Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Велика витрата масла масла ЗАЗ Ланос, димить вихлопна труба. Причини і методи ремонту

20.10.2021 | Lanos

У процесі експлуатації ЗАЗ Ланос водієві доводиться періодично доливати в двигун моторну олію. При нормальному технічному стані силового агрегату витрата моторного масла зазвичай становить 150 - 400 (мл) на кожні 1000 (км) пробігу, залежно від стилю водіння.

Зрозуміло, з ростом пробігу Деу Ланос маслоер буде постійно рости. Може доходити до того, що на кожні 1000 (км) шляху мотор буде споживати 1,5 - 2 (л) мастила, а може навіть і більше того.

Збільшений масложер - це сигнал, що вимагає екстреного ремонту двигуна.

Жер мастила Ланос

Причини масложера ЗАЗ Ланос

Допустиме зниження рівня моторного мастила відбувається через природний угар олії. Навіть якщо двигун має гарний техстан моторне масло буде проникати в циліндри через маслозйомні ковпачки, вони ж сальники клапанів, і поршневі кільця.

До основних причин втрати моторної олії можна додати наступні шляхи виходу мастила з двигуна ZAZ Lanos:

  1. Знос переднього сальника колінвала
  2. Знос заднього сальника колінвала
  3. Знос сальника розподвалу
  4. Пошкодження прокладки ГБЦ
  5. Розгерметизація піддону двигуна
  6. Знос прокладки клапаної кришки

Список винуватців масложера можна звузити, якщо зниження рівня моторного мастила супроводжується рясним димом з глушника. У цьому випадку втрата олії є внутрішньою. Тобто мастила не виходить назовні, а згорає в циліндрах і відводиться разом з вихлопними газами назовні.

Жор масла і дим з вихлопної труби Ланос

Якщо зниження рівня моторного мастила Daewoo Lanos супроводжується димом з вихлопної труби, значить причина масложера може полягати в наступному:

  1. Знос сальників клапанів
  2. Залягання або знос поршневих кілець
  3. Прогорання прокладки головки блоку циліндрів

Додатково є ймовірність зносу самих циліндрів. У цьому випадку потрібно буде проводити капітальний ремонт двигуна, з розточуванням циліндрів і заміною поршневої групи на аналоги з ремонтним розміром.

Діагностиці сальників клапанів

  • При діагностиці сальників клапанів слід звертати увагу на пробіг. Якщо маслозйомні ковпачки відпрацювали без заміни близько 80 000 (км) пробігу, значить можна сміливо міняти сальники клапанів.

Діагностиці поршневих кілець

На ЗАЗ Ланос, як і на багатьох інших машинах цього класу, маслозйомні ковпачки довше 80 000 (км) пробігу не живуть.

  • При діагностиці поршневих кілець слід брати в облік як пробіг автомобіля, так і рівень компресії в циліндрах.

Щодо пробігу, якщо кільця почали пропускати масло до 150 000 (км) пробігу, значить є висока ймовірність простого закоксовування поршневої групи.

Фізичний знос маслозйомних кілець зазвичай відбувається на пробігу понад 200 000 (км).

Заміряти компресію циліндрів

  • Для підтвердження або спростування зносу поршневої групи слід просто заміряти компресію циліндрів. Гарна компресія передбачає тиск в межах 14 атмосфер. При зносі або закоксовуванні поршневої групи Деу Ланос тиск у проблемних циліндрах може падати до позначки 10-11 атмосфер.

Якщо зниження компресії деяких з циліндрів відбулося після пробігу 150 000 - 200 000 (км), значить є всі підстави вважати, що зносилися самі циліндри.

Діагностика прокладки ГБЦ

  • Діагностика прокладки ГБЦ полягає в контролі рівня і консистенції антифризу. Якщо прокладка головки блоку прогоріла, значить моторне масло буде протікати в систему охолодження і камери згоряння.

Якщо масло незрозуміло куди йде і при цьому в розширювальному бачку антифризу з'явилася олійна плівка, то це 100% прогоріла прокладка ГБЦ.

Як прибрати масложер Деу Ланос

Досвідчені майстри пробують побороти масложер методом від простого до складного.

  • Якщо замір компресії в циліндрах показав недостатній тиск, то найкраще почати з розкоксування поршневих кілець. У даному випадку зазвичай вдаються до методу хімічної очистки заляглих кілець.

При хімічній чистці поршневих кілець ЗАЗ Ланос можна обійтися без демонтажу ГБЦ і розбору поршневої групи.

Для хімічної чистки застосовують спеціальну миючу рідину. Існують засоби швидкої і повільної дії. Швидкі засоби розчиняють нагар на поршневих кільцях за якихось 8-12 годин.

Засоби тривалої дії вводять у моторне масло в ролі додаткової присадки. В даному випадку чистка поршневих кілець буде проводитися набагато довше, протягом 1000 (км) пробігу або навіть більше того.

  • Якщо олія йде через сальники клапанів або прокладку ГБЦ, то доведеться знімати головку блоку циліндрів.

У випадку із заміною маслозйомних ковпачків потрібно буде обов'язково чистити від нагару клапана.

Що робити із запахом вихлопних газів у салоні

Бувають випадки, що при задимленні відпрацьованих газів частина вихлопу затягує в салон. Дихати вихлопними газами дуже небезпечно, навіть якщо мова йде про зовсім невелику концентрацію. Вихлоп - це отруйний чадний газ, який швидко отруює людський організм.

Як показує практика, якщо в салоні ЗАЗ Ланос запахло вихлопним газом, то необхідно перевірити герметичність з'єднання випускного колектора. Зазвичай вихлоп просочується через прокладку колектора.

Артикульний номер прокладки випускного колектора Ланос:

Разом з тим причиною пропускання вихлопних газів може бути і зламана шпилька. Її артикульний номер:

Повернути герметичність з'єднання випускного колектора і блоку циліндрів Деу Ланос можна за наступною схемою.

  • Для початку рекомендується підтягнути кріпак випускного колектора до блоку циліндрів. Якщо виявилося, що якась зі шпильок просто обламалася або стався зрив різьблення, то без варіантів доведеться від'єднувати колектор.

Підтягнути кріпак випускного колектора до блоку циліндрів

Колектор потрібно від'єднувати і в тому випадку, коли підтяжка гайок не дала результату.

Знімаємо наконечники високовольтних дротів

  • Від'єднуємо термозахисний кожух. Захист кріпиться 3-ма болтами.

Від'єднуємо термозахисний кожух

  • Відкручуємо фланець каталізатора. З'єднання має 3 точки фіксації. У цьому місці спостерігається висока температура, що призводить до прикипання кріпака. Всі різьбові з'єднання потрібно як слід обробити проникаючою мастильністю.

Відкручуємо фланець каталізатора

Не забудьте поставити нову прокладку між каталізатором і колектором під час зворотного збирання вузла.

  • Відкручуємо притискні гайки. Для цього знадобиться колід на 14. Перед роботою з цим кріпаком всі різьбові сполуки потрібно добре залити проникаючою мастильністю. Гайки повинні постояти мінімум 10 хвилин. Це значно полегшить процес їх відкручування.

Відкручуємо притискні гайки

  • Від'єднуємо випускний колектор Lanos.

Від'єднуємо випускний колектор Lanos

  • Знімаємо стару прокладку і ставимо на її місце новий аналог. Досвідчені водії обов'язково вивчають характер зносу ущільнювача. Це дозволяє зрозуміти, які їхні гайки слабо притискають прокладку.

Знімаємо стару прокладку і ставимо на її місце новий аналог

  • Можна збирати вузол назад. При наявності уламаних шпилок потрібно буде їх обов'язково замінити. Додатково перед закручуванням гайок всі різьбові поверхні рекомендується обробити термостійкою мастилом.

У ролі мастила зазвичай використовують засіб на основі графіту. Але можна застосовувати і силіконові замінники. Лише б мастила витримувала високі температури і не висихала від нагріву.

Мастила шпилок значно спростить наступне техобслуговування даного вузла.

 

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Велика витрата масла масла ЗАЗ Ланос, димить вихлопна труба. Причини і методи ремонту"

Відгуки: 0




» Всі новини

Запчастини які були використані для ремонту Деу Ланос

Як перевірити датчик покажчика температури охолоджувальної рідини Деу Ланос
Як перевірити датчик покажчика температури охолоджувальної рідини Деу Ланос
Заміна задніх гальмівних трубок Деу Ланос, трубка від шланга до гальмівного циліндра
Заміна задніх гальмівних трубок Деу Ланос, трубка від шланга до гальмівного циліндра
Заміна підшипника муфти кондиціонера Ланос
Заміна підшипника муфти кондиціонера Ланос
Заміна сальника штока вибору передач Ланос
Заміна сальника штока вибору передач Ланос
.