Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Стукає рульова колонка Деу Матіз

Рульове управління автомобіля Деу Матіз з часом стає джерелом стороннього шуму. Під дією ударних і вібраційних навантажень від дороги починає стукати, дзвеніти і дрібетіти рульова колонка.

Артикул рульової колонки Деу Матіз:

Рульова стійка є необслуговуваною. При якихось поломках рульової колонки дана запчастина Daewoo Matiz просто змінюється на нову. Але деякі майстри все ж практикують вузловий ремонт рульового управління.

Втулка рульової колонки Деу Матіз

Ремонт рульової колонки Деу Матіз

Слабким місцем рульової колонки є пластикова втулка, яка покликана усувати шум від вібраційних і ударних навантажень у рульовій стійці.

Артикул втулки рульової колонки Деу Матіз:

Слід відразу сказати, що втулка рульової колонки є незйомною. У процесі ремонту майстру доведеться зрізати стару втулку. Щоб поставити нову втулку, її доведеться попередньо надрізати вздовж.

Як замінити втулку рульової колонки Деу Матіз

Для встановлення нової втулки рульової колонки необхідно попередньо зрізати старий ущільнювач. Щоб дістатися до старої втулки, доведеться демонтувати рульову колонку і розібрати її.

Знімаємо рульове колесо

Попередньо потрібно зняти кермо Деу Матіз. Це робиться наступним чином:

  • Вдєднуємо кнопку звукового сигналу. Її потрібно піддіти знизу і висмикнути. Відразу ж необхідно відключити дроти від кнопки.

Вд’єднуємо кнопку звукового сигналу

  • Відкручуємо центральну гайку, яка фіксує рульове колесо на валу. Попередньо потрібно відігнути фіксатор стопорної шайби. Цей стопор запобігає мимовільному відкручуванню з'єднання.

Відкручуємо центральну гайку

  • Знімаємо рульове колесо. Деякі майстри при від'єднанні керма залишають гайку в недокрученому на 1-2 витка стані. Це робиться для того, щоб кермо не вилетіло при від'єднанні в бік голови водія.

Якщо рульове колесо сильно закисло і прикипіло, то доведеться використовувати знімач. У кермі передбачено 2 отвори під болти знімача. Як зрозуміло, при використанні знімача потрібно повністю викрутити центральну гайку.

Знімаємо рульову стійку

Після від'єднання керма можна приступати до зняття рульової колонки Деу Матіз. Рульова стійка демонтується за такою схемою:

  • Відєднуємо підрульові перемикачі. Для цього потрібно зняти верхню і нижню кришки рульової стійки. Кожен з підрульових перемикачів кріпиться за допомогою пари фіксаторів, які попередньо потрібно стиснути. Знімати дроти з перемикачів необов'язково.

Від’єднуємо підрульові перемикачі

  • Відкручуємо 4 гайки, 2 зверху і 2 знизу. Гайками фіксуються тримачі, які кріплять рульову стійку до рами кузова.

Відкручуємо 4 гайки

  • Відкручуємо нижній болт. У цьому місці карданна передача (хрестовина) з'єднується з нижнім валом.

Відкручуємо нижній болт

  • Демонтуємо рульову колонку Деу Матіз.

Демонтуємо рульову колонку Деу Матіз

Розбираємо рульову колонку і міняємо втулку Матіз

  • Насамперед необхідно провернути ключ в замку запалювання в положення АСС. При повороті ключа відбувається розблокування рульового валу. Це свого роду охоронна протиугінна система.

Провернути ключ в замку запалювання в положення АСС

  • Знімаємо стопорне кільце на кінчику рульового валу Daewoo Matiz.

Знімаємо стопорне кільце

  • Знімаємо пружину. Перед пружиною і після неї стоять упорні шайби.

Знімаємо пружину

  • Витягуємо вал через низ рульової стійки. Вал потрібно просто витягнути, його нічого більше не тримає.

Витягуємо вал через низ рульової стійки

  • Зрізаймо стару втулку. По-іншому її ніяк не зняти.

Зрізаймо стару втулку

  • Ставимо нову втулку на рульовий вал Деу Матіз. Щоб поставити втулку, її потрібно з одного боку розрізати вздовж. Далі втулка просто одягається на рульовий вал.

Ставимо нову втулку на рульовий вал Деу Матіз

При бажанні місце зрізу можна заклеїти, коли втулка вже одягнена на вал.

Додаткові методи ремонту рульової колонки Деу Матіз

Рульова стійка може шуміти через безліч причин:

  1. Знос шлицевого зєднання нижнього валу
  2. Знос хрестовини (карданої передачі)
  3. Несправність рульових наконечників
  4. Поломка зовнішніх ШРУСів
  5. Побиття гальмівних дисків

Паралельно із заміною втулки рульової колонки багато майстрів додатково фіксують нижній вал. При зносі шлицевого з'єднання нижній вал починає бовтатися в своєму посадковому місці.

  • Для фіксації нижнього рульового валу Деу Матіз зазвичай використовується зварювання. Приклад на фото нижче. Досить точково приварити з'єднання. Не потрібно сильно старатися.

Фіксація нижнього валу

Нижній вал вставляється в посадкове місце з мінімальним натягом. Ні, це не прорахунок конструкторів, так необхідно з техніки безпеки. При зіткненні автомобіля рульовий вал просто складеться. Тобто нижня частина валу піде всередину посадкового місця. Це може врятувати водієві здоров'я, а то й життя.

  • Не потрібно забувати і про карданну передачу. Хрестовина кардана схильна до механічного зносу. З часом кардан знаходить природний люфт.

Якщо хрестовина рульової колонки Матіз розбита, то кардана передача буде на кожній купині дребезжати. Але в даному випадку сторонній шум є не найголовнішою проблемою. При зносі хрестовини знижується маневреність автомобіля. Навіть невеликий люфт керма може помітно погіршити керованість.

Кардан рульового валу має необслуговувану конструкцію. Він є складовою частиною рульової колонки. Для заміни кардана доведеться міняти всю рульову стійку в зборі.

При установці нової рульової стійки майстру доведеться переставляти замок запалювання зі старої колонки на нову. Справа в тому, що корпус замку запалювання з'єднується з рульовою колонкою заклепками. У блозі з ремонту Деу Матіз можна знайти огляд по заміні замку запалювання.

Швидкий спосіб ремонту розбитої втулки рульової колонки

Деякі майстри усувають стукіт рульового валу без повної заміни ущільнювальної втулки. Даний спосіб ремонту можна розглядати в якості тимчасового заходу. Вузловий ремонт втулки дозволить виграти трохи часу.

  • Забезпечуємо зручний доступ до місця розташування втулки. Ця втулка знаходиться в районі нижнього кріплення рульової колонки. Бажано додатково підсвітити місце роботи.

Забезпечуємо зручний доступ до місця розташування втулки

  • Вкручуємо саморіз у втулку Деу Матіз, через спеціальний отвір у тримачі рульової колонки. Вкручувати саморіз необхідно навкіс.

Вкручуємо саморіз у втулку Деу Матіз

Найкраще використовувати метиз довжиною 30 (мм). Саморіз необхідно закрутити лише на 5-7 (мм). Якщо при подальшій експлуатації авто рульова колонка знову почне стукати, то потрібно буде закрутити саморез ще трохи.

При закручуванні метиза втулка ущільнюється, що дозволяє більш сильно зафіксувати вал рульової колонки.

Додаткова інформація

Якщо Деу Матіз оснащений насосом ГУР, то на якість рульового управління може впливати і гідравлічний підсилювач. Водій повинен своєчасно проводити заміну рідини ГУР.

До погіршення роботи системи рульового управління може призводити і несправність рульової рейки. Виконавчі механізми рейки зношуються, що веде до люфту рульового валу і зниження рухливості рульового колеса.

Рульове управління автомобіля Деу Матіз зношується ближче до пробігу 100 000 - 150 000 (км). Щоб зробити рульове управління більш надійним і довговічним, водій повинен своєчасно проводити заміну витратних матеріалів:

  1. Рідини ГУР
  2. Рульових наконечників

У блозі з ремонту Daewoo Matiz є цікавий огляд на тему заміни наконечників рульових тяг.

Майстер повинен пам'ятати, що всі елементи рульового керування так чи інакше пов'язані між собою. Якщо ігнорувати знос однієї запчастини, то збільшиться інтенсивність зносу сусідніх деталей.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Стукає рульова колонка Деу Матіз"

Відгуки: 0




» Всі новини

Запчастини які були використані для ремонту Деу Матіз

Заміна лампочок підсвічування панелі приладів Деу Матіз
Заміна лампочок підсвічування панелі приладів Деу Матіз
Заміна лампочки ближнього і дальнього світла Деу Матіз
Заміна лампочки ближнього і дальнього світла Деу Матіз
Як замінити задні амортизатори Деу Матіз
Як замінити задні амортизатори Деу Матіз
Ремонт генератора Деу Матіз. Як замінити реле напруги генератора
Ремонт генератора Деу Матіз. Як замінити реле напруги генератора
.