Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Обламалося різьблення зовнішнього ШРУСа Ланос

09.08.2021 | Lanos

Відкручувати колісні болти і гайки Деу Ланос буває часом досить проблематично. Особливо складно піддається відкручуванню ступічна гайка.

Через високий момент затяжки і прикыпання гайки до різьблення зовнішнього ШРУСа кріплення нерідко просто обламується при відкручуванні.

Момент затяжки ступічної гайки Daewoo Lanos повинен становити 180-200 (Н*м).

Артикул зовнішнього ШРУСа ЗАЗ Ланос:

Артикул ступічної гайки:

За час експлуатації авто запчастини на Деу Ланос встигають закиснути і прикипіти, що при відкручуванні кріплення іноді призводить до обламування різьблення. У цьому випадку доведеться проводити заміну зовнішнього ШРУСу.

Обломалася ступична гайка Деу Ланос

Види зовнішнього ШРУСу Деу Ланос

Перед безпосереднім замовленням зовнішнього ШРУСу майстер повинен порахувати кількість зубців на внутрішній частині шарніру.

Якщо зовнішнє з'єднання зовнішнього ШРУСу має шлиць на 22 зубці, то на внутрішньому з'єднанні може бути або 22 або 29 зубців.

Внутрішнє з'єднання шарніру знаходиться з боку підключення ШРУСу до напівосі. Зовнішнє з'єднання знаходиться з боку колісної ступиці ZAZ Lanos.

Щоб дізнатися, яка кількість зубців на внутрішньому шлиці, майстру доведеться зняти напівось і від'єднати зовнішній ШРУС. Кількість зубців можна визначити лише при огляді вузла.

Якщо зубців 29, то шлиць буде мати дрібну насічку. Якщо ж зубчиків 22, то насічка буде більша.

Якщо зовнішній ШРУС Деу Ланос має з боку напівосі шлиць на 29 зубців, то його не вийде одягнути на піввісь зі шлицем на 22 зубці. У даному випадку шлиці будуть несумісні! Перед замовленням зовнішнього ШРУСу майстру необхідно від'єднати старий шарнір і порахувати кількість зубчиків на напівосі або внутрішньому з'єднанні ШРУСу.

Як зняти напівось ЗАЗ Ланос

Заміну зовнішнього ШРУСу зручніше за все проводити на демонтованій напівосі. Зрозуміло, ШРУС можна поміняти і без від'єднання напівосі, але в цьому випадку майстру доведеться возитися з шарніром на вазі. Це незручно і небезпечно. Найкраще повністю зняти напівось ЗАЗ Ланос.

  • Відкручуємо ступічну гайку, якщо її спочатку не обламано. Гайка ступиці може і намертво закиснути. У цьому випадку гайку доведеться сверлити і перерубувати зубилом. Приклад на фото нижче.

Відкручуємо ступічну гайку

  • Знімаємо колесо. Попередньо потрібно послабити колісне кріплення, коли машина спирається колесами на землю. Після підйому передньої частини авто домкратом потрібно покласти під днище якийсь підпор.
  • Від'єднуємо шарову опору. Майстру необхідно відкрутити гайку і розімкнути з'єднання шарової з поворотним кулаком.
  • Для відкручування гайки потрібен ключ на 19. У деяких випадках гайка фіксується шплінтом.

Від'єднуємо шарову опору

Щоб витягти палець шарової з поворотного кулака, потрібна допомога знімача. Якщо зйомника немає під рукою, то необхідно загорнути на 2-3 витка гайку і вдарити зверху молотком. Після цього слід ломом відігнути ричаг.

  • Викручуємо кермо в протилежний бік від колеса, на якому від'єднується полуось. Якщо робота проводиться на лівому колесі, то кермо потрібно викрутити вправо. При викручуванні керма відпадає необхідність у від'єднанні рульового наконечника.
  • Витягуємо зовнішній ШРУС Деу Ланос зі ступиці. Якщо шлицьове з'єднання закисло або прикипіло, можна спробувати вибити шарнір. Вибивати потрібно через м'яку наставку, якщо різьблення шарніра не обламало. Якщо ж ШРУС буде йти згодом на викид, то можна сміливо клепати ударну поверхню молотком.

Витягуємо зовнішній ШРУС Деу Ланос зі ступиці

  • Демонтуємо напівось. Для цього потрібно піддіти внутрішній ШРУС і вивести шарнір із зачеплення з КПП. Внутрішній шарнір піддівається для того, щоб стопорне кільце, яке знаходиться на кінчику валу, вийшло з посадкового місця на диференціалі.

Демонтуємо напівось

При від'єднанні напівосі на протилежному боці в диференціал обов'язково повинен бути вставлений внутрішній ШРУС. Якщо з КПП вийняти відразу 2 шарніри, то відбудеться зміщення внутрішньої шестерні. В даному випадку доведеться розбирати диференціал і ставити зубчасте зачеплення на місце.

Переносимо напівось на верстак і кріпимо її в лещатах. Все, можна приступати до від'єднання зовнішнього шарніру.

Як замінити зовнішній ШРУС Ланос

  • Знімаємо хомути, великий і маленький. Зазвичай заводські хомути є одноразовими. Такі стяжки є притискними. Щоб зняти старий притискний хомут, його потрібно просто перекусити щипцями.

Знімаємо хомути

При зворотному збиранні вузла краще використовувати прості хомути, з гвинтовим затиском. Справа в тому, що для встановлення притискних хомутів потрібен спеціальний інструмент.

  • Зсуваємо вниз пильник. Відразу можна витерти старе мастило. Для цього потрібно ганчір’я.

Зсуваємо вниз пильник

  • Розмикаємо стопорне кільце. Для наочності внизу є фото від'єднаного стопора. Щоб зручно і безпечно розімкнути таке кільце, найкраще використовувати спеціальний зйомник.

Розмикаємо стопорне кільце

  • Від’єднуємо зовнішній ШРУС Деу Ланос. Відразу можна зняти і старий пилок.

Від’єднуємо зовнішній ШРУС Деу Ланос

  • Ставимо новий ШРУС. Попередньо на напівось потрібно натягнути: малий хомут, пилок і великий хомут.
  • Додаємо всередину нового шарніру мастило. Як правило, в комплекті зі ШРУСом повинно поставлятися і спеціальне мастила. Вміст тюбика потрібно розділити таким чином, щоб близько 80 (г) мастила додати всередину шарніру і ще близько 60 (г) всередину пильника.

Після змазки ШРУСу шарнір Daewoo Lanos потрібно розробити. Тобто майстер повинен повертати зовнішню частину ШРУСу в різні боки. У даному випадку змащення рівномірно розподілиться по всіх робочих поверхнях.

Якщо шарнір не розробити, то при початку руху автомобіля незахищені мастилом поверхні будуть пошкоджені, що призведе до дуже швидкого зносу вузла.

  • Збираємо шарнір і ставимо напівось на місце.

Додаткова інформація

У блозі з ремонту Деу Ланос є докладний огляд про заміну зовнішнього ШРУСу. Стаття проллє світло на можливі питання, які залишилися після прочитання даного матеріалу.

Варто перерахувати причини, через які може обламувати різьблення зовнішнього ШРУСу:

  1. Використано більш сильний момент затяжки ступічної гайки
  2. При закручуванні ступічної гайки застосовувався фіксатор різьблення
  3. Різьбова поверхня була забруднена або пошкоджена

Закручувати ступічну гайку слід з зусиллям не вище 200 (Н * м). У деяких мануалах з сервісного обслуговування Ланос вказано наступний порядок дій при закручуванні ступічної гайки:

  • Закручуємо ступічну гайку з зусиллям 180 (Н * м).
  • Відкручуємо гайку на 180˚. Це половина обороту.
  • Закручуємо гайку з зусиллям 50 (Н*м).
  • Докручуємо гайку на 60˚.

Положення ступічної гайки ЗАЗ Ланос обов'язково потрібно зафіксувати. Для цього використовується або стопорна шайба, або шплінт. Спосіб фіксації залежатиме від різновиду ступічної гайки і зовнішнього ШРУСу.

Перед закручуванням з'єднання майстер повинен оглянути різьбу як на шарнірі, так і гайці. Резьба повинна бути ідеально чистою. Між витками не повинно бути ні пилу, ні стружки. Недопустимо закручувати з'єднання, якщо різьба має ознаки зносу: збито або зализано витки, деякі з витків викинуто тощо.

У даному з'єднанні не прийнято використовувати фіксатор різьблення. А ось щодо мастила, цілком допустимо додати на різьблення малість мастильного матеріалу.

Але змазка повинна бути термостійкою. Змазка не дасть гайці закиснути і прикипіти, що істотно полегшить наступне ТО.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Обламалося різьблення зовнішнього ШРУСа Ланос"

Відгуки: 0




» Всі новини

Запчастини які були використані для ремонту Деу Ланос

Як перевірити датчик покажчика температури охолоджувальної рідини Деу Ланос
Як перевірити датчик покажчика температури охолоджувальної рідини Деу Ланос
Заміна задніх гальмівних трубок Деу Ланос, трубка від шланга до гальмівного циліндра
Заміна задніх гальмівних трубок Деу Ланос, трубка від шланга до гальмівного циліндра
Заміна підшипника муфти кондиціонера Ланос
Заміна підшипника муфти кондиціонера Ланос
Велика витрата масла масла ЗАЗ Ланос, димить вихлопна труба. Причини і методи ремонту
Велика витрата масла масла ЗАЗ Ланос, димить вихлопна труба. Причини і методи ремонту
.