Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Не працюють задні гальма Шевроле Авео, ремонт механізму розведення задніх колодок

При заміні задніх гальмівних колодок Шевроле Авео багато водіїв забувають поставити конусну шайбу. Її ще називають стопорною шайбою. На нових колодках барабанного гальма цієї шайби немає!

Як правило, конусна шайба під язичок механізму розведення колодок Chevrolet Aveo окремо не продається. Її можна знайти лише в складі ремкомплекту.

Артикул запчастин ремкомплекту заднього гальмівного барабана Шевроле Авео:

Додатково деякі майстри ставлять на місце оригінальної конусної шайби аналог від Шевроле Такума з артикулом 90182378.

Зрозуміло, відмовлятися від покупки ремкомплектів для задніх барабанів Авео не варто. Ці запчастини обов'язково стануть в нагоді, без них не вийде здійснити якісний сервіс задніх гальм.

Ремкомплект барабанного гальма Шевроле Авео

Поломка механізму автоматичного розведення колодок Шевроле Авео

Багато водіїв стикаються з ситуацією, коли задні гальма перестають нормально працювати. При цьому головні виконавчі механізми (колодки, барабани і гальмівні циліндри) не мають помітного зносу.

При поганій роботі задніх гальм Шевроле Авео слід приділити увагу механізму автоматичного розведення колодок.

Цей пристрій дозволяє нівелювати знос фрикційних накладок. Тобто при сточуванні фрикціонів механізм розведення притискає колодки ближче до робочих поверхонь барабана.

Широке поширення набула несправність, яка пов'язана з просковзуванням прапорця по зубчастій поверхні штовхача колодок. Приклад місця розташування прапорця на фото нижче.

Прапорець

Прапорець починає ковзати по зубчатці через нещільний притиск контактних поверхонь. Таке зазвичай відбувається, коли на посадковому місці прапорця відсутня конусна (стопорна) шайба.

Конусна шайба забезпечує центровку прапорця, що дозволяє механізму розведення колодок Шевроле Авео працювати чітко, надійно і злагоджено.

Ремонт механізму розведення колодок Шевроле Авео

При неправильному розведенні задніх колодок майстру потрібно:

  1. Зняти гальмівний барабан
  2. Розібрати і почистити механізм розведення колодок
  3. Якщо відсутня конусна шайба, потрібно поставити її на місце

Гальмівний барабан Chevrolet Aveo T200 знімається за наступною схемою.

Як зняти гальмівний барабан

  • Відєднуємо заднє колесо. Перед цим необхідно підняти домкратом задню частину автомобіля.
  • Знімаємо заглушку ступічної гайки. Для від'єднання заглушки потрібна пласка викрутка або ніж.

Знімаємо заглушку ступічної гайки

Зверніть увагу, відкручувати ступічну гайку при від'єднанні заднього барабана потрібно лише на Авео в модифікації T200. На T250-T300 гальмівний барабан фіксується не ступічною гайкою, а парою гвинтиків з потаємною головкою.

  • Відкручуємо ступічну гайку. Потрібна буде головка на 32 і довгий воріт. Гайка ступиці зазвичай затягується з великою силою, близько 200 (Н*м).

Відкручуємо ступічну гайку

  • Знімаємо гальмівний барабан. Попередньо рекомендується обстукати край барабана по колу.

Знімаємо гальмівний барабан

При від'єднанні гальмівного барабана багато водіїв стикаються зі складнощами. Справа в тому, що при гальмуванні колодки в прямому сенсі слова врізаються в барабан. По краю робочої поверхні барабана з'являється бортик, який впирається у фрикційні накладки на колодках.

В автомобілі Шевроле Авео немає можливості зовні впливати на механізм розведення колодок, щоб відвести фрикціони від барабанів. З цієї причини іноді доводиться грубо збивати барабан. При цьому гальмівний механізм може вирвати з м'ясом.

Зверніть увагу, на T200 разом з барабаном може знятися і зовнішня обойма ступічного підшипника. В даному випадку доведеться змінювати і підшипник ступиці.

Все, можна перемикатися на ревізію і ремонт механізму розведення колодок. Робиться це наступним чином.

Як розібрати механізм розведення колодок

  • Від'єднуємо верхню пружину і знімаємо сережку. Голими руками пружину краще не чіпати, інакше можна травмуватися. Для від'єднання пружини потрібна або викрутка, або плоскогубці.

Від'єднуємо верхню пружину і знімаємо сережку

Щодо сережки, після від'єднання пружини вона просто виймається зі свого посадкового місця.

  • Знімаємо бічну пружину і прапорець. Пружину потрібно від'єднати від прапорця. Після цього слід зняти прапорець зі свого посадкового місця.

Знімаємо бічну пружину і прапорець

  • Контролюємо наявність конусної шайби. Якщо шайби немає, то 100% проблемна робота заднього гальма Шевроле Авео пов'язана з відсутністю конуса.

Контролюємо наявність конусної шайби

Якщо ж шайба стоїть на місці, то необхідно далі діагностувати технічний стан гальм.

  • Знімаємо розпорку колодок. Майстру доведеться проводити чистку, змащення і розробку даної запчастини.

Знімаємо розпорку колодок

Розпорка механізму розведення колодок складається з 2 частин. Передня частина оснащена зубчастим зачепленням. Задня частина з'єднується за допомогою різьблення.

  • Розпорку необхідно очистити від корозії та інших засмічень. Для цього потрібен розчинник.
  • Потрібно оцінити технічний стан зубців і різьблення. Якщо зубчатка має сліди сильного зносу, то без варіантів необхідно ставити нову розпорку. Це ж можна сказати і про різьбове з'єднання. При пошкодженні різьблення (іржею або механічно) доведеться ставити нову деталь.

Якщо на розпорка немає явних ознак зносу, то просто чистимо і розробляємо розпорку. Фахівці рекомендують додати на різьблення мастила. Але в даному випадку змащення повинно бути термостійким. Не слід використовувати багато мастила, воно не повинно витекти, так як неприпустимо забруднення змащенням ні колодок, ні барабана.

  • Перед зворотним збиранням вузла не забудьте зняти кромку на гальмівному барабані. При наявності кромки не вийде нормально відрегулювати гальма!
  • Під час встановлення гальмівного барабана необхідно виставити колодки таким чином, щоб вони злегка торкалися робочих поверхонь контактної доріжки.

Барабан повинен одягнутися з ледве помітним натягом. При цьому майстер повинен пам'ятати, що перші 100 (км) пробігу краще сильно не тиснути на гальмо.

Додаткова інформація

При огляді гальмівного механізму Шевроле Авео варто звернути увагу на технічний стан пружин. Якщо на пружинах є сліди іржі, то потрібно замінити їх на нові аналоги.

Нові пружини можна знайти в складі ремкомплекту для обслуговування барабанних гальм.

Огляд задніх гальм рекомендується здійснювати з періодичністю не рідше 1 разу на кожні 30 000 (км) пробігу.

В ході планових оглядів гальмівних барабанів необхідно:

  • Вичищати абразив, який з'являється в результаті зносу фрикційних поверхонь.
  • Контролювати герметичність циліндрів. Недопустимо, якщо гальмівна рідина капає з циліндрів на фрикційні поверхні. Протікаючі циліндри потребують термінової заміни. Додатково доведеться чистити спиртом колодки і барабан.
  • Контролювати знос колодок. Мінімально допустимою товщиною фрикційних накладок на задніх колодках Шевроле Авео є 2 (мм). Додатково колодки слід міняти і в тому випадку, якщо на поверхні фрикціонів є тріщини або сколи.

Особливої уваги потребують випадки, коли колодки зношуються нерівномірно. Подібний симптом зазвичай свідчить про неправильну роботу гальмівного циліндра. У даному випадку може підклинювати шток.

Відносно колодок барабанного гальма, зазвичай їх вистачає на 60 000 - 90 000 (км) пробігу. Барабани рекомендується змінювати при кожній 3-й заміні колодок. У блозі з ремонту Шевроле Авео є стаття щодо заміни задніх гальмівних колодок.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Не працюють задні гальма Шевроле Авео, ремонт механізму розведення задніх колодок"

Відгуки: 0




» Всі новини

Запчастини які були використані для ремонту Шевроле GM Авео

Смикається на газу Шевроле Авео, їде ривками. Діагностика ГБО
Смикається на газу Шевроле Авео, їде ривками. Діагностика ГБО
Заміна опори заднього амортизатора Шевроле Авео
Заміна опори заднього амортизатора Шевроле Авео
Заміна переднього гальмівного шланга Шевроле Авео
Заміна переднього гальмівного шланга Шевроле Авео
Заміна ущільнювача скла передніх лівих дверей Шевроле Авео
Заміна ущільнювача скла передніх лівих дверей Шевроле Авео
.