Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Підшипник стартера, генератора Деу Есперо

Сортувати за: ▷ А -> Я ▷ А -> Я ▷ По популярності ▷ По рейтингу ▷ Спочатку дешевше ▷ Спочатку дорожче
Підшипник генератора / стартера задній (малий) Есперо Підшипник генератора / стартера задній (малий)

93740753-GMB (Korea)

124
Підшипник стартера задній Есперо Підшипник стартера задній

9440924-GM (Korea)

122
Підшипник стартера передній голчастий Есперо Підшипник стартера передній голчастий

9440923-GM (Korea)

164
Підшипник стартера задній Есперо Підшипник стартера задній

9440924-Topic (Korea)

55

Підшипник стартера, генератора Деу Есперо. Ресурс і ознаки зносу

Середній ресурс генератора і стартера Деу Есперо становить близько 200-250 тисяч км пробігу. За цей період вузли можуть піддаватися ремонту і відновленню. 

Підшипник стартера, генератора Деу Есперо, як правило, змінюють вже після 100-120 тисяч пробігу, якщо не раніше.

Несправність простіше попередити, ніж усунути. Абсолютно вірно це твердження і стосовно електродвигунів, навколо яких будуються генератор і стартер. Щіткові вузли, обмотки, випрямні мости працюють також на знос. 

Щодо швидкого зносу підшипників генератора Деу Есперо, все пояснюється просто - якір генератора в середньому обертається з частотою до 15 000 об/хв, при тому, що двигун працює на частоті до 4-5 тисяч в середньому. 

Невеликий стартер, хоч і використовується тільки при пуску, також сильно навантажений. Йому доводиться розкручувати величезний маховик, кривошипно-шатунний механізм, долаючи компресію, до 300-400 об/хв

Якщо при цьому врахувати, що не кожен двигун заводиться з півоберта, особливо в мороз, то і на підшипники стартера Деу Есперо лягає величезне навантаження.

При виході підшипників з ладу можливий розвиток декількох сценаріїв:

  1. Знос підшипника призводить до тугого обертання якоря. У свою чергу, це впливає на знос бендіксу стартера або приводного ременя генератора. Аж до того, що генератор Деу Есперо починає прослизати і втрачати продуктивність, а обмотка стартера згорає при подачі сильного пускового струму.

  2. Перекіс якоря через зношування підшипників позначається на роботі механізму подібним чином. Якщо якір раптово заклинить, згорить обмотка стартера або порветься приводний ремінь генератора.

Підшипники генератора і стартера Деу Есперо виходять з ладу не тільки через природний знос. Найчастіше водій сам провокує вихід з ладу підшипників:

  • перетягнутий ремінь приводу генератора, збільшується навантаження на передній підшипник;

  • стартер занадто довго крутить маховик, втулки і підшипники перегріваються і швидко зношуються;

  • занадто велике зусилля для прокручування маховика виникає в тому випадку, якщо є проблеми з двигуном або в системі змащення залито масло, яке не відповідає сезону.

При будь-якій поломці стартера і генератора Деу Есперо магазин Заз Шоп готовий запропонувати комплекти підшипників для ремонту за вигідними цінами з гарантією якості і доставкою по Україні.

 

Підшипник стартера, генератора

Ви не знаєте, як підвищити довговічність вашого автомобіля? Треба використовувати оригінальні або зроблені по ліцензії запчастини.

В цьому розділі сайту вам пропонується підшипник стартера, генератора Деу Есперо - використовується в конструкції даної моделі.

Інтернет магазин ZAZ SHOP пропонує вам скористатися послугами та придбати перевірені і доступні комплектуючі, представлені в нашому великому каталозі.

Ми постійно розширює свій асортимент, і не тільки щодо кількості різних деталей, але і у вигляді пропозицій одній якійсь запчастини від різних виробників.

Так, підшипник стартера, генератора Деу Есперо до різних систем може бути оригінального та ліцензійного виробництва. Причому, ціна на деталь може бути нижче, а якість – вище, ніж в оригіналу. Це дає можливість клієнтам придбати ті комплектуючі, які менше всього позначаться на бюджеті, але не погіршать характеристики автомобіля.

Підшипник стартера, генератора Есперо купити недорого пропонує в Україні інтернет магазин ZAZ-SHOP

Купуючи запчастини в нашому інтернет магазині, ви гарантовано отримаєте:

запчастини на Есперо купити недорого в інтернет магазині ZAZ-SHOP
  • Висока якість, не залежне від вартості
  • Великий вибір і швидку доставку
  • Ретельну перевірку та якісну упаковку
  • Консультації по підбору і встановлення

Підшипник стартера, генератора Деу Есперо, яку ви виберете в даному розділі, повністю відповідає всім перерахованим вище характеристикам.

Наші фахівці застерігають своїх клієнтів від непрофесійного втручання в конструкцію автомобіля. Якщо вам потрібно замінити будь-яку деталь, ми рекомендуємо звернутися за допомогою до фахівців.

У тому випадку, якщо у вас немає такої можливості, скористайтеся рекомендаціями фахівців щодо самостійного ремонту, які ви знайдете у відповідному блозі безпосередньо до вашої моделі.

ZAZ SHOP завжди працює для вашого блага і безпечної експлуатації навіть самого недорогий машини.

Відгуки користувачів

Підшипник стартера задній

Гена


Получил. Отдал ставить на сервис. Вроде все хорошо

Підшипник генератора / стартера задній (малий)

Коля


Покупал не для себя и волновался. Но качество оказалось даже лучше, чем ожидали!

Підшипник стартера передній голчастий

Ілля


Все отримав на новій пошті, перевірив. Тепер можна завтра і на ремонт!

Підшипник стартера передній (втулка)

Ігор


Мені краще і не треба за якістю. Зараз головне - недорого

Новини

Історія успіху Шевроле Лачетті Історія успіху Шевроле Лачетті

Chevrolet Lacetti є зразком правильного підходу до реалізації автомобільного транспорту . Перші серійні моделі цього авто почали сходити з конвеєра ще в 2002 році, але дизайн Шевроле Лачетті, як і технічні характеристики, залишаються актуальними донині. З моменту дебютного випуску минуло...

Як народжувався Запорожець. Історія Авто ЗАЗ Як народжувався Запорожець. Історія Авто ЗАЗ

Як не дивно, історія автозаводу в Запоріжжі почалася ще до появи першого в світі автомобіля. Самохідний візок Бенца з'явилася на світ в 1885 році, а ЗАЗ почав роботу з 1863 року. Правда, автомобілі він не випускав. Виробництво відкрив голландський колоніст Абрагам Кооп, він...

.