Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
96497058-GM (Korea)
26002230-Onnuri (Wonil Korea)
94535259-ILJIN (Korea)
96391553-Onnuri (Wonil Korea)
96548103-GM (Korea)
96639606-Корея
Відправлення: Ср/Чт/Пт
93740249-1-DM
Відправлення: Ср/Чт/Пт
96548102-GM (Korea)
Деу Джентра - це цілком пізнавана і знайома машина з поліпшеними характеристиками. Наскільки вони вдалі можна судити за підсумками багаторічної експлуатації та заміни запчастин в даній моделі.
Силовий агрегат, що встановлюється на Деу Джентра, досить відомий в автомобільному світі. Фактично це дещо видозмінена копія мотора Шевроле Кобальт – бюджетного авто, що випускався в Бразилії з 2011-го року. Його підігнали під вимоги Євро-5, трохи підняли потужність (107 проти 105) і налагодили виробництво у все тому ж Узбекистані, що дозволило зробити ціну на копію Лачетті конкурентної навіть порівняно з китайськими авто. | ![]() |
Двигун отримав ланцюговий механізм приводу газорозподільного механізму. З цим пов'язують його деяку гучність, однак, це не так.
Досить гучний гуркіт, який видає мотор при навантаженні, швидше пов'язаний саме з його підгонкою під Євро-5 і встановлення каталізатора в досить незвичному місці: не під днищем, а безпосередньо під капотом за радіатором.
Особливих головних болів мотор не викликає: Його коріння ведуть до японського силового агрегату від відомого бренду Сузукі кінця минулого століття.
Надалі він встановлювався (з доопрацюваннями) на деякі моделі Опель, а потім-на Кобальт і Джентру.
![]() | Крім ланцюга в ГРМ, його особливістю є відсутність гідрокомпенсаторів, що вимагає періодичної регулювання. Згідно з офіційними даними, регулювання зазорів може проводитися тільки після 100 000 км пробігу, та й то - при необхідності. |
А ось після установки ГБО, необхідність регулювання виникає частіше:через кожні 40-50 тисяч. Інакше & ndash; прогорання клапанів і витрати на ремонт.
При заміні прокладки ГБЦ краще витратитися на оригінальну: вона йде в металі.
А ось всі аналоги в більшості випадків паронітові. Їх якості дуже далеко до того, що ставиться на заводі.
Автомобіль поставлявся з двома варіантами КПП – механічною п'ятиступінчастою і шестиступінчастим автоматом.
Обидва вони досить відомі за своєю конструкцією, перевірені часом на інших моделях і практично позбавлені дитячих хвороб. Але деякі особливості експлуатації у них все ж є.
Що стосується АКПП, то багато хто скаржаться на помітні ривки при перемиканні. Причин може бути дві: низький рівень масла і стара прошивка.
До слова, прошивку коробки оновлювали в квітні 2019-го року. І якщо ви ще не були на сервісі - є привід туди навідатися: автомобіль стає жвавіше, а ривки практично не відчутні.
Що стосується рівня масла, то його необхідно перевіряти тільки на прогрітій до 80 градусів коробці передач.
В цьому випадку показання будуть найбільш вірні, і якщо всю процедуру виконати точно, проблема зникне.
При заміні масла в АКПП важливо не перетягнути пробку зливної горловини: це поширена помилка власників. Там конічна різьба, і сильно затягувати пробку не варто: можна легко розірвати отвір. | ![]() |
Заміну масла в залежності від стилю їзди рекомендують робити в районі 40 000 км пробігу (по мануали - 60 000).
Ще одна особливість автоматичних коробок - недостатнє охолодження трансмісійної рідини КПП. Штатний теплообмінник не справляється, тому багато хто ставить додатковий радіатор (є така можливість у цього типу коробок).
В обох типах коробок в районі верхньої кришки встановлений сапун вентиляції. Іноді в тому місці з'являється запотіванню, за яке помилково звинувачують прокладку кришки і сальник штоку вибору передач (на механіці)
Перевіряйте в першу чергу текти саме з сапуна, щоб не витрачати грошей на зайві запчастини для Деу Джентра.
В МКПП як і в автоматі термін заміни масла ті ж 60 000, але досвідчені експлуатанти рекомендують робити цю операцію на сорока.
Є ще одна проблема у механіки: при погано відрегульованій кулісі на включеній передачі може вискочити привід з паза штока і повернутися в нейтральне положення.
Передачі перестають включатися зовсім, а то і включиться відразу дві. Як мінімум доведеться виставляти вручну механізм перемикання в нейтральне положення (треба знімати кришку), і ретельно налаштувати кулісу.
І остання особливість механічної трансмісії: в ній циліндр зчеплення поєднаний з вижимним підшипником, що в рази збільшує цю запчастину. І тим більше не робить її надійніше.
Підвіска і рульове - не найсильніші сторони Деу Джентра. Точніше - це суцільна лотерея.
Багато що залежить від якості встановлених запчастин, від умов експлуатації і від звичайного везіння.
![]() | Непередбачуваними деталями підвіски на Деу Джентра можна назвати стійки переднього стабілізатора, підшипники, шарові опори і верхні опори амортизаторів. Тут термін служби навіть стокових запчастин може варіюватися від 30 до 130 тисяч кілометрів пробігу. |
Що стосується задньої частини, що є проблема зі стуком в районі заднього правого пасажира, причину якого не легко встановити навіть на авторизованому сервісі. Але найчастіше їх чотири:
не протягнуті кріплення задніх важелів до кузова (тих, що не впливають на розвал);
не прикручений глушник;
приходить в непридатність задня стійка;
гриміти можуть торсіони багажника, які Джентра просто бовтаються, не закріплені в пластиковий кожух.
В цілому ходову прийнято вважати цілком надійною. Особливо, якщо встановлювати аналоги хорошої якості, які можна придбати в нашому інтернет магазині.
Що стосується рульового управління, то наконечники служать зазвичай довго і заміни потребуватимуть не раніше, ніж через кілька десятків тисяч кілометрів пробігу.
А ось рульова рейка вважається проблемною.
Її найбільша хвороба-запотівання. Масло може видавлювати абсолютно з усіх місць, звідки воно може виходити: від сальника півосей до передньої заглушки, яка, до того ж, іноді втрачається при їзді по неякісних дорогах.
Окремо не продається - тільки в складі ремкомплекту рульової рейки.
Ще одним нюансом роботи рульового управління можна назвати виючий гідропідсилювач. Ця хвороба перекочувала з Шевроле Лачетті.
І якщо ГУР працює нормально, масло не видавлює, не закушує - на цю особливість краще не звертати уваги. Ніякі запчастини не допоможуть усунути сторонній звук, і з ним треба змиритися.
Сама по собі Деу кілька жорсткіше, ніж Лачетті.
Це пояснюється іншими настройками підвіски, хоча запчастини для неї повністю аналогічні з Шевроле і взаємозамінні по багатьох позиціях. З цих та інших питань ви можете отримати консультацію у менеджерів інтернет магазину ЗАЗ ШОП.
Переглянути всі відео
Список міст доставки
Новини
Як не дивно, історія автозаводу в Запоріжжі почалася ще до появи першого в світі автомобіля. Самохідний візок Бенца з'явилася на світ в 1885 році, а ЗАЗ почав роботу з 1863 року. Правда, автомобілі він не випускав. Виробництво відкрив голландський колоніст Абрагам Кооп, він...
Своєю новинкою, електричним автомобілем Chevrolet Bolt, компанія General Motors б'є всі рекорди на ринку элекрокарів. Виробник обіцяє, що при повному заряді батареї машина зможе пройти 383 км! Це на 30 км більше обіцяної відстані Tesla Model 3. Таким чином Chevrolet Bolt стане...
Відгуки користувачів
Biletskaya Alina
Очень довольна оперативностью, консультацией и подбором вариаций моего заказа. Спасибо большое персоналу, особенно менеджеру Сергею за быструю, детальную и оперативную работу и за вежливое приятное обслуживание. Мастер одобрил выбраные мною кольца, с вашей помощью!) Рекомендую!
Евгений
Материал- Пластик же?
Иван
Благодарю! Уже работают! Поводки что нужно! Машина рабочая постоянно находится в разъездах, покупать дешёвые рычаги не стал, чтобы потом руками не пришлось работать вместо щёток)
Евгений
Альтернативы не искал! Только оригинал GM! Резьба не тянется. Болты правильной формы, все ровные и имеют одинаковый вес. Здесь все маленькие нюансы очень важные!
Виталий Клеваник
Думаю конечно такая деталь должна стоять дешевле, но и без накладки ездить как-то не очень). Поэтому решился на покупку. Накладка кстати очень даже ничего. Не жалею ни сколечка
Василий
Все в порядке. Весь мой заказ успели собрать до вечера и отправить, пришло на следующий день. Продавец великий молодец, в продаваемом товаре ориентируется прекрасно,. Удачных продаж и покупок!
Шелков Леонид Владимирович
Вроде и машина не старая, а переключатель стеклоочистителя навернулся. Что же поделаешь, нужно менять. Посмотрел уже здесь на сайте все варианты переключателей стеклоочистителя, наверное отдам своё предпочтение всё таки переключателю GM, цена не очень кардинально отличается от хороших аналогов
Антон Deawoo Gentra
Ребята, спасибо за скорость! Реально сами понимаете, в городе ну ни как без зеркало заднего вида. До последнего боялся сам устанавливать новый зеркальный элемент, но нашел на сайте равона, как это " безболезненно" сделать) - https://ravon2.ru/ravon-gentra/remont-bokovogo-zerkala-na-daewoo-gentra.html. И помните! Безопасность прежде всего!!!
Потапенко Тарас
Стало авто погано заводиться особливо коли холодний двигун, досить сильно трястися, і троїти вранці. На сервісі сказали, що пора міняти свічки і високовольтні провода. Проводів є вибір дуже великий, тому я сконцентрував свою увагу на пошуки гідної заміни. Вибрав провода корейські. Зовні дроти ні чим не відрізняються від оригіналу. Якісна ізоляція, силіконова, дуже еластичні. Значить в сильний мороз мінімізується варіант їх пробиття. Встановивши ці провода на машину, помітив що вона запрацювала як нова. Їзджу вже 2 місяці все прекрасно