▷ 066-403-83-83
▷ 097-990-07-47
★Якісні
★Автозапчастини
★Доступні ціни
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet
КошикВи вибрали: 0 товарів

Ремонт автомобілів Chevrolet і Daewoo

Заміна масла ГУР Шевроле Лачетті

15.12.2017 | Lacetti

Якщо говорити про важливих елементах технічного обслуговування автомобіля, то своєчасна заміна робочих рідин є однією з головних процедур. Взяти, наприклад, гідропідсилювач. Від того, наскільки свіже й гарне в ньому масло залежить не тільки те як легко крутиться кермо. Адже рульове управління – елемент безпеки дорожнього руху. Чим воно краще і правильніше працює, залежить швидкість реакції автомобіля на поворот керма в екстрених ситуаціях. Тому сьогодні ми вирішили розповісти про те, як самому поміняти масло в гідропідсилювачі Шевроле Лачетті.

як самому поміняти масло в гідропідсилювачі Шевроле Лачетті

 

Насос ГУР Лачетті приводиться в рух ременем від двигуна. Створюючи тиск в системі, він переміщує поршень і шток, який через систему важелів повертає колеса.

Гідропідсилювач керма Шевроле Лачетті

 

Подача в нього масла здійснюється з розширювального бачка по спеціальному трубопроводу. І як у будь-якій системі, тут є шланг подачі, шланг обратки і власне розширювальний бачок, який знаходиться вгорі під капотом зліва від двигуна (якщо стояти обличчям до авто – то справа). Саме ці три складові системи ГУР нам і знадобляться, щоб провести заміну масла.

  1. Піднімаємо обидва передні колеса домкратами, але так, щоб вони не повністю звисали, а ледь торкалися землі.
     
  2. Відкривши розширювальний бачок, викачуємо з нього масло. Це можна зробити за мощі великого шприца або старим дідівським способом – відсмоктуванням через шланг.

    Відкривши розширювальний бачок, викачуємо з нього все масло

     
  3. Звільняємо плоскогубцями обидва хомута – на подачі і на обратку.

    Звільняємо плоскогубцями обидва хомута – на подачі і на обратку.

     
  4. Знімаємо шланг подачі і трохи опускаємо його, щоб витекла рідина, що залишилася в ньому.
     
  5. Знімаємо шланг обратки і підставляємо під нього ємність для зливу відпрацьованого масла.

    Знімаємо шланг обратки і підставляємо під нього ємність

     
  6. Відкачуємо масло, що залишилося в системі. Для цього кілька разів потрібно повернути кермо від упору до упору, затримуючи його в краних положення на кілька секунд. Робимо так, поки масло не перестане витікати з обратки.
     
  7. Ставимо на місце шланг подачі і чимось заглушаем патрубок на бачку, куди одягається обратка (якщо на баку немає зворотного клапана).

    якщо на баку немає зворотного клапана

     
  8. Заливаємо нове масло в бачок і продовжуємо прокачувати систему до тих пір, поки нове масло не поллється з обратки. Це потрібно для того, щоб з системи вийшов весь зайвий повітря.
     
  9. Одягаємо на місце шланг обратки і затягуємо хомутом.
     
  10. Знову прокачуємо систему, виганяючи з неї залишився повітря., стежачи за рівнем масла в бачку.
     
  11. Заводимо автомобіль і ще раз прокачуємо на заведеному двигуні. При цьому кермо вже не потрібно доводити до крайніх положень.
     

Коли ви поміняєте масло, перші кілька хвилин в районі розташування насоса гідропідсилювача буде лунати сторонній шум. Не лякайтеся – це нормально. Так з системи виходять залишки повітря. До речі, кришку бачка при цьому можна не одягати. А от коли шум зникне – одягайте кришку, опускайте автомобіль і вирушайте в пробну поїздку!

Читайте також:
Заміна високовольтних проводів Шевроле Лачетті

Дане відео взято на відеохостингу YouTube, який надає можливість безкоштовно ділитися відеоінформацією з відвідувачами. Посилання на вихідний матеріал - https://www.youtube.com/watch?v=PipgRpbnjyU

Розкажіть друзям

» Всі новини

.