Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Як поміняти масло в двигуні і фільтри на Chevrolet Epica

26.10.2016 | Epica

Заміна масла в двигуні - це строго регламентований захід сервісного обслуговування, від якого залежить довговічність і працездатність силового агрегату. Але заїхати до фахівців серед робочого тижня виходить не у всіх. У вихідні ж не всі сервіси працюють, а якщо і працюють - то тільки в суботу і то до обіду. Але затягувати з заміною масла і фільтрів ні в якому разі не можна, а сама процедура заміни, насправді, не така вже й складна. Сьогодні ми розповімо, як цей правильно робити на середньорозмірний седан Chevrolet Epica.

Сегодня мы расскажем, как этот правильно делать на среднеразмерном седане Chevrolet Epica.

Для роботи нам знадобитися бокс, яма / естакада / підйомник (на вибір), а так само наступний інструмент:
Ключ на 17
Знімач масляного фільтра («краб» або будь-який інший)
Невелика плоска викрутка
Ганчір'я
Ємність для зливу масла
Так само нам знадобитися моторне масло (в залежності від сезону) близько 7 літрів, і такі запчастини Шевроле Епіка, як:

масляный фильтр

повітряний фільтр

 

і фільтр салону.

  • фильтр салона

Всі ці комплектуючі змінюються за регламентом в один час з маслом.
Отже, роботу починаємо виконувати знизу.
1. Знімаємо захист двигуна, щоб отримати доступ до зливного отвору піддону картера.
2. Відкручуємо зливну пробку в піддоні ключем на 17, і підставивши попередньо ємність (можна старий тазик), зливаємо відпрацьоване масло. До речі, щоб масло випливало краще і повніше, можна попередньо відкрити заливну горловину двигуна.

Откручиваем сливную пробку в поддоне ключом на 17
3. Закручуємо зливну пробку середнім зусиллям: корпус піддону картера зроблений з м'якого металу і є ймовірність зірвати різьбу, якщо сильно перетягнути.
4. Встановлюємо назад захист піддону картера і переходимо для роботи до капоту: міняти масляний фільтр зручніше саме звідти.
5. Знімачем викручуємо масляний фільтр Chevrolet Epica, який знаходиться позаду мотора внизу.

Съемником выкручиваем масляный фильтр Chevrolet Epica

Примітка: Якщо немає знімача, можна пристосувати старий ремінь ГРМ, використовувати велику наждачний папір, або в крайньому випадку великою викруткою пробити корпус старого фільтра і з її допомогою відкрутити.

в крайнем случае большой отверткой пробить корпус старого фильтра и с ее помощью открутить.
6. Заливаємо в новий фільтр масла, даємо йому трохи змочити і вбратися в фільтруючі елементи, і руками укручуємо новий фільтр на своє місце

Заливаем в новый фильтр масла
7. Заливаємо масло в двигун в обсязі трохи більше шести літрів, даємо маслу стекти, а поки переходимо до повітряного фільтру.
8. Знімаємо чотири засувки корпусу повітряного фільтра (знаходяться по кутах) і піднімемо кришку.

Снимаем четыре защелки корпуса воздушного фильтра
9. Дістаємо старий фільтр, і компресором продуваємо всередині корпус від бруду і пилу. Якщо не компресора - протріть вологою ганчіркою.
10. Встановлюємо згідно мітках новий змінний елемент фільтра, і встановлюємо назад кришку корпусу, зафіксувавши її засувками.
11. За допомогою невеликої викрутки, виймаємо дві кліпси кріплення пластикового жабо з боку пасажира: саме там знаходиться фільтр салону.

При помощи небольшой отвертки, вынимаем две клипсы крепления пластикового жабо
12. Дістаємо фільтр салону, встановлюємо новий на своє місце і фіксуємо кліпсами жабо.

Достаем фильтр салона

13. Перевіряємо щупом рівень масла, і при необхідності доливаємо до максимальної позначки.
14. Заводимо двигун, і чекаємо, щоб лампочка тиску масла згасла: це означає, що всі роботи виконані правильно, повітряної пробки в системі немає, масло нормально виконує свої функції.

 

Читайте також:
Як на Chevrolet Epica зняти бардачок і поміняти лампочку

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Як поміняти масло в двигуні і фільтри на Chevrolet Epica"

Відгуки: 0




» Всі новини

Запчастини які були використані для ремонту Шевроле GM Епіка

Заміна передніх втулок стабілізатора Шевроле Епіка
Заміна передніх втулок стабілізатора Шевроле Епіка
Капремонт двигуна Шевроле Епіка 2.5, гільзування блоку циліндрів, заміна поршневої групи
Капремонт двигуна Шевроле Епіка 2.5, гільзування блоку циліндрів, заміна поршневої групи
Стан каталізаторів Шевроле Епіка після 400 тис. км. пробігу
Стан каталізаторів Шевроле Епіка після 400 тис. км. пробігу
Як користуватися круїз-контролем Шевроле Епіка
Як користуватися круїз-контролем Шевроле Епіка
.