12616850-GM
Запчастини Шевроле Кобальт, Равон Р4
в каталозі запчастин ZAZ Shop будь-який користувач зможе вибрати і купити.
В процесі експлуатації незалежно від комплектації та модифікації, традиційно для наших доріг, найчастіше підлягають зносу і заміни такі запчастини Шевроле Кобальт 1.5 л:
Шарові опори. Їх ресурс становить від 30 000 км за умови нормальної експлуатації.
Амортизаторні стійки спереду і ззаду.
Сайлентблоки передніх важелів.
Підшипники ступиці спереду і ззаду.
Втулки і стійки стабілізатора.
Зовнішні ШРУСи, як правило, частіше зношуються праві шарніри.
Крім цього, під час кожного ТО Шевроле Кобальт, Равон Р4 звертають увагу на ступінь зносу гальмівних колодок і дисків спереду.
Рульове управління з гідропідсилювачем складно назвати інформативним, але нічого страшного для середньостатистичного водія у нього немає.
Рульова рейка, насос ГУР, шарніри рульових тяг обслуговуються з таким же інтервалом, як на інших моделях бренду.
На нашому ринку представлена тільки одна версія популярного седана - з бензиновим 1,5-літровим корейським мотором B15D2 (L2C).
Доступні запчастини Chevrolet Cobalt і простий ремонт, високий ресурс цього двигуна підтверджені багаторічним досвідом.
Мотор міг встановлюватися також на Равон Джентрі, Нексія, Daewoo Gentra і Chevrolet Spin.
У парі з двигуном на нашому ринку встановлювалася механічна п'ятиступенева коробка передач, а в якості опції пропонувалася гідромеханічна 6-діапазонна АКПП.
Двигун Равон Р4 обладнаний 16-клапанною головкою чавунного блоку циліндрів. До його переваг відносять ланцюговий привід газорозподільного механізму, що відрізняється високою надійністю.
Номінальна потужність двигуна Шевроле Кобальт B15D2 - 106 сил при піковому крутному моменті 141 Н ∙ м.
Цього цілком достатньо для того, щоб базовий автомобіль зміг розвинути максимальних 180 км/г. При цьому витрата палива в змішаному режимі не перевищить 7 літрів на сотню з механічною КПП.
Завдяки надійній конструкції двигун B15D2 рідко викликає нарікання. Основна біда цього мотора полягає в течі переднього сальника колінвала.
У більшості випадків це відбувається через надлишок внутрішньокартерного тиску.
Недолік найчастіше фіксується в холодну пору року, коли конденсат в системі вентиляції картера замерзає і порушує циркуляцію газів.
Таким чином відбувається порушення герметичності системи змащення.
Сальник колінвала Chevrolet Cobalt - найбільш затребувана запчастина двигуна, за відгуками користувачів.
Набагато рідше водії скаржаться на незначні течі масла з-під клапанної кришки головки блоку.
Неприємність швидко вирішується заміною прокладки кришки, однак при цьому не варто економити, оригінальна запчастина прослужить значно довше.
Середній ресурс двигуна Шевроле Кобальт B15D2 до капітального ремонту може становити не менше 300 тисяч км пробігу.
Однак під час експлуатації не варто забувати про регулювання теплового зазору клапанів (гідрокомпенсатори конструкцією двигуна Кобальт не передбачені), а також перевіряти стан ланцюга приводу ГРМ хоча б раз в декілька років.
Згідно з регламентом виробника, заміна ланцюга приводу ГРМ виконується на пробігу не більше 90 тисяч км.
У тих випадках, якщо двигун працює в важких умовах, заміна може бути необхідною вже після 70-75 тисяч км пробігу.
Запчастини для обслуговування і ремонту двигуна Chevrolet Cobalt багато в чому перекриваються запчастинами для Шевроле Авео Т300, Шевроле Круз J300, а також Шевроле Орландо в кузові J309.
Зокрема це відноситься до таких комплектуючих на Шевроле Кобальт:
масляні фільтри;
паливні фільтри;
паливні форсунки;
термостати;
шланги та патрубки системи охолодження;
водяні помпи;
ремкомплекти прокладок і ряд інших запчастин, яких можна купити для Шевроле Кобальт в магазині Заз Шоп.
Архітектура ходової частини Шевроле Кобальт мало відрізняється від однокласників - спереду стійки МакФерсон, ззаду торсіонна балка.
Така конструкція дозволяє швидко усувати будь-які несправності і виконувати поточний ремонт без особливих складнощів.
Салон у Chevrolet Cobalt простенький, але виконаний досить якісно, та й з ергономікою проблем не виникає.
Багажник куди просторіше, ніж у однокласників.
Його обсяг становить 546 літрів, і це при тому, що в багажник вдалося помістити повнорозмірне запасне колесо. У Авео Т300, наприклад, доступна тільки докатка.
Магазин автозапчастин Заз Шоп високо цінують тисячі клієнтів, які переконалися в бездоганній якості комплектуючих.
Це - основний плюс магазину. Крім високої якості, магазин пропонує:
Консультативну підтримку клієнта.
Максимально швидке оформлення замовлення і відправку в день оформлення.
Кілька варіантів оплати замовлення за бажанням клієнта.
Розгорнута інформація про кожен вид товару.
Можливість повернення товару або вартості згідно з умовами.
Також на сайті магазину зібрана інформація і відеоматеріали, що стосуються обслуговування і ремонту автомобілів, запчастини до яких постачає Заз Шоп.
Перше покоління Шевроле Кобальт більш відомо в США і країнах Латинської Америки.
Його випускали з 2004 по 2010 роки на платформі General Motors Delta. На зміну автомобілю прийшов Шевроле Круз, побудований на новій платформі GM Delta II.
В Україні набагато більшою популярністю користується Chevrolet Cobalt другого покоління, багатьом відомий під іншим брендом - Равон Р4. Актуальна для нас модель була представлена в 2011 році.
Бюджетник був розроблений бразильським підрозділом General Motors на основі запчастин нової на той час платформи GM Gamma.
Переглянути всі відео
Список міст доставки
Новини
Chevrolet Lacetti є зразком правильного підходу до реалізації автомобільного транспорту . Перші серійні моделі цього авто почали сходити з конвеєра ще в 2002 році, але дизайн Шевроле Лачетті, як і технічні характеристики, залишаються актуальними донині. З моменту дебютного випуску минуло...
Як не дивно, історія автозаводу в Запоріжжі почалася ще до появи першого в світі автомобіля. Самохідний візок Бенца з'явилася на світ в 1885 році, а ЗАЗ почав роботу з 1863 року. Правда, автомобілі він не випускав. Виробництво відкрив голландський колоніст Абрагам Кооп, він...
Відгуки користувачів
Святослав Довгань
Размер поплавка и изгиб совпадает с оригиналом , перепаевать новую плату и датчик критического уровня не пришлось), показывает правильно. Не так как раньше топлива пол бака, а лампочка начинала загораться. Всем доволен остался
Михаил
Приобрел пару недель назад такой трос. Работает как часы. Уже успел как следует его покрутить. В положениях регулируется точно. Трос смазанный в достаточном количестве. Соединения троса и исполнительных частей надёжное. Спасибо! Брал с пыльником, менял тоже в паре, есть по этому поводу некий порядок действий. - https://www.drive2.ru/l/460563981472369505/
Анатолій Іванович
Трубку повітряного фільтра я отримав добре запаковану і номер був чітко на ній зазначений. Замінив сам без сторонніх сил. Нічого складного. Стала практично як і з заводу. На вигляд супер. Тай система знову герметична. Красно вдячний!)
Ростислав
У нас немає гідрокомпенсаторів, і відповідно потрібне регулювання зазору клапанів, яке здійснюється шляхом заміни штовхачів (стаканів), і попереднього підбору їх по зазору в системі. Якими мають бути ці зазори,і як їх виміряти, я знайшов в ютубі -https://youtu.be/9PUP3j_S4lw. Така, процедура має на увазі заміну цих штовхачів після досягнення 100 000 км пробігу, і появи певних стуків клапанів. Процедура досить трудомістка, тому що потрібне зняття розпредвалів, і якщо не турбує сторонній звук при роботі двигуна,то можна ігнорувати дану заміну
Александр
Я для замены ступичного подшипника на Шевроле Кобальт вот (13592067 его код), покупал сразу же и новое стопорное кольцо. Деталь по сути копеёчная, а вероятность того что может понадобится её замена очень большая. Мне например не удалось снять заводское кольцо без повреждений, хорошо что лишний раз перестраховался. Кстати новое кольцо тоже очень упругое, нужно приложить усилие чтобы поставить его на место, особенно если нету специального инструмента)
Ярослав Поляков
Не дешевые оказались суппорта. Но ремкомлект я бы самостоятельно не поменял, а вот суппорт без проблем, поэтому оно одно да другое и выходит. А так спокойнее, все таки новый узел. Колодки после торможения отпускает сразу, вообще нету затирания, даже просто на вывешеном колесе. + Новые колодки брал
Палыч
Интересует такой радиатор. Подскажите уплотнения радиатора и зажимные клипсы есть в комплекте, или это все приобретается отдельно?
Андрей С.
Купил на этом сайте новую подушку безопасности на Равон Р4. Отправили заказ на следующей день. Посылка была хорошо запакована, отдельная благодарность кладовщикам! Проверять работоспособность не хотелось бы, но меня в ней ничего не смутило. После замены ошибок по системе Airbag нету. Спасибо!
Сергей
Все таки оригинальный замок это вещь. Не нужно никакой подгонки) просто поставил и забыл. Привод достаточно мощный. Исполнение качественное, я имею ввиду и материалы и сборку – все сделано цивильно. Работает тихо, без каких либо подозрительных звуков) Если бы что-то было уже обнаружил)