешкоджає нормальному контакту, що веде до появи нестабільної роботи силового агрегату.
При обслуговуванні точок з'єднання маси обов'язково і неодмінно слід використовувати засіб захисту електричних контактів. Найчастіше подібні засоби представлені у вигляді спрею, який дозується через тонку подовжувальну трубку.
Спрей формує на поверхні контактів водовідштовхувальний захисний шар. При цьому захист не погіршує провідність контактних пар. Завдяки спрею електроконтактна група перестає окислюватися. Захищені спреєм контакти починають менше піддаватися нагріву.
Фахівці наполегливо рекомендують обробляти захистом електричних контактів абсолютно всі з'єднання і роз'єми електромережі Шевроле Лачетті.
Відгуки: 1
Спасибо за информацию