Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Перевірка тиску палива Шевроле Лачетті

При діагностиці паливної системи Шевроле Лачетті насамперед прийнято перевіряти тиск бензопроводу. Але далеко не всі майстри знають, що нормальне значення тиску палива на манометрі не дає 100% гарантії повної справності системи подачі палива.

Артикул сітки паливного насоса Шевроле Лачетті:

При замірі тиску в бензопроводі у майстра немає можливості контролювати тип робочого середовища. Адже в паливопровід може надходити як чистий бензин, так і суміш бензину з повітрям.

І те, і інше робоче середовище може показувати стабільний тиск, який вписується в поле допуску. Але за фактом різні робочі середовища будуть надавати роботі двигуна Chevrolet Lacetti різних ефектів.

Якщо чистий бензин забезпечує стабільну роботу мотора, то суміш бензину з повітрям зробить роботу двигуна вкрай нестабільною. Таке зазвичай відбувається при зносі сіточки бензонасосу.

Перевірити тиск у паливній системі Шевроле Лачетті

Перевірка тиску в паливопроводі Шевроле Лачетті

При появі проблемної роботи двигуна слід звернути увагу на справність паливної системи. На некоректну роботу паливної магістралі можуть натякати такі ознаки:

  1. Машина перестала заводитися з першого разу
  2. Мотор іноді глухне сам по собі
  3. З'явився поганий розгін
  4. Спостерігаються ривки і провали при натисканні на педаль газу

Насамперед потрібно, звичайно ж, перевірити рівень тиску в бензопроводі. У блозі з ремонту Шевроле Лачетті є хороша стаття на тему заміра тиску паливної системи.

Якщо коротко, то тиск перевіряється наступним чином:

  • Виймаємо запобіжник, який відповідає за захист паливного насоса. Це потрібно для того, щоб знизити тиск у паливній магістралі. Просто заводимо мотор і чекаємо, поки двигун не заглухне через нестачу палива.

Виймаємо запобіжник

  • Відключаємо паливну магістраль від рампи. Бензопровід підключається до рампи за допомогою швидкозйомного конектора. Щоб від'єднати шланг, потрібно спочатку придавити фіксатор.

Відключаємо паливну магістраль від рампи

  • Під'єднуємо до шланга манометр. При цьому манометр слід оснастити своїм подовжувальним шлангом і штуцером.

Під'єднуємо до шланга манометр

У продажу можна зустріти спеціалізовані системи для заміру тиску. Комплект подібного пристрою вже має всі необхідні деталі: шланги, перехідники, хомути тощо.

Зазвичай професійний пристрій для вимірювання тиску поставляється в жорсткому футлярі (кейсі). Його легко транспортувати, зручно зберігати і просто використовувати.

Але за наявності відповідного досвіду прилад для вимірювання тиску паливопроводу Шевроле Лачетті можна легко виготовити своїми силами. На відео нижче показано процес створення манометра для заміру тиску в бензопроводі.

  • Включаємо запалювання і контролюємо значення тиску. При цьому запобіжник бензонасосу потрібно поставити на своє місце.

Включаємо запалювання і контролюємо значення тиску

Нормальна робота системи подачі палива передбачає тиск у паливопроводі на рівні 4 (бар). Але як було сказано спочатку огляду, тиск може бути створено як чистим бензином, так і сумішшю бензину з повітрям. Ці робочі середовища дають різний ефект.

При нормальному тиску досвідчені водії перевіряють ще й сам напір. Тобто потрібно візуально подивитися на струмінь. Робиться це наступним чином:

  • Від'єднуємо напірну магістраль.
  • Занурюємо конектор шланга бензопроводу в прозору 3-літрову банку. Ємність повинна бути прозорою, що дозволить візуально контролювати струмінь бензину.

Занурюємо конектор шланга бензопроводу в прозору 3-літрову банку

  • Включаємо запалювання. У цей момент паливний насос повинен почати закачування бензину в систему. З шланга хлине паливо.
  • Контролюємо якість струменя бензину Шевроле Лачетті. З шланга повинен з'явитися потужний і стабільний напір палива. Струмінь повинен бути рівномірним.

Контролюємо якість струменя бензину Шевроле Лачетті

Нерідко таке буває, що бензин виходить з повітрям. В даному випадку струмінь палива буде уривчастим. Щодо манометра, то вимірювальний прилад буде показувати, що тиск палива в системі є нормальним.

Пристрою вимірювання тиску без різниці, що буде подаватися в шланг: повітря, бензин або їх суміш.

Якщо бензонасос Лачетті відбирає паливо упереміш з повітрям, то швидше за все, що закупорилася сіточка бензонасосу. При наявності в струмені бензину повітря майстру доведеться демонтувати паливний модуль і провести заміну грубого фільтруючого елемента (сіточки).

Як замінити сітку бензонасоса Шевроле Лачетті

У блозі з ремонту Lachetti є докладний огляд про ремонт паливного модуля. Якщо коротко, то бензонасос знімається наступним чином:

  • Вимикаємо живлення модуля бензонасосу. На дротовій колодці є система фіксації. Щоб розімкнути з'єднання, потрібно попередньо витягнути стопор і натиснути на фіксатор.

Вимикаємо живлення модуля бензонасосу

Блокування дротової колодки гарантує, що роз'єм не буде мимовільно відходити під впливом вібраційних та інших навантажень.

  • Вимикаємо паливні шланги. На модулі бензонасосу є 2 шланги: напірна магістраль і зворотна лінія. Шланги підключаються за допомогою швидкозйомних конекторів.

Вимикаємо паливні шланги

Шланги слід відключати лише після скидання тиску. В іншому випадку при відключенні шлангів в салон хлине фонтан бензину.

Скинути тиск можна наступним чином. Після відключення дротової колодки від модуля бензонасоса Шевроле Лачетті потрібно просто запустити двигун. У даному випадку відключати запобіжник немає необхідності. Мотор сам заглухне, коли в паливній системі закінчиться бензин.

  • Викручуємо стопорне кільце. Для цього потрібен ударний інструмент і наставка. Просто вибиваємо стопор молотком через м'яку наставку.

Викручуємо стопорне кільце

Перед зняттям кільця потрібно добре почистити прилеглі поверхні. Якщо навколо буде брудно, то соринки просто впадуть всередину бензобака.

  • Виймаємо паливний модуль. З бензонасосу може сочитися бензин. З цієї причини слід помістити модуль в ємність ще над технологічним прорізом. В іншому випадку бензин накапає в салон і буде після цього ще довгий час неприємно пахнути.

Виймаємо паливний модуль

  • Розбираємо бензонасос Лачетті. Потрібно витягти верхню частину з нижньої колби.

Розбираємо бензонасос Лачетті

  • Знімаємо старий сітчастий фільтр. Сіточка встановлена на всмоктувальному носику бензонасоса.

Знімаємо старий сітчастий фільтр

  • Збираємо вузол назад і перевіряємо роботу мотора. Перед установкою модуля бензонасосу на місце потрібно оглянути дно паливного бака. Якщо на дні будуть засори, то їх потрібно буде прибрати.

Якщо не прибрати з дна засори, то всі вони підуть в нову сіточку, що зробить її менш надійною і довговічною.

Додаткова інформація

На роботу паливної системи Шевроле Лачетті можуть впливати і багато інших факторів:

  1. Техстан паливного фільтра
  2. Ступінь засору форсунок
  3. Знос бензонасоса

Разом із заміною сіточки досвідчені майстри змінюють й інші витратні матеріали. Під заміну зазвичай йдуть фільтр тонкої очистки палива і повітряний фільтр двигуна.

Щодо форсунок Лачетті, ближче до пробігу 80 000 - 120 000 (км) проток форсунок вже має помітне забруднення. До цього пробігу прийнято проводити чистку або навіть заміну форсунок.

Потрібно пару слів сказати і за сіточку бензонасосу. Це фільтр грубого очищення, який захищає насос і бензопровід від засмічень з бензобака.

Сіточку паливного насоса Шевроле Лачетті рекомендується змінювати з періодичністю 30 000 (км) пробігу. Сіточка поступово забивається осадом і окалиною.

Засори перешкоджають вільному забору бензину. У підсумку бензонасос починає закачувати в бензопровід не тільки паливо, а й повітря.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Перевірка тиску палива Шевроле Лачетті"

Відгуки: 0




» Всі новини

Запчастини які були використані для ремонту Шевроле GM Лачетті

Як перевірити датчик колінвала Шевроле Лачетті, ознаки несправності
Як перевірити датчик колінвала Шевроле Лачетті, ознаки несправності
Заміна задніх тормозних дисків на Шевроле Лачетті
Заміна задніх тормозних дисків на Шевроле Лачетті
Блоки управління двигуном на Шевроле Лачетті. Варіанти і моделі ЕБУ на двигуни 1.4, 1.6, 1.8
Блоки управління двигуном на Шевроле Лачетті. Варіанти і моделі ЕБУ на двигуни 1.4, 1.6, 1.8
Заміна датчика положення дросельної заслінки Шевроле Лачетті 1.8
Заміна датчика положення дросельної заслінки Шевроле Лачетті 1.8
.