Поломка радіатора охолодження Шевроле Авео належить до категорії критичних несправностей. Їздити на машині з пробитим радіатором - неприпустимо! При найменшому протіканні радіатора системи охолодження потрібно замінити зношений теплообмінник на новий аналог.
При виборі нового радіатора охолодження потрібно пам'ятати, що можуть використовуватися різні теплообмінники і ці запчастини на Шевроле Авео не взаємозамінні між собою!
Артикул основного радіатора Авео:
Заміна радіатора є завданням з невисоким рівнем складності. В офіційному мануалі сказано, що потрібно попутно демонтувати передній бампер. Але за фактом радіатор на машині з механічною трансмісією прекрасно знімається із встановленим на своє місце бампером. Якщо ж на машині встановлена автоматична КПП, то бампер знімати все ж доведеться.
Додатково потрібно буде злити антифриз.
Якщо радіатор потік де-небудь в дорозі, то потрібно буде вести машину на стоянку або в майстерню за допомогою евакуатора!
Зі зростанням пробігу авто потрібно більше уваги приділяти техстану основного радіатора. Запотілі соти теплообмінника - чіткий і ясний сигнал, що радіатор пробитий і вимагає термінової заміни.
Перед демонтажем радіатора потрібно злити охолоджувальну рідину.
Охолоджувальну рідину потрібно зливати на холодному моторі!
Патрубки, як і шланг, фіксуються самозажимним хомутом. Щоб послабити затяжку такого хомута, необхідно стиснути вусики. Для цього майстру потрібні плоскогубці.
Перед від'єднанням роз'ємів вкрай бажано продути фіксатори стисненим повітрям. Але деякі майстри просто бризкають під фіксатор проникаюче змащення. Але в цьому випадку потрібно буде знеструмлювати бортову електромережу.
Роз'єм вентилятора знаходиться близько від дороги, з цієї причини він забивається брудом. Щоб від'єднати роз'єм, необхідно спочатку притиснути фіксатор. Якщо фіксатор заб'ється брудом, то його не вийде відкрити. Через це багато малодосвідчених майстрів просто ламають цей роз'єм.
Знизу радіатор спирається на нижні подушки. Після вилучення радіатора вкрай бажано почистити посадкові місця для опор теплообмінника. Якщо подушки мають сліди зносу, то обов'язково змінюємо їх на повністю нові аналоги.
Якщо на машині стоїть автоматична коробка передач, значить радіатор охолоджує не тільки антифриз, а ще й масьтло трансмісії. В даному випадку доведеться додатково відключати трубки АКПП.
Щоб від'єднати трубки, слід зняти бампер і накладки повітроприймача.
Радіатор охолодження на Шевролі Авео з АКПП має більш складну схему кріплення. Демонтаж радіатора на такому авто вимагатиме від майстра більше часу і сил.
Новий радіатор поставляється в голому вигляді. На ньому немає ні вентиляторів, ні подушок. Зазвичай є лише краник. Відсутні елементи потрібно буде десь брати.
Щодо подушок, найкраще купити нові опори, вони коштують зовсім недорого. Артикул подушок радіатора: 96536642-GM (верхні), 96536643-GM (нижні).
Якщо вентилятори примусового охолодження працювали справно, то можна просто переставити на новий радіатор.
При установці вентиляторів слід обов'язково проконтролювати, щоб ні напрямні вентиляторів, ні самі кулери не люфтили.
Справа в тому, що через люфти вентилятори почнуть вібрувати. Це зазвичай призводить до перетирання трубок теплообмінника!
Досвідчені водії Chevrolet Aveo хоча б кілька разів на рік перевіряють жорсткість фіксації вентиляторів. Якщо хоча б в одному місці кулер бовтається, значить його потрібно обов'язково підтиснути.
Теплообмінник системи охолодження двигуна Шевроле Авео має дуже пристойний термін служби. Штатний радіатор може дотягнути і до 200 000 (км) пробігу. Але все ж ця запчастина схильна до зносу і з часом приходить у непридатність.
Через що зношується центральний радіатор:
Як зрозуміло, клапан у кришці не вічний. Часто його клинить в закритому положенні. Через це в системі охолодження з'являється небезпечно високий тиск, через який може розривати як сам бачок, так і пластикові канали радіатора.
Досвідчені водії Авео намагаються міняти кришку на розширювальному бачку хоча б раз на 2-3 роки, коли оновлюється антифриз.
Трубки перетираються під впливом вібраційних навантажень і нещільно закріплених елементів, які бовтаються. При установці вентиляторів фахівці рекомендують ставити в місця кріплення напрямних дистанційні шайби.
Пластиковий штуцер, який пошкодився, не підлягає відновленню. В даному випадку потрібно буде змінювати радіатор.
Часто таке буває, що радіатор охолодження Шевроле Авео отримує якісь мікропошкодження. При подібних пробоях антифриз буде сочитися лише при працюючому двигуні. Через підвищену температуру в моторному відсіку малий обсяг антифризу буде відразу ж відлетучуватися.
Для виявлення подібних пошкоджень радіатора водій повинен контролювати рівень ОР.
Якщо антифриз систематично йде, значить швидше за все рідина просто випаровується через якесь мікропошкодження.
Відгуки: 1
Через чур легко всё описано, но на самом деле не так. А радиатор Кондра как так легко вы сняли ?