Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Тече мастило КПП Деу Ланос. Заміна сальника первинного валу, заднього сальника колінвала і сальників напівосей

Трансмісія автомобіля Деу Ланос потребує регулярного контролю технічного стану ущільнювальних елементів. Особливої уваги потребують такі ущільнення КПП та силового агрегату:

  1. Сальники напівосей
  2. Сальник первинного валу КПП
  3. Задній сальник колінвала

Артикульні номери сальників напівосей ЗАЗ Ланос:

Артикульні номери сальника первинного валу Daewoo Lanos:

Артикульні номери заднього сальника колінвала Ланос:

При зносі ущільнювальних запчастин на Ланосі трансмісія починає активно втрачати мастило. Тертеві пари коробки швидкостей як вогню бояться роботи на суху.

Якщо рівень коробкової мастила опуститься нижче норми, то почнеться масляне голодування контактних поверхонь. Через це виконавчі механізми КПП дуже швидко приходять в непридатність.

Сальник напівосі КПП Деу Ланос

Діагностика КПП Деу Ланос

Знос сальників коробки швидкостей легко виявити за наявністю масляних протікань. Навколо місця установки непридатних ущільнень, з'явиться рясний мастильний наліт.

Досвідчені водії Деу Ланос перевіряють корпус трансмісії на наявність масляних плям мало не кожен місяць. Частоту перевірки можна збільшити в літній період року, коли підвищена температура навколишнього середовища робить коробкове мастило більш плинним.

Особливо актуальним є контроль ущільнень КПП після заправки трансмісії новим мастило. Деякі водії заливають у коробку швидкостей масло понад норму. Цього робити не варто, оскільки через збільшений обсяг змащення сальники КПП у прямому сенсі слова видавлює.

Заміна сальників напівосей ЗАЗ Ланос

На відміну від інших ущільнювальних елементів трансмісії сальники напівосей можна замінити навіть без демонтажу КПП. Для цього потрібно лише від'єднати приводи передніх коліс. Сальники напівосей Деу Ланос змінюються за такою схемою:

  • Насамперед заїжджаємо на оглядову яму. Потрібно створити умови, щоб вийшло зручно підібратися під автомобіль.
  • Послаблюємо затяжку ступічної гайки і колісних болтів. Це бажано зробити, коли машина всіма колесами спирається об землю.

Послаблюємо затяжку ступічної гайки

  • Вивішуємо на домкратах передню частину автомобіля. Потрібно повністю звільнити колеса, щоб зняти з них навантаження.
  • Повністю відкручуємо кріплення і знімаємо колесо.
  • Від'єднуємо шарову опору від поворотного кулака.

Від'єднуємо шарову опору від поворотного кулака

Від'єднуємо верхнє кріплення стійки стабілізатора

  • Тепер можна спробувати витягти напіввісь з колісної ступиці. Тобто потрібно вивести із зачеплення з кулаком зовнішній ШРУС.

Якщо вивернутого керма виявиться мало, то доведеться додатково від'єднувати від кулака наконечник рульової тяги.

  • Від'єднуємо від КПП внутрішній ШРУС ЗАЗ Ланос. Зробити це не так просто. Справа в тому, що на осьовому валу ШРУСу є стопорне кільце, яке входить у відповідну канавку на диференціалі. Майстру потрібно витягувати напівось в напрямку вгору і в сторону.

Від'єднуємо від КПП внутрішній ШРУС ЗАЗ Ланос

При від'єднанні напівосі від КПП є сенс чимось піддіти корпус внутрішнього ШРУСу, щоб стопор на кінці валу вийшов із зачеплення.

Після від'єднання напівосі з отвору почне активно витікати мастило. Нічого страшного в цьому немає. Якщо масло в КПП давно не змінювалося, то можна перед заміною сальників злити старе мастило. Це робиться через піддон КПП. У блозі з ремонту ZAZ Lanos є докладний огляд на тему заміни мастила в коробці швидкостей.

  • Витягуємо старий сальник з посадкового місця. Його потрібно чимось піддіти і висмикнути.

Витягуємо старий сальник

  • Ставимо новий сальник. Попередньо потрібно ретельно почистити посадкове місце ущільнювального елемента.
  • Ставимо напіввісь на місце і перемикаємося на протилежний бік.

Зверніть увагу, що при одночасному вилученні правої та лівої напівосі відбудеться зсув шестерні диференціалу. З цієї причини напівосі витягуються окремо.

Якщо ж потрібно зняти КПП, то знімати напівосі все ж доведеться. Але в цьому випадку замість приводів коліс потрібно вставляти в КПП відповідний за розміром вал. Зазвичай на місце внутрішніх ШРУСів вставляються обрізки від старих шарнірів.

Як замінити сальник первинного валу КПП Деу Ланос

Заміна сальника первинного валу є більш серйозним ремонтом. Адже для цього необхідно демонтувати КПП. Процес від'єднання коробки швидкостей не буде описуватися в рамках цієї статті. У блозі з ремонту Деу Ланос можна почитати про демонтаж трансмісії в статті по заміні вичавного підшипника.

Розробники КПП для цього автомобіля передбачили можливість заміни сальника первинного валу без розбирання корпусу. Це добре, оскільки не потрібно буде витрачати додатковий час на розбір корпусу.

Заміна сальника первинного валу на демонтованій КПП здійснюється наступним чином:

  • Витягуємо вал приводу вилки. Він кріпиться болтом, разом з виделкою.

Витягуємо вал приводу вилки

  • Від'єднуємо вилку.

Від'єднуємо вилку

Знімаємо вичавлювальний підшипник

  • Відкручуємо втулку. Вона має 3 точки фіксації.

Відкручуємо втулку

  • Від'єднуємо напрямну втулку.

Від'єднуємо напрямну втулку

  • Витягуємо старий сальник і ставимо на його місце новий. Збираємо вузол у зворотній послідовності.

Витягуємо старий сальник

Перед установкою нового сальника потрібно ретельно почистити посадкове місце. Додатково слід злегка змастити контактні поверхні сальника новою олією для КПП.

При запресовуванні нового сальника знадобитися наставка відповідного діаметра.

Зверніть увагу, що між напрямною і корпусом КПП є ущільнювальне кільце. Вкрай бажано замінити старий ущільнювач на новий. Деякі майстри забувають поставити дане колечко, що в результаті може призводити до рясного витікання масла, особливо при старому сальнику.

Як замінити задній сальник колінвала Ланос

Про необхідність заміни заднього сальника колінвала свідчить протікання масла як по фланцю з'єднання КПП до двигуна, так і через спеціальний отвір, який знаходиться на стику піддону двигуна і корпусу КПП. Приклад на фото нижче.

Контрольний отвір

Для заміни заднього сальника колінвала Деу Ланос потрібно демонтувати не тільки КПП, а ще й зчеплення, а також маховик. У блозі з ремонту є огляд на тему заміни зчеплення.

  • Знімаємо маховик. Для цього потрібно викрутити 6 болтів.

Знімаємо маховик

  • Виймаємо старий сальник колінвала. Майстру потрібна допомога маленької плоскої викрутки.

Виймаємо старий сальник колінвала

  • Ретельно чистимо посадкове місце сальника.
  • Ставимо новий сальник. Його потрібно запресувати за допомогою виправки і киянки. Замість виправки допустимо використовувати старий сальник колінвала.
  • Збираємо вузол у зворотній послідовності.

Додаткова інформація

Ущільнювальні елементи КПП і двигуна Деу Ланос можуть почати протікати не через знос, а через неправильний добір олії. Якщо залити в систему мастила сильно рідке масло, то сальники неодмінно почнуть пропускати, особливо за умови спекотної погоди.

Якщо змазка заливається в теплий період року, то найкраще вибрати щось з більш високою в'язкістю.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Тече мастило КПП Деу Ланос. Заміна сальника первинного валу, заднього сальника колінвала і сальників напівосей"

Відгуки: 0




» Всі новини

Запчастини які були використані для ремонту Деу Ланос

Як перевірити датчик покажчика температури охолоджувальної рідини Деу Ланос
Як перевірити датчик покажчика температури охолоджувальної рідини Деу Ланос
Заміна задніх гальмівних трубок Деу Ланос, трубка від шланга до гальмівного циліндра
Заміна задніх гальмівних трубок Деу Ланос, трубка від шланга до гальмівного циліндра
Заміна підшипника муфти кондиціонера Ланос
Заміна підшипника муфти кондиціонера Ланос
Велика витрата масла масла ЗАЗ Ланос, димить вихлопна труба. Причини і методи ремонту
Велика витрата масла масла ЗАЗ Ланос, димить вихлопна труба. Причини і методи ремонту
.