При діагностиці паливної системи Шевроле Лачетті насамперед прийнято перевіряти тиск бензопроводу. Але далеко не всі майстри знають, що нормальне значення тиску палива на манометрі не дає 100% гарантії повної справності системи подачі палива.
Артикул сітки паливного насоса Шевроле Лачетті:
При замірі тиску в бензопроводі у майстра немає можливості контролювати тип робочого середовища. Адже в паливопровід може надходити як чистий бензин, так і суміш бензину з повітрям.
І те, і інше робоче середовище може показувати стабільний тиск, який вписується в поле допуску. Але за фактом різні робочі середовища будуть надавати роботі двигуна Chevrolet Lacetti різних ефектів.
Якщо чистий бензин забезпечує стабільну роботу мотора, то суміш бензину з повітрям зробить роботу двигуна вкрай нестабільною. Таке зазвичай відбувається при зносі сіточки бензонасосу.
При появі проблемної роботи двигуна слід звернути увагу на справність паливної системи. На некоректну роботу паливної магістралі можуть натякати такі ознаки:
Насамперед потрібно, звичайно ж, перевірити рівень тиску в бензопроводі. У блозі з ремонту Шевроле Лачетті є хороша стаття на тему заміра тиску паливної системи.
Якщо коротко, то тиск перевіряється наступним чином:
У продажу можна зустріти спеціалізовані системи для заміру тиску. Комплект подібного пристрою вже має всі необхідні деталі: шланги, перехідники, хомути тощо.
Зазвичай професійний пристрій для вимірювання тиску поставляється в жорсткому футлярі (кейсі). Його легко транспортувати, зручно зберігати і просто використовувати.
Але за наявності відповідного досвіду прилад для вимірювання тиску паливопроводу Шевроле Лачетті можна легко виготовити своїми силами. На відео нижче показано процес створення манометра для заміру тиску в бензопроводі.
Нормальна робота системи подачі палива передбачає тиск у паливопроводі на рівні 4 (бар). Але як було сказано спочатку огляду, тиск може бути створено як чистим бензином, так і сумішшю бензину з повітрям. Ці робочі середовища дають різний ефект.
При нормальному тиску досвідчені водії перевіряють ще й сам напір. Тобто потрібно візуально подивитися на струмінь. Робиться це наступним чином:
Нерідко таке буває, що бензин виходить з повітрям. В даному випадку струмінь палива буде уривчастим. Щодо манометра, то вимірювальний прилад буде показувати, що тиск палива в системі є нормальним.
Пристрою вимірювання тиску без різниці, що буде подаватися в шланг: повітря, бензин або їх суміш.
Якщо бензонасос Лачетті відбирає паливо упереміш з повітрям, то швидше за все, що закупорилася сіточка бензонасосу. При наявності в струмені бензину повітря майстру доведеться демонтувати паливний модуль і провести заміну грубого фільтруючого елемента (сіточки).
У блозі з ремонту Lachetti є докладний огляд про ремонт паливного модуля. Якщо коротко, то бензонасос знімається наступним чином:
Блокування дротової колодки гарантує, що роз'єм не буде мимовільно відходити під впливом вібраційних та інших навантажень.
Шланги слід відключати лише після скидання тиску. В іншому випадку при відключенні шлангів в салон хлине фонтан бензину.
Скинути тиск можна наступним чином. Після відключення дротової колодки від модуля бензонасоса Шевроле Лачетті потрібно просто запустити двигун. У даному випадку відключати запобіжник немає необхідності. Мотор сам заглухне, коли в паливній системі закінчиться бензин.
Перед зняттям кільця потрібно добре почистити прилеглі поверхні. Якщо навколо буде брудно, то соринки просто впадуть всередину бензобака.
Якщо не прибрати з дна засори, то всі вони підуть в нову сіточку, що зробить її менш надійною і довговічною.
На роботу паливної системи Шевроле Лачетті можуть впливати і багато інших факторів:
Разом із заміною сіточки досвідчені майстри змінюють й інші витратні матеріали. Під заміну зазвичай йдуть фільтр тонкої очистки палива і повітряний фільтр двигуна.
Щодо форсунок Лачетті, ближче до пробігу 80 000 - 120 000 (км) проток форсунок вже має помітне забруднення. До цього пробігу прийнято проводити чистку або навіть заміну форсунок.
Потрібно пару слів сказати і за сіточку бензонасосу. Це фільтр грубого очищення, який захищає насос і бензопровід від засмічень з бензобака.
Сіточку паливного насоса Шевроле Лачетті рекомендується змінювати з періодичністю 30 000 (км) пробігу. Сіточка поступово забивається осадом і окалиною.
Засори перешкоджають вільному забору бензину. У підсумку бензонасос починає закачувати в бензопровід не тільки паливо, а й повітря.
FPS116 HS110051-EuroEx
96444649-EuroEx