Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Запчастини Гентра

Сортувати за: ▷ А -> Я ▷ А -> Я ▷ По популярності ▷ По рейтингу ▷ Спочатку дешевше ▷ Спочатку дорожче
Бампер передній (накладка) Гентра Бампер передній (накладка)

96416043-TAIWAN

2149
Решітка радіатора Гентра Решітка радіатора

96547248-Taiwan

851
Стійка стабілізатора переднього права Гентра Стійка стабілізатора переднього права

96403100-CTR (Korea)

303
Датчик стоп сигналу (4конт) Гентра Датчик стоп сигналу (4конт)

96874571-GM

456
Амортизатор задній лівий газ + масло Гентра Амортизатор задній лівий газ + масло

96455626-HAN (Korea)

1356
Підшипник маточини передньої (15') Гентра Підшипник маточини передньої (15')

94535259-ILJIN (Korea)

406
Колодки задні дискові Гентра Колодки задні дискові

SP1257-Hi-Q (Korea)

621
Кульова опора Гентра Кульова опора

96490218-CTR (Korea)

436
Ліхтар задній лівий Гентра Ліхтар задній лівий

96551223-Taiwan

1291
Пильник шрус внутрішній (з мастилом і хомутами) Гентра Пильник шрус внутрішній (з мастилом і хомутами)

26002230-Onnuri (Wonil Korea)

116
Стійка стабілізатора заднього Гентра Стійка стабілізатора заднього

96561754-CTR (Korea)

342
Амортизатор передній лівий газ + масло Гентра Амортизатор передній лівий газ + масло

339030-KYB

2137
Болт тяги підвіски задньої (розвальний) Гентра Болт тяги підвіски задньої (розвальний)

96389543-GM

158
Рейка рульова (з Г / В) Гентра Рейка рульова (з Г / В)

96407341-DAC (Korea)

13146
Датчик ABS передній лівий Гентра Датчик ABS передній лівий

96455869-GM

1220
Датчик швидкості Гентра Датчик швидкості

96190708-OEM (Korea)

244
Котушка компресора кондиціонера (муфта) Гентра Котушка компресора кондиціонера (муфта)

96405814-GM

1684
Кліпса карти двері Гентра Кліпса карти двері

94530564-GM

34
Фара ліва Гентра Фара ліва

96551091-GM

365
Дзеркало зовнішнє ліве (ел. Регул.) Гентра Дзеркало зовнішнє ліве (ел. Регул.)

96545712-Taiwan

774
Шпилька заднього колеса (ориг) Гентра Шпилька заднього колеса (ориг)

94501741-Корея

30
Решітка радіатора Гентра Решітка радіатора

96547248-GM

2261
Фара передня ліва (з коректором в зборі) Гентра Фара передня ліва (з коректором в зборі)

96458809-Taiwan

1735
Колодки задні дискові Гентра Колодки задні дискові

96800089-Genuine

279
Кліпса дефлектора скла лобового Гентра Кліпса дефлектора скла лобового

94530397-GM

38
Датчик стоп сигналу МКПП (2конт) Гентра Датчик стоп сигналу МКПП (2конт)

96874570-OEM (Korea)

157
Скло дзеркала правого (без підігріву) Гентра Скло дзеркала правого (без підігріву)

96545750-OEM (Korea)

429
Фара правая Гентра Фара правая

96551092-Genuine

365
Шайба ущільнююча шківа коленвала Гентра Шайба ущільнююча шківа коленвала

96352714-GM

90
Підшипник генератора задній (351511) Гентра Підшипник генератора задній (351511)

93740753-GM

239
Ущільнювач кришки багажника Гентра Ущільнювач кришки багажника

96545244-GM

690
Підсилювач бампера переднього Гентра Підсилювач бампера переднього

96545531-Taiwan

1089
Емблема на ґрати (хрест маленька) Гентра Емблема на ґрати (хрест маленька)

96546997-Genuine

176
Підшипник генератора передній (40x17x12) Гентра Підшипник генератора передній (40x17x12)

62032RS-GMB (Korea)

50
Ручка двері передньої лівої зовнішня Гентра Ручка двері передньої лівої зовнішня

96547951-OEM (Korea)

283
Датчик швидкості Гентра Датчик швидкості

96190708-Genuine

122
Ремкомплект рульової рейки (з Г / В) Гентра Ремкомплект рульової рейки (з Г / В)

CR 9002-MS (Italy)

1613
Рулева тяга Гентра Рулева тяга

CRKD-11-Samyung (Korea)

292
Кліпса молдинга дверей Гентра Кліпса молдинга дверей

94530629-GM

75
Ліхтар задній правий Гентра Ліхтар задній правий

96551224-Taiwan

1291
Сальник півосі лівий АКПП (37x61x9) Гентра Сальник півосі лівий АКПП (37x61x9)

93741730-GM

610
Підшипник опори амортизатора переднього Гентра Підшипник опори амортизатора переднього

94535236-INA (Germany)

181
Наконечник рульової тяги лівий Гентра Наконечник рульової тяги лівий

96407485-CTR (Korea)

433
Датчик ABS передній правий Гентра Датчик ABS передній правий

96549713-Genuine

297
Чохол важеля КПП Гентра Чохол важеля КПП

96615460-GM

302
Шпилька ступиці колеса переднього біла Гентра Шпилька ступиці колеса переднього біла

94501734-Pyung Hwa (P.H) (Korea)

18
Ручка двері внутрішня права (хром) Гентра Ручка двері внутрішня права (хром)

96548064-OEM (Korea)

236
Замок дверей передньої лівої (електро) Гентра Замок дверей передньої лівої (електро)

96272641-GM

1662
Блок управління пічкою (з кондиціонером) Гентра Блок управління пічкою (з кондиціонером)

96615408-OEM (Korea)

4001
Блок управління пічкою (з кондиціонером) Гентра Блок управління пічкою (з кондиціонером)

96615408-GM

4001
Кронштейн фари правий Гентра Кронштейн фари правий

96544480-Тайвань

2306
Регулятор напруги генератора Гентра Регулятор напруги генератора

93740783-OEM (MUNHWA)

2820
Важіль підвіски задній (поздовжній) Гентра Важіль підвіски задній (поздовжній)

96550057-GM

1579
Селектор АКПП GENTRA GENTRA Селектор АКПП GENTRA

93742966-General Motors

1684
Прокладка глушника (резонатора) / Гентра Прокладка глушника (резонатора) /

96536925-BOSAL

50

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 112

Запчастини Деу ДжентраЗапчастини Деу Джентра 1.5

для всіх систем цього автомобіля – ходової, двигуна, трансмісії.

Тут ви знайдете будь-які деталі та комплектуючі, ціна на які дозволить мінімізувати ваші витрати на ремонт і технічне обслуговування цієї моделі.
До ваших послуг повний каталог деталей: амортизатори, шарові або колодки виробництва вітчизняних і зарубіжних відомих брендів.
  • Daewoo Gentra – передньопривідний автомобіль середнього класу. Випускається в Узбекистані компанією uz-daewoo в період з 2010 року. З появою третього після ребрендингу став називатися Шевроле Лачетті.
Дочірнє підприємство Uz Daewoo (нині - АТ «Джіем Узбекистан») представило седан Деу Джентра, який представляв собою дещо видозмінений Шевроле Лачетті.
За основу був узятий кузов седана і його ж база.
Ззаду і в салоні змін практично не було. Передня частина отримала своє оформлення від хетчбека, але решітка радіатора, бампер і капот - повністю оригінальні. Це що стосується кузова.
А ось мотор автомобіль отримав повністю інший. В якості силового агрегату застосовувався бензиновий чотирициліндровий атмосферний двигун об'ємом 1,5 літра потужністю в 107 к.с. Зміни торкнулися і ходової. Вони торкнулися кліренсу (дорожній просвіт став більше) і налаштувань жорсткості.
Власне Деу Джентра пропонується українському покупцеві з моторами 
  • 1,5
Трансмісія пропонувалася як механічна, так і автоматична. Характеризується невисокою вартістю, при тому, що запчастини Daewoo Gentra завжди були досить недорогими.
  • Серед найбільш слабких місць за весь час експлуатації модель показала слабку ходову. В основному не витримують сайлентблоки, але заміна їх коштує недорого.
  • Низьку антикорозійну стійкість до бамперам і фарам і непереконливо гріючої пічку радіатора. 
Автозапчастини Деу Джентра, які ви знайдете в нашому магазині, допоможуть вирішити будь-яку з цих проблем.

Запчастини Деу Джентра

Особливості конструкції, експлуатації та слабкі місця Деу Джентра

Деу Джентра - це цілком пізнавана і знайома машина з поліпшеними характеристиками. Наскільки вони вдалі можна судити за підсумками багаторічної експлуатації та заміни запчастин в даній моделі.

Двигун: нове-добре забуте старе

Силовий агрегат, що встановлюється на Деу Джентра, досить відомий в автомобільному світі. Фактично це дещо видозмінена копія мотора Шевроле Кобальт – бюджетного авто, що випускався в Бразилії з 2011-го року.

Його підігнали під вимоги Євро-5, трохи підняли потужність (107 проти 105) і налагодили виробництво у все тому ж Узбекистані, що дозволило зробити ціну на копію Лачетті конкурентної навіть порівняно з китайськими авто.

Запчастини Деу Джентра експлуатація та слабкі місця

Двигун отримав ланцюговий механізм приводу газорозподільного механізму. З цим пов'язують його деяку гучність, однак, це не так.

Досить гучний гуркіт, який видає мотор при навантаженні, швидше пов'язаний саме з його підгонкою під Євро-5 і встановлення каталізатора в досить незвичному місці: не під днищем, а безпосередньо під капотом за радіатором.

Особливих головних болів мотор не викликає: Його коріння ведуть до японського силового агрегату від відомого бренду Сузукі кінця минулого століття.

Надалі він встановлювався (з доопрацюваннями) на деякі моделі Опель, а потім-на Кобальт і Джентру.

Купити запчастини Деу Джентра в інтернет магазині - Двигун 1,5 отримав ланцюговий механізм приводу газорозподільного механізму

Крім ланцюга в ГРМ, його особливістю є відсутність гідрокомпенсаторів, що вимагає періодичної регулювання.

Згідно з офіційними даними, регулювання зазорів може проводитися тільки після 100 000 км пробігу, та й то - при необхідності.

А ось після установки ГБО, необхідність регулювання виникає частіше:через кожні 40-50 тисяч. Інакше & ndash; прогорання клапанів і витрати на ремонт.

При заміні прокладки ГБЦ краще витратитися на оригінальну: вона йде в металі.

А ось всі аналоги в більшості випадків паронітові. Їх якості дуже далеко до того, що ставиться на заводі.

Трансмісія: «автомат» та ручна – що надійніше?

Автомобіль поставлявся з двома варіантами КПП – механічною п'ятиступінчастою і шестиступінчастим автоматом.

Обидва вони досить відомі за своєю конструкцією, перевірені часом на інших моделях і практично позбавлені дитячих хвороб. Але деякі особливості експлуатації у них все ж є.

Що стосується АКПП, то багато хто скаржаться на помітні ривки при перемиканні. Причин може бути дві: низький рівень масла і стара прошивка.

До слова, прошивку коробки оновлювали в квітні 2019-го року. І якщо ви ще не були на сервісі - є привід туди навідатися: автомобіль стає жвавіше, а ривки практично не відчутні.

Що стосується рівня масла, то його необхідно перевіряти тільки на прогрітій до 80 градусів коробці передач.

В цьому випадку показання будуть найбільш вірні, і якщо всю процедуру виконати точно, проблема зникне.

При заміні масла в АКПП важливо не перетягнути пробку зливної горловини: це поширена помилка власників.

Там конічна різьба, і сильно затягувати пробку не варто: можна легко розірвати отвір.

Деу Джентра поставлявся з двома варіантами КПП – механічною п'ятиступінчастою і шестиступінчастим автоматом

Заміну масла в залежності від стилю їзди рекомендують робити в районі 40 000 км пробігу (по мануали - 60 000).

Ще одна особливість автоматичних коробок - недостатнє охолодження трансмісійної рідини КПП. Штатний теплообмінник не справляється, тому багато хто ставить додатковий радіатор (є така можливість у цього типу коробок).

В обох типах коробок в районі верхньої кришки встановлений сапун вентиляції. Іноді в тому місці з'являється запотіванню, за яке помилково звинувачують прокладку кришки і сальник штоку вибору передач (на механіці)

Перевіряйте в першу чергу текти саме з сапуна, щоб не витрачати грошей на зайві запчастини для Деу Джентра.

В МКПП як і в автоматі термін заміни масла ті ж 60 000, але досвідчені експлуатанти рекомендують робити цю операцію на сорока.

Є ще одна проблема у механіки: при погано відрегульованій кулісі на включеній передачі може вискочити привід з паза штока і повернутися в нейтральне положення.

Передачі перестають включатися зовсім, а то і включиться відразу дві. Як мінімум доведеться виставляти вручну механізм перемикання в нейтральне положення (треба знімати кришку), і ретельно налаштувати кулісу. 

І остання особливість механічної трансмісії: в ній циліндр зчеплення поєднаний з вижимним підшипником, що в рази збільшує цю запчастину. І тим більше не робить її надійніше.

Ходова частина і рульове управління

Підвіска і рульове - не найсильніші сторони Деу Джентра. Точніше - це суцільна лотерея.

Багато що залежить від якості встановлених запчастин, від умов експлуатації і від звичайного везіння. 

Непередбачуваними деталями підвіски на Деу Джентра можна назвати стійки переднього стабілізатора, підшипники, шарові опори і верхні опори амортизаторів

Непередбачуваними деталями підвіски на Деу Джентра можна назвати стійки переднього стабілізатора, підшипники, шарові опори і верхні опори амортизаторів.

Тут термін служби навіть стокових запчастин може варіюватися від 30 до 130 тисяч кілометрів пробігу.

Що стосується задньої частини, що є проблема зі стуком в районі заднього правого пасажира, причину якого не легко встановити навіть на авторизованому сервісі. Але найчастіше їх чотири:

  • не протягнуті кріплення задніх важелів до кузова (тих, що не впливають на розвал);

  • не прикручений глушник;

  • приходить в непридатність задня стійка;

  • гриміти можуть торсіони багажника, які Джентра просто бовтаються, не закріплені в пластиковий кожух.

В цілому ходову прийнято вважати цілком надійною. Особливо, якщо встановлювати аналоги хорошої якості, які можна придбати в нашому інтернет магазині.

Що стосується рульового управління, то наконечники служать зазвичай довго і заміни потребуватимуть не раніше, ніж через кілька десятків тисяч кілометрів пробігу.

А ось рульова рейка вважається проблемною.

Її найбільша хвороба-запотівання. Масло може видавлювати абсолютно з усіх місць, звідки воно може виходити: від сальника півосей до передньої заглушки, яка, до того ж, іноді втрачається при їзді по неякісних дорогах.

Окремо не продається - тільки в складі ремкомплекту рульової рейки.

Ще одним нюансом роботи рульового управління можна назвати виючий гідропідсилювач. Ця хвороба перекочувала з Шевроле Лачетті.

І якщо ГУР працює нормально, масло не видавлює, не закушує - на цю особливість краще не звертати уваги. Ніякі запчастини не допоможуть усунути сторонній звук, і з ним треба змиритися.

Сама по собі Деу кілька жорсткіше, ніж Лачетті.

Це пояснюється іншими настройками підвіски, хоча запчастини для неї повністю аналогічні з Шевроле і взаємозамінні по багатьох позиціях. З цих та інших питань ви можете отримати консультацію у менеджерів інтернет магазину ЗАЗ ШОП.

 

Відео по ремонту та есплуатаціі Деу Гентра

Установка пневмоупора на капот Деу Джентра
Установка пневмоупора на капот Деу Джентра
Заміна підшипників генератора Деу Джентра
Заміна підшипників генератора Деу Джентра
Заміна рідини ГПК Деу Джентрі
Заміна рідини ГПК Деу Джентрі
Ремонт бічних дзеркал Деу Джентрі, як зняти дзеркало заднього виду
Ремонт бічних дзеркал Деу Джентрі, як зняти дзеркало заднього виду

Переглянути всі відео

Відгуки користувачів

Трос лючка бензобака (GM) седан

Мыслов Стас


Ремонтировать уже не было смысла мой трос лючка открытия бензобака. А оригинальный девайс, если заказывать через официальных дилеров, обошолся бы на многоооо дороже, да и сама установка в автосервисе влетела бы в копеёчку. В моём случае было потрачено минимум денег и максимум усилий). Ну за то экономия, плюс бесценный опыт в этом деле, который рано или поздно может пригодится. Начал уже и подразмышлять над вариантом, электро открывашки лючка бензобака. На который попал в драйве - https://www.drive2.ru/l/542310197096351210/. Но это не сейчас точно! Пока что и новый трос очень достойно отрабатывает!

Дзеркало (ориг) (елемент) без підігріву ліве

Зайцев Яків Іванович


Були питання з приводу дзеркального елемента на Джентру, у мене в комплектації підігрів відсутній, тай поки що не відчуваю в ньому крайньої необхідності, авто находиться в опалювальному гаражі. В зимку виїжджаю рідко. А в продажі кругом тільки з підігрівом. Я тут задав низку запитань експерту з інтернет магазину, і отримав натомість повні обгрунтовані відповіді. Я залишився повністю задоволений замовленням. Ціна і якість елементу не може не порадувати, защелки щільно тримають, і без проблем елемент можна зняти повторно ( але краще без вагомих причин цього не робити), а упаковка це взагалі окремий ЛАЙК!!!!!! Дякую)

Лямбда-зонд (датчик кисневий) 4 конт

Санёк Gentra


Из-за неисправности цепи нагревателя датчика кислорода пришлось покупать новый. Остановил свое внимание на таком корейском варианте, как среднем по цене, надеюсь и по качеству. После замены Ошибка исчезла. Двигатель работает нормально. Проверял показания через Chevrolet Explorer - графики в норме. Эксплуатация покажет, но пока что покупкой доволен. Осуществить проверку можно по примеру с Лачетти -https://moylacetti.ru/zamena-datchika-kisloroda-lachetti/

Сайлентблок тяги задньої поздовжньої (задній)

Марина Горіна


Добрий день! А на Джентрі як і на Лачетті 12 штук сайлентблоків? Якщо так, то не могли б Ви написати скільки потрібно точно, і бажано з номерами. Дякую)

Важіль перед підвіски (GY) правий

Семенюк Артем


Необхідність в заміні правого переднього ричага, була викликана тим, що раніше машина отримала невеликий удар в праву сторону спереду, в результаті чого погіршився розвал коліс. І тоді підозри впали іменно на правий ричаг, який міг дещо деформуватися в результаті удару. По суті так і було. В його заміні проблематично тільки було відкрутити болт - шарової опору, який практично прикипів до поворотного кулака. А так в цілому все гуд. Шарова і сайленти на новому ричагу якраз прийшлися в пору, як і сам ричаг) А мій ричаг пішов в утіль

Кліпса напрямна фари седан

Щербаков Игорь


Не знаю, или это у меня такие руки или заводские клипсы со временем теряют эластичность, но у меня при снятии фары одна из клипс сломалась на несколько частей. Вообщем пришлось брать новую, решил сразу взять несколько штук. После замены фару пока что не снимал, но новые клипсы явно чуть мягче родных, со своей задачей справляются не хуже. Доволен результатом!

головка кульова

Полюга Виталий


Было дело брал здесь такой винт амортизатора крышки багажника на Gentra ( gm- Korea). С помощью него и ликвидировал недавно возникшую проблему. Отдельно такую позицию тоже можно заказать, отправляют

Замок капота (GM) фіксатор

Анатолий


Такая позиция как замок капота, в принципе есть везде, но во многих случаях это не оригинал будет, а вот по цене равно оригинальному GM. Я заказал здесь замок капота, он мне пришёл в картонной коробке GM с номерами штрих-кодами и на самом замке были те же повторы номенклатуры, качество отменное. Я не смазывал ничего, не видел в этом просто необходимости на момент установки, может потом и придётся смазать, но это не суть

Замок багажника (GM) верхня частина

Александр.


Перед заменой замка багажника, предпринял все попытки для его спасения. Даже изучал этот вопрос на форуме)- https://gentra-club.ru/threads/bagazhnik-ne-zakryvaetsja-s-pervogo-raza.877/. Были надежды найти хоть что-то действинное в моём случае

Список міст доставки

Вінницька Волинська Дніпропетровська Донецька Житомирська Закарпатська Запоріжська Івано-Франківська Київська Кіровоградська Луганська Львівська Миколаївська Одеська Полтавська Рівненська Сумська Тернопільська Харківська Херсонська Хмельницька Черкаська Чернігівська Чернівецька


Новини

Історія успіху Шевроле Лачетті Історія успіху Шевроле Лачетті

Chevrolet Lacetti є зразком правильного підходу до реалізації автомобільного транспорту . Перші серійні моделі цього авто почали сходити з конвеєра ще в 2002 році, але дизайн Шевроле Лачетті, як і технічні характеристики, залишаються актуальними донині. З моменту дебютного випуску минуло...

Як народжувався Запорожець. Історія Авто ЗАЗ Як народжувався Запорожець. Історія Авто ЗАЗ

Як не дивно, історія автозаводу в Запоріжжі почалася ще до появи першого в світі автомобіля. Самохідний візок Бенца з'явилася на світ в 1885 році, а ЗАЗ почав роботу з 1863 року. Правда, автомобілі він не випускав. Виробництво відкрив голландський колоніст Абрагам Кооп, він...

.