При заміні задніх гальмівних колодок Шевроле Авео багато водіїв забувають поставити конусну шайбу. Її ще називають стопорною шайбою. На нових колодках барабанного гальма цієї шайби немає!
Як правило, конусна шайба під язичок механізму розведення колодок Chevrolet Aveo окремо не продається. Її можна знайти лише в складі ремкомплекту.
Артикул запчастин ремкомплекту заднього гальмівного барабана Шевроле Авео:
Додатково деякі майстри ставлять на місце оригінальної конусної шайби аналог від Шевроле Такума з артикулом 90182378.
Зрозуміло, відмовлятися від покупки ремкомплектів для задніх барабанів Авео не варто. Ці запчастини обов'язково стануть в нагоді, без них не вийде здійснити якісний сервіс задніх гальм.
Багато водіїв стикаються з ситуацією, коли задні гальма перестають нормально працювати. При цьому головні виконавчі механізми (колодки, барабани і гальмівні циліндри) не мають помітного зносу.
При поганій роботі задніх гальм Шевроле Авео слід приділити увагу механізму автоматичного розведення колодок.
Цей пристрій дозволяє нівелювати знос фрикційних накладок. Тобто при сточуванні фрикціонів механізм розведення притискає колодки ближче до робочих поверхонь барабана.
Широке поширення набула несправність, яка пов'язана з просковзуванням прапорця по зубчастій поверхні штовхача колодок. Приклад місця розташування прапорця на фото нижче.
Прапорець починає ковзати по зубчатці через нещільний притиск контактних поверхонь. Таке зазвичай відбувається, коли на посадковому місці прапорця відсутня конусна (стопорна) шайба.
Конусна шайба забезпечує центровку прапорця, що дозволяє механізму розведення колодок Шевроле Авео працювати чітко, надійно і злагоджено.
При неправильному розведенні задніх колодок майстру потрібно:
Гальмівний барабан Chevrolet Aveo T200 знімається за наступною схемою.
Зверніть увагу, відкручувати ступічну гайку при від'єднанні заднього барабана потрібно лише на Авео в модифікації T200. На T250-T300 гальмівний барабан фіксується не ступічною гайкою, а парою гвинтиків з потаємною головкою.
При від'єднанні гальмівного барабана багато водіїв стикаються зі складнощами. Справа в тому, що при гальмуванні колодки в прямому сенсі слова врізаються в барабан. По краю робочої поверхні барабана з'являється бортик, який впирається у фрикційні накладки на колодках.
В автомобілі Шевроле Авео немає можливості зовні впливати на механізм розведення колодок, щоб відвести фрикціони від барабанів. З цієї причини іноді доводиться грубо збивати барабан. При цьому гальмівний механізм може вирвати з м'ясом.
Зверніть увагу, на T200 разом з барабаном може знятися і зовнішня обойма ступічного підшипника. В даному випадку доведеться змінювати і підшипник ступиці.
Все, можна перемикатися на ревізію і ремонт механізму розведення колодок. Робиться це наступним чином.
Щодо сережки, після від'єднання пружини вона просто виймається зі свого посадкового місця.
Якщо ж шайба стоїть на місці, то необхідно далі діагностувати технічний стан гальм.
Розпорка механізму розведення колодок складається з 2 частин. Передня частина оснащена зубчастим зачепленням. Задня частина з'єднується за допомогою різьблення.
Якщо на розпорка немає явних ознак зносу, то просто чистимо і розробляємо розпорку. Фахівці рекомендують додати на різьблення мастила. Але в даному випадку змащення повинно бути термостійким. Не слід використовувати багато мастила, воно не повинно витекти, так як неприпустимо забруднення змащенням ні колодок, ні барабана.
Барабан повинен одягнутися з ледве помітним натягом. При цьому майстер повинен пам'ятати, що перші 100 (км) пробігу краще сильно не тиснути на гальмо.
При огляді гальмівного механізму Шевроле Авео варто звернути увагу на технічний стан пружин. Якщо на пружинах є сліди іржі, то потрібно замінити їх на нові аналоги.
Нові пружини можна знайти в складі ремкомплекту для обслуговування барабанних гальм.
Огляд задніх гальм рекомендується здійснювати з періодичністю не рідше 1 разу на кожні 30 000 (км) пробігу.
В ході планових оглядів гальмівних барабанів необхідно:
Особливої уваги потребують випадки, коли колодки зношуються нерівномірно. Подібний симптом зазвичай свідчить про неправильну роботу гальмівного циліндра. У даному випадку може підклинювати шток.
Відносно колодок барабанного гальма, зазвичай їх вистачає на 60 000 - 90 000 (км) пробігу. Барабани рекомендується змінювати при кожній 3-й заміні колодок. У блозі з ремонту Шевроле Авео є стаття щодо заміни задніх гальмівних колодок.
Відгуки: 0
96386900-EuroEx
810042-FRENKIT
93742403-FRENKIT
93741034-GM (Korea) нов. накл. с голограммой
96473228-CRB
96535013-GM (Korea) стар. накл. без голограммы
94525246-GM