Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Запчастини Гентра

Наш інтернет магазин представляє розділ, де ви завжди можете купити запчастини Деу Джентра для всіх систем цього автомобіля – ходової, двигуна, гальмівний, трансмісії, кузова і датчики. Тут ви знайдете будь-які деталі та комплектуючі, ціна на які дозволить мінімізувати ваші витрати на ремонт і технічне обслуговування цієї моделі.
До ваших послуг повний каталог деталей: амортизатори, шарові або колодки виробництва вітчизняних і зарубіжних відомих брендів.
  • Daewoo Gentra – передньопривідний автомобіль середнього класу. Випускається в Узбекистані компанією uz-daewoo в період з 2010 року. З появою третього після ребрендингу став називатися Шевроле Лачетті.
Дочірнє підприємство Uz Daewoo (нині - АТ «Джіем Узбекистан») представило седан Деу Джентра, який представляв собою дещо видозмінений Шевроле Лачетті.
За основу був узятий кузов седана і його ж база.
Ззаду і в салоні змін практично не було. Передня частина отримала своє оформлення від хетчбека, але решітка радіатора, бампер і капот - повністю оригінальні. Це що стосується кузова.
А ось мотор автомобіль отримав повністю інший. В якості силового агрегату застосовувався бензиновий чотирициліндровий атмосферний двигун об'ємом 1,5 літра потужністю в 107 к.с. Зміни торкнулися і ходової. Вони торкнулися кліренсу (дорожній просвіт став більше) і налаштувань жорсткості.
Власне Деу Джентра пропонується українському покупцеві з моторами 
  • 1.6,
  • 1.8 
  • і 2.0 літрів. 
Трансмісія пропонувалася як механічна, так і автоматична. Характеризується невисокою вартістю, при тому, що запчастини Daewoo Gentra завжди були досить недорогими.Запчастини Деу Джентра
  • Серед найбільш слабких місць за весь час експлуатації модель показала слабку ходову. В основному не витримують сайлентблоки, але заміна їх коштує недорого.
  • Низьку антикорозійну стійкість до бамперам і фарам і непереконливо гріючої пічку радіатора. 
Автозапчастини Деу Джентра, які ви знайдете в нашому магазині, допоможуть вирішити будь-яку з цих проблем.
Сортувати за:
По популярності
Назва (А -> Я) Назва (Я -> А) По популярності По рейтингу По ціні (спочатку дешевше) По ціні (спочатку дорожче)
Фільтр масляний Гентра Фільтр масляний

96879797-GM (Korea)

162
Датчик рівня палива Гентра Датчик рівня палива

96447443-GM (Korea)

617
Решітка радіатора Гентра Решітка радіатора

96547248-Taiwan

419
комплект зчеплення Гентра комплект зчеплення

DWK-019-Valeo PHC (Korea)

3713
комплект зчеплення Гентра комплект зчеплення

DWK-045-Valeo PHC (Korea)

3054
Насос ГУР (d = 142) Гентра Насос ГУР (d = 142)

96452809-MS (Italy)

2430
Ремінь генератора 6pk 1903 Гентра Ремінь генератора 6pk 1903

6PK1903-Gates (Europe)

342
Колодки передні 14 ' Гентра Колодки передні 14 '

SP1077-Hi-Q (Korea)

427
Колодки задні дискові Гентра Колодки задні дискові

SP1257-Hi-Q (Korea)

498
Фільтр салону Гентра Фільтр салону

96554421-Genuine

86
Поршень (0,25 мм) (1шт) Гентра Поршень (0,25 мм) (1шт)

93742698-GM (Korea)

741
Сальник коленвала задній (80x98x10) Гентра Сальник коленвала задній (80x98x10)

81-24908-10-Victor Reinz (Germany)

188
Генератор (85А) Гентра Генератор (85А)

96954113-Mire (Korea)

2110
Свічки запалювання (по шт) Гентра Свічки запалювання (по шт)

96307729-NGK (Japan)

165
насос ГУР Гентра насос ГУР

96535224-OEM (RB Korea)

1716
Кульова опора Гентра Кульова опора

96490218-CTR (Korea)

282
Датчик ABS передній лівий Гентра Датчик ABS передній лівий

96455869-GM (Korea)

940
Кліпса карти двері Гентра Кліпса карти двері

94530564-GM (Korea)

14
Датчик температури ОЖ Гентра Датчик температури ОЖ

96440380-OEM (INZI) (Korea)

140
Вкладиші корінні (0,25) Гентра Вкладиші корінні (0,25)

92065701-GMP (Korea)

377

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 66

Особливості конструкції, експлуатації та слабкі місця Деу Джентра

Деу Джентра - це цілком пізнавана і знайома машина з поліпшеними характеристиками. Наскільки вони вдалі можна судити за підсумками багаторічної експлуатації та заміни запчастин в даній моделі.

Двигун: нове-добре забуте старе

Силовий агрегат, що встановлюється на Деу Джентра, досить відомий в автомобільному світі. Фактично це дещо видозмінена копія мотора Шевроле Кобальт – бюджетного авто, що випускався в Бразилії з 2011-го року.

Його підігнали під вимоги Євро-5, трохи підняли потужність (107 проти 105) і налагодили виробництво у все тому ж Узбекистані, що дозволило зробити ціну на копію Лачетті конкурентної навіть порівняно з китайськими авто.

Запчастини Деу Джентра експлуатація та слабкі місця

Двигун отримав ланцюговий механізм приводу газорозподільного механізму. З цим пов'язують його деяку гучність, однак, це не так.

Досить гучний гуркіт, який видає мотор при навантаженні, швидше пов'язаний саме з його підгонкою під Євро-5 і встановлення каталізатора в досить незвичному місці: не під днищем, а безпосередньо під капотом за радіатором.

Особливих головних болів мотор не викликає: Його коріння ведуть до японського силового агрегату від відомого бренду Сузукі кінця минулого століття.

Надалі він встановлювався (з доопрацюваннями) на деякі моделі Опель, а потім-на Кобальт і Джентру.

Купити запчастини Деу Джентра в інтернет магазині - Двигун 1,5 отримав ланцюговий механізм приводу газорозподільного механізму

Крім ланцюга в ГРМ, його особливістю є відсутність гідрокомпенсаторів, що вимагає періодичної регулювання.

Згідно з офіційними даними, регулювання зазорів може проводитися тільки після 100 000 км пробігу, та й то - при необхідності.

А ось після установки ГБО, необхідність регулювання виникає частіше:через кожні 40-50 тисяч. Інакше & ndash; прогорання клапанів і витрати на ремонт.

При заміні прокладки ГБЦ краще витратитися на оригінальну: вона йде в металі.

А ось всі аналоги в більшості випадків паронітові. Їх якості дуже далеко до того, що ставиться на заводі.

Трансмісія: «автомат» та ручна – що надійніше?

Автомобіль поставлявся з двома варіантами КПП – механічною п'ятиступінчастою і шестиступінчастим автоматом.

Обидва вони досить відомі за своєю конструкцією, перевірені часом на інших моделях і практично позбавлені дитячих хвороб. Але деякі особливості експлуатації у них все ж є.

Що стосується АКПП, то багато хто скаржаться на помітні ривки при перемиканні. Причин може бути дві: низький рівень масла і стара прошивка.

До слова, прошивку коробки оновлювали в квітні 2019-го року. І якщо ви ще не були на сервісі - є привід туди навідатися: автомобіль стає жвавіше, а ривки практично не відчутні.

Що стосується рівня масла, то його необхідно перевіряти тільки на прогрітій до 80 градусів коробці передач.

В цьому випадку показання будуть найбільш вірні, і якщо всю процедуру виконати точно, проблема зникне.

При заміні масла в АКПП важливо не перетягнути пробку зливної горловини: це поширена помилка власників.

Там конічна різьба, і сильно затягувати пробку не варто: можна легко розірвати отвір.

Деу Джентра поставлявся з двома варіантами КПП – механічною п'ятиступінчастою і шестиступінчастим автоматом

Заміну масла в залежності від стилю їзди рекомендують робити в районі 40 000 км пробігу (по мануали - 60 000).

Ще одна особливість автоматичних коробок - недостатнє охолодження трансмісійної рідини КПП. Штатний теплообмінник не справляється, тому багато хто ставить додатковий радіатор (є така можливість у цього типу коробок).

В обох типах коробок в районі верхньої кришки встановлений сапун вентиляції. Іноді в тому місці з'являється запотіванню, за яке помилково звинувачують прокладку кришки і сальник штоку вибору передач (на механіці)

Перевіряйте в першу чергу текти саме з сапуна, щоб не витрачати грошей на зайві запчастини для Деу Джентра.

В МКПП як і в автоматі термін заміни масла ті ж 60 000, але досвідчені експлуатанти рекомендують робити цю операцію на сорока.

Є ще одна проблема у механіки: при погано відрегульованій кулісі на включеній передачі може вискочити привід з паза штока і повернутися в нейтральне положення.

Передачі перестають включатися зовсім, а то і включиться відразу дві. Як мінімум доведеться виставляти вручну механізм перемикання в нейтральне положення (треба знімати кришку), і ретельно налаштувати кулісу. 

І остання особливість механічної трансмісії: в ній циліндр зчеплення поєднаний з вижимним підшипником, що в рази збільшує цю запчастину. І тим більше не робить її надійніше.

Ходова частина і рульове управління

Підвіска і рульове - не найсильніші сторони Деу Джентра. Точніше - це суцільна лотерея.

Багато що залежить від якості встановлених запчастин, від умов експлуатації і від звичайного везіння. 

Непередбачуваними деталями підвіски на Деу Джентра можна назвати стійки переднього стабілізатора, підшипники, шарові опори і верхні опори амортизаторів

Непередбачуваними деталями підвіски на Деу Джентра можна назвати стійки переднього стабілізатора, підшипники, шарові опори і верхні опори амортизаторів.

Тут термін служби навіть стокових запчастин може варіюватися від 30 до 130 тисяч кілометрів пробігу.

Що стосується задньої частини, що є проблема зі стуком в районі заднього правого пасажира, причину якого не легко встановити навіть на авторизованому сервісі. Але найчастіше їх чотири:

  • не протягнуті кріплення задніх важелів до кузова (тих, що не впливають на розвал);

  • не прикручений глушник;

  • приходить в непридатність задня стійка;

  • гриміти можуть торсіони багажника, які Джентра просто бовтаються, не закріплені в пластиковий кожух.

В цілому ходову прийнято вважати цілком надійною. Особливо, якщо встановлювати аналоги хорошої якості, які можна придбати в нашому інтернет магазині.

Що стосується рульового управління, то наконечники служать зазвичай довго і заміни потребуватимуть не раніше, ніж через кілька десятків тисяч кілометрів пробігу.

А ось рульова рейка вважається проблемною.

Її найбільша хвороба-запотівання. Масло може видавлювати абсолютно з усіх місць, звідки воно може виходити: від сальника півосей до передньої заглушки, яка, до того ж, іноді втрачається при їзді по неякісних дорогах.

Окремо не продається - тільки в складі ремкомплекту рульової рейки.

Ще одним нюансом роботи рульового управління можна назвати виючий гідропідсилювач. Ця хвороба перекочувала з Шевроле Лачетті.

І якщо ГУР працює нормально, масло не видавлює, не закушує - на цю особливість краще не звертати уваги. Ніякі запчастини не допоможуть усунути сторонній звук, і з ним треба змиритися.

Сама по собі Деу кілька жорсткіше, ніж Лачетті.

Це пояснюється іншими настройками підвіски, хоча запчастини для неї повністю аналогічні з Шевроле і взаємозамінні по багатьох позиціях. З цих та інших питань ви можете отримати консультацію у менеджерів інтернет магазину ЗАЗ ШОП.

Відео по ремонту та есплуатаціі Деу Гентра

Установка пневмоупора на капот Деу Джентра
Установка пневмоупора на капот Деу Джентра
Заміна підшипників генератора Деу Джентра
Заміна підшипників генератора Деу Джентра
Заміна рідини ГПК Деу Джентрі
Заміна рідини ГПК Деу Джентрі
Ремонт бічних дзеркал Деу Джентрі, як зняти дзеркало заднього виду
Ремонт бічних дзеркал Деу Джентрі, як зняти дзеркало заднього виду

Переглянути всі відео

Відгуки користувачів

Патрубок кондиціонера (GM)

Євген


Хто знає, цей патрубок підійде на Лачетті? Бо не знайшов тут такого в тому розділі, але начебто машини повністю однакові Хтось щось знає?

Циліндр гальмівний головний (з бачком в зборі)

Вадим К.


Очень дорогая запчасть. Думал обойдусь ремкомплектом, и даже собрался купить, но после вскрытия мастер сказал - марна праця. деньги на ветер. Да уж, не готов был к таким тратам. К магазину претензий нет - везде так. А доставка зато порадовала

Діодний міст 1,6 1,8 2,0 95А

Горюнов Игорь


Хороший диодный мост. Брал по средней цене - тут же можно найти и дешевле. Проверил мультиметром - все четко. Проверял, как показывают на ютубе. Смотрел вот это видео - https://youtu.be/S5-SKWMCrZc Поставили мост на генератор - зарядка идет отличная

Щітка стартера (в пластиковій обоймі) DW Motor

Саша


Купил эту щетку только из-за цены - дешево, а денег в обрез. Но производителя этогшо не знаю. Потом уже почитал в инете - отзывы разные. И хорошие и не очень. Кто что конкретно по счеткам скажет? Пока все работает. Но надолго ли?

Вкладиші корінні (0,50)

Ярослав


Товар хороший!!! Рекомендую.!!!! Обслуживание на высоком уровне, спасибо!!!!!

Захист горловини бензобака (GM)

Павел


Пластмасса на ощупь довольно жесткая, спасибо за быструю доставку!

Болт ГБЦ

Иван


Брал комплект OEM он дешевле оригинала но по факту ето то же GM без упаковки. Спасибо менеджеру за сэкономленные деньги и хорошую консультацию

Фільтр повітряний

Роман


На ТО брал все фильтра здесь. К товару претензий нету. Отправили в день заказ,а на следующий день забрал и поменял

Відбійник амортизатора заднього

Андрей Дробицкий


https://www.drive2.ru/l/470816102767657415/ Это я понимаю " провёл ревизию" парнишка) Я пока что только отбойники с пыльниками и пружины поменял. Не фонтан, но стало значительно лучше

Список міст доставки

Вінницька Волинська Дніпропетровська Донецька Житомирська Закарпатська Запоріжська Івано-Франківська Київська Кіровоградська Луганська Львівська Миколаївська Одеська Полтавська Рівненська Сумська Тернопільська Харківська Херсонська Хмельницька Черкаська Чернігівська Чернівецька


Новини

Як народжувався Запорожець. Історія Авто ЗАЗ Як народжувався Запорожець. Історія Авто ЗАЗ

Як не дивно, історія автозаводу в Запоріжжі почалася ще до появи першого в світі автомобіля. Самохідний візок Бенца з'явилася на світ в 1885 році, а ЗАЗ почав роботу з 1863 року. Правда, автомобілі він не випускав. Виробництво відкрив голландський колоніст Абрагам Кооп, він...

Електрокар Chevrolet Bolt перевершив за характеристиками Tesla Model 3 Електрокар Chevrolet Bolt перевершив за характеристиками Tesla Model 3

Своєю новинкою, електричним автомобілем Chevrolet Bolt, компанія General Motors б'є всі рекорди на ринку элекрокарів. Виробник обіцяє, що при повному заряді батареї машина зможе пройти 383 км! Це на 30 км більше обіцяної відстані Tesla Model 3. Таким чином Chevrolet Bolt стане...

.