Підсвічування панелі приладів Деу Матіз засноване на лампочках з ниткою розжарювання. Як відомо, такі джерела світла мають невисоку надійність, вони досить часто перегорають.
Артикул ламп панелі приладів Деу Матіз:
Як показує практика, через 5 років експлуатації автомобіля перегорає приблизно 30-50% лампочок приладової панелі. Лампочки Daewoo Matiz псуються в основному через вплив вібраційних навантажень. Від вібрації розігріта нитка розжарювання просто лускається.
Приладовка цього автомобіля вміщує в себе 18 лампочок. 3 з них відповідають за фонове (загальне) підсвічування. Решта 15 лампочок потрібні для підсвічування піктограм. Це так звані контрольні лампочки.
Комбінація приладів Деу Матіз використовує кілька типів лампочок:
Для загального підсвічування використовуються лампочки W3W. До речі, такий же освітлювач стоїть і на сигнальному індикаторі низького рівня палива. Щодо контрольних лампочок, піктограми підсвічуються освітлювачем W1,4W.
Досвідчені водії Матіз дотримуються думки, що найкраще міняти всі лампочки разом. Адже в цьому випадку можна бути впевненим, що найближчі 3-5 років комбінацію приладів не доведеться повторно демонтувати.
Коштують малопотужні лампочки приладової панелі зовсім недорого. Повний комплект освітлювачів обійдеться замовнику в суму до 300 (грн).
Якщо ж змінювати лише перегорілі лампочки, то комбінацію приладів доведеться знімати практично щорічно, оскільки підсвічування буде перегорати по черзі, лампочка за лампочкою.
Як зрозуміло, щоб зробити заміну лампочок комбінації приладів, потрібно демонтувати панель.
Панель приладів прикручена до торпедо. Щоб дістатися до місць фіксації, потрібно попередньо від'єднати облицювання центральної консолі. Вона прикриває і місце встановлення комбінації приладів.
Для роботи з кріпленням потрібна буде хрестова викрутка. У районі комбінації приладів можна обійтися і короткою викруткою. У кишені ж під магнітолою потрібна буде подовжена викрутка.
Під час від'єднання цієї панелі слід пам'ятати, що до неї підключено 2 дротові колодки. Один з дротів з'єднаний з кнопкою протитуманних фар, а другий підключається до кнопки аварійної сигналізації. Як зрозуміло, дроти потрібно відключити.
Найкраще починати від'єднання облицювання з верхнього виступу, який знаходиться відразу над комбінацією приладів Daewoo Matiz. За виступ зручно братися пальцями. У цьому місці молдинг потрібно просто висмикнути.
Викруткою та іншими металевими предметами до облицювання краще і не причіпатися. Справа в тому, що металевим інструментом легко зіпсувати красивий зовнішній вигляд знімної панелі.
Це кріплення рекомендується відкручувати викруткою з добре намагніченим наконечником. Справа в тому, що якісь з болтиків можуть впасти всередину торпедо. Надалі при пересуванні машини металеве кріплення може бовтатися всередині, що призведе до появи характерного стороннього шуму.
Як правило, трос спадає сам, коли приладдя витягується зі свого посадкового місця. Дротові колодки доведеться відключати вручну.
Щодо тросу спідометра, при зворотньому складанні вузла трос доведеться підключати назад. Дана задача ускладнена тим, що майстру доведеться працювати на дотик. При цьому трос буде під натяжкою.
Як було вже сказано, фахівці рекомендують проводити комплексну заміну лампочок.
Зауважте, що нові лампочки зазвичай постачаються без фільтра світла. Світлофільтри потрібно знімати зі старих лампочок.
Під час первинної тестової перевірки повинні загорітися всі лампочки.
Якщо всі лампочки нормально працюють, то можна збирати вузол у зворотній послідовності.
Багато водіїв відзначають, що потенціалу штатного підсвічування на комбінації приладів буває часто недостатньо. У цьому випадку можна рекомендувати встановлення лампочок на основі світлодіодів.
Сучасна промисловість випускає LED-лампочки для приладовки Деу Матіз, які в точності повторюють конструкцію, принаймні зовнішні габарити і тип кріплення, оригінальних лампочок з ниткою розжарювання.
У світлодіодів є кілька незаперечних переваг:
Як показує практика, LED-лампочки працюють у 5 разів довше, ніж класичні джерела світла, з ниткою розжарювання. Але такого довгого терміну служби світлодіодів можна домогтися лише за умови подачі стабільної напруги.
Багато майстрів засмучуються, коли LED-лампочки перегорають найближчим часом після заміни. Ні, це не заводський брак і не підробка. Таке відбувається, якщо в ланцюгу живлення світлодіодів відсутній випрямлювач.
Відомо чимало випадків, коли нові лампочки плавили посадкове місце приладової панелі Деу Матіз. Оплавлення пластику зазвичай відбувається через невідповідність температурного режиму.
Оригінальні лампочки комбінації приладів мають потужність 3 і 1,4 (Вт). 3-ватні лампочки відповідають за фонове підсвічування. Лампочки потужністю 1,4 (Вт) підсвічують піктограми.
У деяких випадках замість лампочок W3W ставляться джерела світла W5W. З вигляду вони однакові, але по факту відрізняються потужністю. 5-ватні лампочки мають вищу тепловіддачу. Це і призводить до оплавлення посадкових місць.
Якщо розплавилися посадкові місця, то майстер зіткнеться з проблемою при установці нових освітлювачів. Нові лампочки банально не триматимуться у зламаних посадкових місцях. У подібних випадках потрібно просто провести заміну старої приладовки на нову комбінацію приладів.
Артикул приладової панелі Деу Матіз:
Звичайно, знаходяться майстри, які проводять вузловий ремонт комбінації приладів з розплавленими посадковими місцями для лампочок. Найпоширенішим варіантом ремонту є припаювання тримача. Але є водії, які просто садять патрони на клей.
Як зрозуміло, надійність вузлового ремонту приладової панелі буде під сумнівом. Відновлення комбінації приладів зазвичай використовується, щоб з'явився час на накопичення необхідної суми для покупки нового приладу.
Відгуки: 0