Трансмісія автомобіля Деу Ланос потребує регулярного контролю технічного стану ущільнювальних елементів. Особливої уваги потребують такі ущільнення КПП та силового агрегату:
Артикульні номери сальників напівосей ЗАЗ Ланос:
Артикульні номери сальника первинного валу Daewoo Lanos:
Артикульні номери заднього сальника колінвала Ланос:
При зносі ущільнювальних запчастин на Ланосі трансмісія починає активно втрачати мастило. Тертеві пари коробки швидкостей як вогню бояться роботи на суху.
Якщо рівень коробкової мастила опуститься нижче норми, то почнеться масляне голодування контактних поверхонь. Через це виконавчі механізми КПП дуже швидко приходять в непридатність.
Знос сальників коробки швидкостей легко виявити за наявністю масляних протікань. Навколо місця установки непридатних ущільнень, з'явиться рясний мастильний наліт.
Досвідчені водії Деу Ланос перевіряють корпус трансмісії на наявність масляних плям мало не кожен місяць. Частоту перевірки можна збільшити в літній період року, коли підвищена температура навколишнього середовища робить коробкове мастило більш плинним.
Особливо актуальним є контроль ущільнень КПП після заправки трансмісії новим мастило. Деякі водії заливають у коробку швидкостей масло понад норму. Цього робити не варто, оскільки через збільшений обсяг змащення сальники КПП у прямому сенсі слова видавлює.
На відміну від інших ущільнювальних елементів трансмісії сальники напівосей можна замінити навіть без демонтажу КПП. Для цього потрібно лише від'єднати приводи передніх коліс. Сальники напівосей Деу Ланос змінюються за такою схемою:
Якщо вивернутого керма виявиться мало, то доведеться додатково від'єднувати від кулака наконечник рульової тяги.
При від'єднанні напівосі від КПП є сенс чимось піддіти корпус внутрішнього ШРУСу, щоб стопор на кінці валу вийшов із зачеплення.
Після від'єднання напівосі з отвору почне активно витікати мастило. Нічого страшного в цьому немає. Якщо масло в КПП давно не змінювалося, то можна перед заміною сальників злити старе мастило. Це робиться через піддон КПП. У блозі з ремонту ZAZ Lanos є докладний огляд на тему заміни мастила в коробці швидкостей.
Зверніть увагу, що при одночасному вилученні правої та лівої напівосі відбудеться зсув шестерні диференціалу. З цієї причини напівосі витягуються окремо.
Якщо ж потрібно зняти КПП, то знімати напівосі все ж доведеться. Але в цьому випадку замість приводів коліс потрібно вставляти в КПП відповідний за розміром вал. Зазвичай на місце внутрішніх ШРУСів вставляються обрізки від старих шарнірів.
Заміна сальника первинного валу є більш серйозним ремонтом. Адже для цього необхідно демонтувати КПП. Процес від'єднання коробки швидкостей не буде описуватися в рамках цієї статті. У блозі з ремонту Деу Ланос можна почитати про демонтаж трансмісії в статті по заміні вичавного підшипника.
Розробники КПП для цього автомобіля передбачили можливість заміни сальника первинного валу без розбирання корпусу. Це добре, оскільки не потрібно буде витрачати додатковий час на розбір корпусу.
Заміна сальника первинного валу на демонтованій КПП здійснюється наступним чином:
Перед установкою нового сальника потрібно ретельно почистити посадкове місце. Додатково слід злегка змастити контактні поверхні сальника новою олією для КПП.
При запресовуванні нового сальника знадобитися наставка відповідного діаметра.
Зверніть увагу, що між напрямною і корпусом КПП є ущільнювальне кільце. Вкрай бажано замінити старий ущільнювач на новий. Деякі майстри забувають поставити дане колечко, що в результаті може призводити до рясного витікання масла, особливо при старому сальнику.
Про необхідність заміни заднього сальника колінвала свідчить протікання масла як по фланцю з'єднання КПП до двигуна, так і через спеціальний отвір, який знаходиться на стику піддону двигуна і корпусу КПП. Приклад на фото нижче.
Для заміни заднього сальника колінвала Деу Ланос потрібно демонтувати не тільки КПП, а ще й зчеплення, а також маховик. У блозі з ремонту є огляд на тему заміни зчеплення.
Ущільнювальні елементи КПП і двигуна Деу Ланос можуть почати протікати не через знос, а через неправильний добір олії. Якщо залити в систему мастила сильно рідке масло, то сальники неодмінно почнуть пропускати, особливо за умови спекотної погоди.
Якщо змазка заливається в теплий період року, то найкраще вибрати щось з більш високою в'язкістю.
Відгуки: 0
96245311-EuroEx
93740207-SHIN KUM