Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Заміна датчика положення розподвала Шевроле Лачетті 1.8 (артикул: 96414943)

31.08.2021 | Lacetti

Невід'ємною частиною системи управління двигуном Шевроле Лачетті є датчик положення розподвалу (ДПРВ). Несправність ДПРВ веде до нестабільної роботи мотора.

Артикул датчика розподвала Лачетті:

Датчик розподвалу Chevrolet Lacetti бере активну участь у роботі ГРМ. Цей датчик точно визначає положення верхньої мертвої точки поршню першого циліндра. Ця інформація вкрай важлива для своєчасного вприску палива.

Датчик положення розподвалу Шевроле Лачетті

Діагностика датчика розподвала Шевроле Лачетті

Датчик розподвала ще називають датчиком фаз. Робота цього пристрою заснована на ефекті Холла. Шестерня розподвала, з якою взаємодіє датчик, має зубчатку, яка і замикає електричний контакт датчика фаз.

Несправність датчика розподвала Шевроле Лачетті може виражатися в наступному:

  1. Згоріла мікросхема
  2. Обрив або коротке замикання проводки
  3. Датчик змістився через поломку кріплення

В лабораторних умовах датчик положення розподвалу має практично безмежний робочий ресурс. Але при установці в автомобіль на датчик починають чинити негативний вплив підвищені температури і вібраційні навантаження. Зазвичай датчик розподвала приходить в непридатність за 100 000 (км) пробігу.

Про несправність датчика фаз Шевроле Лачетті свідчать такі ознаки:

  1. Почали плавати оберти, особливо на холостому ході
  2. Впала тягова потужність і знизилася динаміка розгону
  3. Аварійний індикатор Check Engine видає помилки

Найзручніше діагностувати датчик розподвалу, звичайно ж, за наявністю аварійних помилок. На несправність датчика вказують помилки: P0341 і P0342.

Майстру слід мати на увазі, що помилки датчика фаз можуть виникати через проблеми з проводкою, тоді як сам датчик буде повністю справним. У блозі з ремонту Chevrolet Lacetti є відмінний огляд на тему діагностики датчика положення розпередвалу і його проводки.

Як замінити датчик розподвала Шевроле Лачетті

В автомобілі з двигуном LDA датчик розподільного валу розташований відразу за верхньою передньою кришкою ГРМ. Заміна датчика здійснюється за такою схемою:

Відкручуємо і знімаємо корпус повітряного фільтра

Для від'єднання корпусу повітряного фільтра знадобляться ключі на 10 і 12. Як ключі найкраще використовувати накидні головки. Потрібна буде і хрестова викрутка, щоб послабити затяжку хомута.

Якщо підходить час для заміни повітряного фільтра, можна скористатися нагодою і провести заміну фільтруючого елемента. Попутно можна почистити внутрішності корпусу від пилу та інших засмічень. У блорзі з ремонту Лачетті можна знайти розумний огляд на тему заміни повітряного фільтра двигуна.

  • Від'єднуємо верхню передню кришку ГРМ. Деякі модифікації цього авто використовують замість кріплення болтики з нестандартною головкою. Це спеціальні сервісні болти під ключ із зоряним шлицем Torx E8.

Від'єднуємо верхню передню кришку ГРМ

Зрозуміло, не у кожного майстра в господарстві є подібний інструмент. У деяких випадках можна спробувати обійтися накидною головкою на 6. Цей ключ зазвичай не зализує межі на таких болтах.

Але щоб не зіпсувати головки болтів, краще все ж заздалегідь подбати про пошук сервісного ключа Торкс.

  • Застилаємо низ робочого простору ганчірям. Для цього потрібна строго чиста ганчірка, оскільки засори, особливо масло, можуть потрапити на ремінь ГРМ.

Застилаємо низ робочого простору ганчір’ям

Ганчірка не дасть базікам впасти вниз, в захищений кришками простір. Якщо кріплення або накидна головка впаде вниз, то доведеться розбирати ГРМ і шукати сторонній предмет.

  • Відкручуємо датчик положення розподвла Шевроле Лачетті. Датчик має 2 точки фіксації. Для відкручування кріпильних болтів потрібна буде накидна головка на 10 вкороченої довжини.

Відкручуємо датчик положення розподвла Шевроле Лачетті

У районі датчика розподвалу практично немає вільного простору. Доступ до датчика обмежений правою опорою двигуна. Найзручніше підлазити до болтів в цьому місці короткою головкою. У ролі ричага потрібно буде використовувати не тріскачку, а шестигранний ключ.

Буде дуже добре, якщо ключ має яскраво виражені магнітні властивості. Якщо такого ключа в наявності немає, то можна вдатися до допомоги простого магніту.

Багато майстрів не наважуються відкручувати датчик розподвала в такому обмеженому просторі. У подібних випадках проводиться демонтаж правої опори двигуна. Від'єднати потрібно буде і кронштейн. Як зрозуміло, перед початком демонтажу подушки слід підперти двигун знизу.

Від'єднання правої подушки відкриє вільний доступ до болтів датчика фаз.

  • Від'єднуємо дротову колодку датчика. З'єднання має фіксатор. Колодку не вдасться від'єднати, якщо не стиснути попередньо стопорний фіксатор.

Від'єднуємо дротову колодку датчика

  • Знімаємо старий датчик фаз і ставимо на його місце новий.

Знімаємо старий датчик фаз

Після встановлення і підключення нового датчика не слід поспішати ставити назад верхню кришку ГРМ. Потрібно спочатку запустити двигун. Якщо мотор запрацював, при цьому не спостерігається якихось проблем, зокрема нестабільних обертів, то можна повністю збирати вузол.

Додаткова інформація

На переважній більшості модифікацій Шевроле Лачетті датчик положення розподільного валу розташовується між клапаною кришкою і ГРМ. Але і в цьому випадку щоб зняти датчик, потрібно демонтувати верхню кришку відсіку газорозподільного механізму.

Класичний датчик фаз Chevrolet Lacetti знімається наступним чином:

  • Демонтуємо корпус повітряного фільтра. Процес детально описаний вище. Потрібно викрутити кріпильні болти корпусу і послабити хомут повітроводу.

Демонтуємо корпус повітряного фільтра

  • Знімаємо верхню кришку ГРМ. На моделях із зовнішнім розташуванням датчика фаз верхня передня кришка ГРМ кріпиться 3 болтами і 3 пластиковими засувками.

Знімаємо верхню кришку ГРМ

  • Відкручуємо 2 болти кріплення датчика розподвалу.

Відкручуємо 2 болти кріплення датчика розподвалу

  • Витягуємо датчик фаз. Його можна витягнути безпосередньо за дріт. З цієї причини не слід попередньо розмикати з'єднання дротової колодки.

Витягуємо датчик фаз

  • Вимикаємо сигнальний дріт. На дротовій колодці є фіксатор, який не дає з'єднанню мимоволі розмикатися. Потрібно попередньо придавити фіксатор.

Вимикаємо сигнальний дріт

Перед безпосереднім демонтажем і заміною датчика фаз Шевроле Лачетті фахівці рекомендують перевірити проводку. За статистикою, практично 30% поломок датчика положення розподвалу пов'язані з обривом або коротким замиканням дротів.

Якщо проводка ціла, значить проблема 100% в датчику. Датчик фаз не підлягає сервісному обслуговуванню або ремонту. При несправності датчика його потрібно просто замінити на новий аналог.

Бувають випадки, коли майстри намагаються своїми силами відновити зламане кріплення датчика. Вузловий ремонт тримача не гарантує правильного положення сенсора після відновлення. При кустарному ремонті датчика розподвалу деталь може вийти з ладу в будь-який момент, часом навіть найбільш невідповідний.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна датчика положення розподвала Шевроле Лачетті 1.8 (артикул: 96414943)"

Відгуки: 0




» Всі новини

Запчастини які були використані для ремонту Шевроле GM Лачетті

Перевірка тиску палива Шевроле Лачетті
Перевірка тиску палива Шевроле Лачетті
Заміна датчика положення дросельної заслінки Шевроле Лачетті 1.8
Заміна датчика положення дросельної заслінки Шевроле Лачетті 1.8
Тиск палива Шевроле Лачетті
Тиск палива Шевроле Лачетті
Заміна робочого циліндра зчеплення Шевроле Лачетті
Заміна робочого циліндра зчеплення Шевроле Лачетті
.