96497058-GM
26002230-Onnuri (Wonil Korea)
96874571-GROG
96417639-GM
Запчастини Деу Джентра 1.5
для всіх систем цього автомобіля – ходової, двигуна, трансмісії.
Деу Джентра - це цілком пізнавана і знайома машина з поліпшеними характеристиками. Наскільки вони вдалі можна судити за підсумками багаторічної експлуатації та заміни запчастин в даній моделі.
Силовий агрегат, що встановлюється на Деу Джентра, досить відомий в автомобільному світі. Фактично це дещо видозмінена копія мотора Шевроле Кобальт – бюджетного авто, що випускався в Бразилії з 2011-го року. Його підігнали під вимоги Євро-5, трохи підняли потужність (107 проти 105) і налагодили виробництво у все тому ж Узбекистані, що дозволило зробити ціну на копію Лачетті конкурентної навіть порівняно з китайськими авто. |
Двигун отримав ланцюговий механізм приводу газорозподільного механізму. З цим пов'язують його деяку гучність, однак, це не так.
Досить гучний гуркіт, який видає мотор при навантаженні, швидше пов'язаний саме з його підгонкою під Євро-5 і встановлення каталізатора в досить незвичному місці: не під днищем, а безпосередньо під капотом за радіатором.
Особливих головних болів мотор не викликає: Його коріння ведуть до японського силового агрегату від відомого бренду Сузукі кінця минулого століття.
Надалі він встановлювався (з доопрацюваннями) на деякі моделі Опель, а потім-на Кобальт і Джентру.
Крім ланцюга в ГРМ, його особливістю є відсутність гідрокомпенсаторів, що вимагає періодичної регулювання. Згідно з офіційними даними, регулювання зазорів може проводитися тільки після 100 000 км пробігу, та й то - при необхідності. |
А ось після установки ГБО, необхідність регулювання виникає частіше:через кожні 40-50 тисяч. Інакше & ndash; прогорання клапанів і витрати на ремонт.
При заміні прокладки ГБЦ краще витратитися на оригінальну: вона йде в металі.
А ось всі аналоги в більшості випадків паронітові. Їх якості дуже далеко до того, що ставиться на заводі.
Автомобіль поставлявся з двома варіантами КПП – механічною п'ятиступінчастою і шестиступінчастим автоматом.
Обидва вони досить відомі за своєю конструкцією, перевірені часом на інших моделях і практично позбавлені дитячих хвороб. Але деякі особливості експлуатації у них все ж є.
Що стосується АКПП, то багато хто скаржаться на помітні ривки при перемиканні. Причин може бути дві: низький рівень масла і стара прошивка.
До слова, прошивку коробки оновлювали в квітні 2019-го року. І якщо ви ще не були на сервісі - є привід туди навідатися: автомобіль стає жвавіше, а ривки практично не відчутні.
Що стосується рівня масла, то його необхідно перевіряти тільки на прогрітій до 80 градусів коробці передач.
В цьому випадку показання будуть найбільш вірні, і якщо всю процедуру виконати точно, проблема зникне.
При заміні масла в АКПП важливо не перетягнути пробку зливної горловини: це поширена помилка власників. Там конічна різьба, і сильно затягувати пробку не варто: можна легко розірвати отвір. |
Заміну масла в залежності від стилю їзди рекомендують робити в районі 40 000 км пробігу (по мануали - 60 000).
Ще одна особливість автоматичних коробок - недостатнє охолодження трансмісійної рідини КПП. Штатний теплообмінник не справляється, тому багато хто ставить додатковий радіатор (є така можливість у цього типу коробок).
В обох типах коробок в районі верхньої кришки встановлений сапун вентиляції. Іноді в тому місці з'являється запотіванню, за яке помилково звинувачують прокладку кришки і сальник штоку вибору передач (на механіці)
Перевіряйте в першу чергу текти саме з сапуна, щоб не витрачати грошей на зайві запчастини для Деу Джентра.
В МКПП як і в автоматі термін заміни масла ті ж 60 000, але досвідчені експлуатанти рекомендують робити цю операцію на сорока.
Є ще одна проблема у механіки: при погано відрегульованій кулісі на включеній передачі може вискочити привід з паза штока і повернутися в нейтральне положення.
Передачі перестають включатися зовсім, а то і включиться відразу дві. Як мінімум доведеться виставляти вручну механізм перемикання в нейтральне положення (треба знімати кришку), і ретельно налаштувати кулісу.
І остання особливість механічної трансмісії: в ній циліндр зчеплення поєднаний з вижимним підшипником, що в рази збільшує цю запчастину. І тим більше не робить її надійніше.
Підвіска і рульове - не найсильніші сторони Деу Джентра. Точніше - це суцільна лотерея.
Багато що залежить від якості встановлених запчастин, від умов експлуатації і від звичайного везіння.
Непередбачуваними деталями підвіски на Деу Джентра можна назвати стійки переднього стабілізатора, підшипники, шарові опори і верхні опори амортизаторів. Тут термін служби навіть стокових запчастин може варіюватися від 30 до 130 тисяч кілометрів пробігу. |
Що стосується задньої частини, що є проблема зі стуком в районі заднього правого пасажира, причину якого не легко встановити навіть на авторизованому сервісі. Але найчастіше їх чотири:
не протягнуті кріплення задніх важелів до кузова (тих, що не впливають на розвал);
не прикручений глушник;
приходить в непридатність задня стійка;
гриміти можуть торсіони багажника, які Джентра просто бовтаються, не закріплені в пластиковий кожух.
В цілому ходову прийнято вважати цілком надійною. Особливо, якщо встановлювати аналоги хорошої якості, які можна придбати в нашому інтернет магазині.
Що стосується рульового управління, то наконечники служать зазвичай довго і заміни потребуватимуть не раніше, ніж через кілька десятків тисяч кілометрів пробігу.
А ось рульова рейка вважається проблемною.
Її найбільша хвороба-запотівання. Масло може видавлювати абсолютно з усіх місць, звідки воно може виходити: від сальника півосей до передньої заглушки, яка, до того ж, іноді втрачається при їзді по неякісних дорогах.
Окремо не продається - тільки в складі ремкомплекту рульової рейки.
Ще одним нюансом роботи рульового управління можна назвати виючий гідропідсилювач. Ця хвороба перекочувала з Шевроле Лачетті.
І якщо ГУР працює нормально, масло не видавлює, не закушує - на цю особливість краще не звертати уваги. Ніякі запчастини не допоможуть усунути сторонній звук, і з ним треба змиритися.
Сама по собі Деу кілька жорсткіше, ніж Лачетті.
Це пояснюється іншими настройками підвіски, хоча запчастини для неї повністю аналогічні з Шевроле і взаємозамінні по багатьох позиціях. З цих та інших питань ви можете отримати консультацію у менеджерів інтернет магазину ЗАЗ ШОП.
Переглянути всі відео
Список міст доставки
Новини
Chevrolet Lacetti є зразком правильного підходу до реалізації автомобільного транспорту . Перші серійні моделі цього авто почали сходити з конвеєра ще в 2002 році, але дизайн Шевроле Лачетті, як і технічні характеристики, залишаються актуальними донині. З моменту дебютного випуску минуло...
Як не дивно, історія автозаводу в Запоріжжі почалася ще до появи першого в світі автомобіля. Самохідний візок Бенца з'явилася на світ в 1885 році, а ЗАЗ почав роботу з 1863 року. Правда, автомобілі він не випускав. Виробництво відкрив голландський колоніст Абрагам Кооп, він...
Відгуки користувачів
Мыслов Стас
Ремонтировать уже не было смысла мой трос лючка открытия бензобака. А оригинальный девайс, если заказывать через официальных дилеров, обошолся бы на многоооо дороже, да и сама установка в автосервисе влетела бы в копеёчку. В моём случае было потрачено минимум денег и максимум усилий). Ну за то экономия, плюс бесценный опыт в этом деле, который рано или поздно может пригодится. Начал уже и подразмышлять над вариантом, электро открывашки лючка бензобака. На который попал в драйве - https://www.drive2.ru/l/542310197096351210/. Но это не сейчас точно! Пока что и новый трос очень достойно отрабатывает!
Зайцев Яків Іванович
Були питання з приводу дзеркального елемента на Джентру, у мене в комплектації підігрів відсутній, тай поки що не відчуваю в ньому крайньої необхідності, авто находиться в опалювальному гаражі. В зимку виїжджаю рідко. А в продажі кругом тільки з підігрівом. Я тут задав низку запитань експерту з інтернет магазину, і отримав натомість повні обгрунтовані відповіді. Я залишився повністю задоволений замовленням. Ціна і якість елементу не може не порадувати, защелки щільно тримають, і без проблем елемент можна зняти повторно ( але краще без вагомих причин цього не робити), а упаковка це взагалі окремий ЛАЙК!!!!!! Дякую)
Санёк Gentra
Из-за неисправности цепи нагревателя датчика кислорода пришлось покупать новый. Остановил свое внимание на таком корейском варианте, как среднем по цене, надеюсь и по качеству. После замены Ошибка исчезла. Двигатель работает нормально. Проверял показания через Chevrolet Explorer - графики в норме. Эксплуатация покажет, но пока что покупкой доволен. Осуществить проверку можно по примеру с Лачетти -https://moylacetti.ru/zamena-datchika-kisloroda-lachetti/
Марина Горіна
Добрий день! А на Джентрі як і на Лачетті 12 штук сайлентблоків? Якщо так, то не могли б Ви написати скільки потрібно точно, і бажано з номерами. Дякую)
Семенюк Артем
Необхідність в заміні правого переднього ричага, була викликана тим, що раніше машина отримала невеликий удар в праву сторону спереду, в результаті чого погіршився розвал коліс. І тоді підозри впали іменно на правий ричаг, який міг дещо деформуватися в результаті удару. По суті так і було. В його заміні проблематично тільки було відкрутити болт - шарової опору, який практично прикипів до поворотного кулака. А так в цілому все гуд. Шарова і сайленти на новому ричагу якраз прийшлися в пору, як і сам ричаг) А мій ричаг пішов в утіль
Щербаков Игорь
Не знаю, или это у меня такие руки или заводские клипсы со временем теряют эластичность, но у меня при снятии фары одна из клипс сломалась на несколько частей. Вообщем пришлось брать новую, решил сразу взять несколько штук. После замены фару пока что не снимал, но новые клипсы явно чуть мягче родных, со своей задачей справляются не хуже. Доволен результатом!
Полюга Виталий
Было дело брал здесь такой винт амортизатора крышки багажника на Gentra ( gm- Korea). С помощью него и ликвидировал недавно возникшую проблему. Отдельно такую позицию тоже можно заказать, отправляют
Анатолий
Такая позиция как замок капота, в принципе есть везде, но во многих случаях это не оригинал будет, а вот по цене равно оригинальному GM. Я заказал здесь замок капота, он мне пришёл в картонной коробке GM с номерами штрих-кодами и на самом замке были те же повторы номенклатуры, качество отменное. Я не смазывал ничего, не видел в этом просто необходимости на момент установки, может потом и придётся смазать, но это не суть
Александр.
Перед заменой замка багажника, предпринял все попытки для его спасения. Даже изучал этот вопрос на форуме)- https://gentra-club.ru/threads/bagazhnik-ne-zakryvaetsja-s-pervogo-raza.877/. Были надежды найти хоть что-то действинное в моём случае