Система підготовки повітря Шевроле Нексія R3 схильна до засмічення. Насамперед відкладення з'являються на дросельній заслінці. Канали повітровода обростають мастильним нальотом з картеру двигуна і дрібним пилом з повітряного фільтру.
Чим же так небезпечний бруд у дроселі Chevrolet Nexia. Та тим, що наліт погіршує рухливість заслінки. В даному випадку заслінка може:
Через обмеження рухливості заслінки повітря подається у впускний колектор не за нормою. Повітря стає або більше належного, або менше.
Це одна з головних причин, через яку можуть плавати оберти двигуна та можуть бути пошкоджені запчастини Шевроле Нексія R3.
Дросельний вузол встигає помітно засмітитися ближче до пробігу 30 000 - 40 000 (км). Багато фахівців приступають до чистки дроселя без явних на те причин. В даному випадку майстри орієнтуються лише на пробіг Шевроле Нексія. І це буде правильним рішенням.
Не потрібно чекати, поки заслінка почне клинити. Адже дешевше і простіше попередити появу даної несправності, ніж потім усувати її.
Є майстри, які оцінюють чистоту дросельної заслінкии лише з зовнішнього боку, тобто відразу за повітряним патрубком. У деяких випадках спереду заслінка може бути начебто чистою. Але зі зворотного боку, куди неможливо зазирнути через повітровід, заслінка може мати суттєві забруднення.
Щоб об'єктивно оцінити технічний стан дросельного вузла, заслінку потрібно буде повністю демонтувати.
Після від'єднання патрубка повітроводу Chevrolet Nexia потрібно обов'язково зазирнути всередину рукава. У патрубці не повинно бути мастильного нальоту. Якщо на внутрішніх поверхнях повітровода присутній рясний наліт, значить прийшла пора міняти сепаратор масла.
Але досвідчені майстри все ж змінюють прокладку дроселя при кожному від'єднанні заслінки. Справа в тому, що старий ущільнювач може не забезпечувати належного рівня герметичності з'єднання. У цьому випадку на стику дроселя і впускного колектора відбуватиметься підсос неврахованого повітря.
Зверніть увагу, багато модифікації Шевроле Нексія комплектуються дросельною заслінкою без регулятора холостого ходу. Якщо РХХ немає, то відпадає необхідність чистити обхідний канал.
Як чистячий засіб рекомендується використовувати рідину для миття карбюратора.
Положення заслінки дроселя краще не змінювати. В іншому випадку доведеться робити адаптацію дросельного вузла.
94515067-GM (Korea) нов. накл. с голограммой
96800818-GM (Korea) нов. накл. с голограммой
96800818-GM (Korea) нов. накл. с голограммой