У процесі експлуатації ЗАЗ Ланос водієві доводиться періодично доливати в двигун моторну олію. При нормальному технічному стані силового агрегату витрата моторного масла зазвичай становить 150 - 400 (мл) на кожні 1000 (км) пробігу, залежно від стилю водіння.
Зрозуміло, з ростом пробігу Деу Ланос маслоер буде постійно рости. Може доходити до того, що на кожні 1000 (км) шляху мотор буде споживати 1,5 - 2 (л) мастила, а може навіть і більше того.
Збільшений масложер - це сигнал, що вимагає екстреного ремонту двигуна.
Допустиме зниження рівня моторного мастила відбувається через природний угар олії. Навіть якщо двигун має гарний техстан моторне масло буде проникати в циліндри через маслозйомні ковпачки, вони ж сальники клапанів, і поршневі кільця.
До основних причин втрати моторної олії можна додати наступні шляхи виходу мастила з двигуна ZAZ Lanos:
Список винуватців масложера можна звузити, якщо зниження рівня моторного мастила супроводжується рясним димом з глушника. У цьому випадку втрата олії є внутрішньою. Тобто мастила не виходить назовні, а згорає в циліндрах і відводиться разом з вихлопними газами назовні.
Якщо зниження рівня моторного мастила Daewoo Lanos супроводжується димом з вихлопної труби, значить причина масложера може полягати в наступному:
Додатково є ймовірність зносу самих циліндрів. У цьому випадку потрібно буде проводити капітальний ремонт двигуна, з розточуванням циліндрів і заміною поршневої групи на аналоги з ремонтним розміром.
На ЗАЗ Ланос, як і на багатьох інших машинах цього класу, маслозйомні ковпачки довше 80 000 (км) пробігу не живуть.
Щодо пробігу, якщо кільця почали пропускати масло до 150 000 (км) пробігу, значить є висока ймовірність простого закоксовування поршневої групи.
Фізичний знос маслозйомних кілець зазвичай відбувається на пробігу понад 200 000 (км).
Якщо зниження компресії деяких з циліндрів відбулося після пробігу 150 000 - 200 000 (км), значить є всі підстави вважати, що зносилися самі циліндри.
Якщо масло незрозуміло куди йде і при цьому в розширювальному бачку антифризу з'явилася олійна плівка, то це 100% прогоріла прокладка ГБЦ.
Досвідчені майстри пробують побороти масложер методом від простого до складного.
При хімічній чистці поршневих кілець ЗАЗ Ланос можна обійтися без демонтажу ГБЦ і розбору поршневої групи.
Для хімічної чистки застосовують спеціальну миючу рідину. Існують засоби швидкої і повільної дії. Швидкі засоби розчиняють нагар на поршневих кільцях за якихось 8-12 годин.
Засоби тривалої дії вводять у моторне масло в ролі додаткової присадки. В даному випадку чистка поршневих кілець буде проводитися набагато довше, протягом 1000 (км) пробігу або навіть більше того.
У випадку із заміною маслозйомних ковпачків потрібно буде обов'язково чистити від нагару клапана.
Бувають випадки, що при задимленні відпрацьованих газів частина вихлопу затягує в салон. Дихати вихлопними газами дуже небезпечно, навіть якщо мова йде про зовсім невелику концентрацію. Вихлоп - це отруйний чадний газ, який швидко отруює людський організм.
Як показує практика, якщо в салоні ЗАЗ Ланос запахло вихлопним газом, то необхідно перевірити герметичність з'єднання випускного колектора. Зазвичай вихлоп просочується через прокладку колектора.
Артикульний номер прокладки випускного колектора Ланос:
Разом з тим причиною пропускання вихлопних газів може бути і зламана шпилька. Її артикульний номер:
Повернути герметичність з'єднання випускного колектора і блоку циліндрів Деу Ланос можна за наступною схемою.
Колектор потрібно від'єднувати і в тому випадку, коли підтяжка гайок не дала результату.
Не забудьте поставити нову прокладку між каталізатором і колектором під час зворотного збирання вузла.
У ролі мастила зазвичай використовують засіб на основі графіту. Але можна застосовувати і силіконові замінники. Лише б мастила витримувала високі температури і не висихала від нагріву.
Мастила шпилок значно спростить наступне техобслуговування даного вузла.
Відгуки: 0
96351772-GM (Korea) нов. накл. с голограммой
93740207-SHIN KUM
96181581+96184840+96350814+96350814-ONNURI (Korea)
96264738-GM (Korea) нов. накл. с голограммой