Водії Chevrolet Lacetti частини стикаються з необхідністю заміни прокладки клапанної кришки. Цей ущільнювальний елемент слід змінювати після кожного демонтажу кришки головки блоку циліндрів.
Артикул прокладки клапанної кришки на Шевроле Лачетті: 90501944 (двигун 1.8 і 2.0), 96353002 (двигун 1.6, пластикова кришка), EL495770-ELRING (двигун 1.8 і 2.0), 96351213 (двигун 1.6, алюмінієва кришка), 96414596 (двигун 1.8), 15-31997-01 (двигун 1.8 і 2.0).
Артикул прокладки бугелю (півмісяць): 96144621.
Артикул кілець під болти: 96353007.
На автомобілі клапанна кришка може від'єднуватися з наступних причин:
Близько 20% випадків заміни прокладки на клапанній кришці пов'язані з протіканням мастила. Через знос прокладки відбувається розгерметизація кришки головки блоку, що веде до втрати двигуном мастила.
Прокладка клапанної кришки є одноразовоою! Якщо поставити нову прокладку і притиснути її кришкою, затягнувши болти, змінюється структура ущільнювального елемента. Після від'єднання кришки прокладка вважається розбитою.
Звичайно, прокладки клапаної кришки Шевроле Лачетті не ростуть на деревах. Ущільнювальні елементи кришки ГБЦ коштують грошей. З цієї причини багато водіїв змушені використовувати прокладку клапанної кришки повторно.
Щоб вдихнути нове життя в стару прокладку клапанної кришки, ущільнювач слід садити на герметик!
Деякі фахівці допускають повторне використання прокладки кришки головки блоку циліндрів, але лише в тому випадку, якщо ущільнювач відпрацював не більше 20 000 - 30 000 (км) пробігу.
Окремо слід сказати за використання герметика разом з новою прокладкою кришки клапанів. Якщо клапана кришка протікає з новою прокладкою, значить відбулася деформація кришки. У цьому випадку рекомендується просто поставити нову клапану кришку. Новий ущільнювач повинен добре герметизувати з'єднання без герметика.
На двигунах серії D3 (F14D3, F16D3, F18D3), як і D4, клапана кришка щільно стикується з верхньою передньою кришкою ГРМ. В офіційному керівництві з ремонту Chevrolet Lacetti рекомендується знімати верхній кожух ГРМ перед безпосереднім від'єднанням кришки клапанного вузла. Але за фактом досить просто від 'єднати селища кожуха.
Відкручувати болти слід на холодному двигуні, оптимальною вважається температура в межах 25 С. Якщо відкручувати болти клапаної кришки на гарячому моторі, то кришка може деформуватися. Буває і таке, що якісь з болтів обламуються. Зустрічаються випадки зализування різьблення.
Під кожним болтом передбачено ущільнювальне кільце. Як і у випадку з прокладкою клапаної кришки Шевроле Лачетті, ущільнювальні кільця вважаються одноразовими. Їх слід змінювати при кожному від'єднанні кришки клапанного вузла.
Таке трапляється, що кожух ГРМ сильно заважає вільному демонтажу клапаної кришки. Деякі майстри воліють просто зняти верхній передній кожух ГРМ.
Клапану кришку рекомендується помити. Обов'язково потрібно звернути увагу на наявність нальоту в патрубці і шланзі продування. Якщо шланг забитий олійним нальотом, є сенс провести заміну клапанної кришки, так як масляний сепаратор перестав нормально працювати.
Паралельно з прокладкою клапанної кришки Шевроле Лачетті цілком можна замінити і високовольтні дроти, а також свічки запалювання. Деякі майстри користуються нагодою і проводять сервісне обслуговування клапанного вузла. При від'єднаній кришці ГБЦ з'являється можливість замінити:
Якщо розібрати ГРМ, то вийде зняти і розподільні вали. Так, при встановленій на своє місце головці блоку циліндрів досить проблематично здійснювати сервіс клапанного вузла. Для цієї справи знадобляться спеціальні пристосування: розухарювач, пінцет і магнітний тримач.
При знятій кришці клапанів Chevrolet Lacetti оголюється головка блоку циліндрів. Залишати відкритим ГБЦ досить небезпечно, так як в мотор можуть потрапити як піщинки, так і більш великі засори. Під час чищення кришки настійно рекомендується наглухо закривати відкриту головку блоку. Для цієї мети підійде ганчір’я.
Якщо прокладка клапанної кришки змінюється через витік мастила, то всі сліди моторної мастила потрібно буде ретельно витерти. У цьому випадку водієві буде видно, коли ущільнювач дасть нове протікання. Прокладка клапанної кришки Шевроле Лачетті має зберігати герметичність протягом 60 000 - 80 000 (км) пробігу або до першого від'єднання кришки. Якщо ущільнювач потік раніше, то швидше за все прийшла пора міняти клапанну кришку.
96440655-SHIN KUM
96353002-ROSTECO
25183635/25192208-CHINA
96414596-GENUINE
96353002-CRB
96495285-GENERAL MOTORS
96353002-GM (Korea) нов. накл. с голограммой
96414596-GENUINE