▷ 097 990-07-47
▷ 066 403-83-83 Viber 066 403-83-83
▷ 093 170-08-08
★Якісні 100%
★Автозапчастини
☝ Великий вибір в магазині!
Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
КошикВи вибрали: 0 товарів

➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*


Запчастини Гентра

Наш інтернет магазин представляє розділ, де ви завжди можете купити запчастини Деу Джентра для всіх систем цього автомобіля – ходової, двигуна, гальмівний, трансмісії, кузова і датчики. Тут ви знайдете будь-які деталі та комплектуючі, ціна на які дозволить мінімізувати ваші витрати на ремонт і технічне обслуговування цієї моделі.
До ваших послуг повний каталог деталей: амортизатори, шарові або колодки виробництва вітчизняних і зарубіжних відомих брендів.
  • Daewoo Gentra – передньопривідний автомобіль середнього класу. Випускається в Узбекистані компанією uz-daewoo в період з 2010 року. З появою третього після ребрендингу став називатися Шевроле Лачетті.
Дочірнє підприємство Uz Daewoo (нині - АТ «Джіем Узбекистан») представило седан Деу Джентра, який представляв собою дещо видозмінений Шевроле Лачетті.
За основу був узятий кузов седана і його ж база.
Ззаду і в салоні змін практично не було. Передня частина отримала своє оформлення від хетчбека, але решітка радіатора, бампер і капот - повністю оригінальні. Це що стосується кузова.
А ось мотор автомобіль отримав повністю інший. В якості силового агрегату застосовувався бензиновий чотирициліндровий атмосферний двигун об'ємом 1,5 літра потужністю в 107 к.с. Зміни торкнулися і ходової. Вони торкнулися кліренсу (дорожній просвіт став більше) і налаштувань жорсткості.
Власне Деу Джентра пропонується українському покупцеві з моторами 
  • 1.6,
  • 1.8 
  • і 2.0 літрів. 
Трансмісія пропонувалася як механічна, так і автоматична. Характеризується невисокою вартістю, при тому, що запчастини Daewoo Gentra завжди були досить недорогими.Запчастини Деу Джентра
  • Серед найбільш слабких місць за весь час експлуатації модель показала слабку ходову. В основному не витримують сайлентблоки, але заміна їх коштує недорого.
  • Низьку антикорозійну стійкість до бамперам і фарам і непереконливо гріючої пічку радіатора. 
Автозапчастини Деу Джентра, які ви знайдете в нашому магазині, допоможуть вирішити будь-яку з цих проблем.
Сортувати за:
По популярності
Назва (А -> Я) Назва (Я -> А) По популярності По рейтингу По ціні (спочатку дешевше) По ціні (спочатку дорожче)
Вигляд:    плитка    список
585
158
397
3291
2116
3232
440
298
141
373
876
1838
73
11
317
286
183
132
насос ГУР

96535224-OEM (RB Korea)

1495
732
266
198

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 62

Особливості конструкції, експлуатації та слабкі місця Деу Джентра

Деу Джентра - це цілком пізнавана і знайома машина з поліпшеними характеристиками. Наскільки вони вдалі можна судити за підсумками багаторічної експлуатації та заміни запчастин в даній моделі.

Двигун: нове-добре забуте старе

Силовий агрегат, що встановлюється на Деу Джентра, досить відомий в автомобільному світі. Фактично це дещо видозмінена копія мотора Шевроле Кобальт – бюджетного авто, що випускався в Бразилії з 2011-го року.

Його підігнали під вимоги Євро-5, трохи підняли потужність (107 проти 105) і налагодили виробництво у все тому ж Узбекистані, що дозволило зробити ціну на копію Лачетті конкурентної навіть порівняно з китайськими авто.

Запчастини Деу Джентра експлуатація та слабкі місця

Двигун отримав ланцюговий механізм приводу газорозподільного механізму. З цим пов'язують його деяку гучність, однак, це не так.

Досить гучний гуркіт, який видає мотор при навантаженні, швидше пов'язаний саме з його підгонкою під Євро-5 і встановлення каталізатора в досить незвичному місці: не під днищем, а безпосередньо під капотом за радіатором.

Особливих головних болів мотор не викликає: Його коріння ведуть до японського силового агрегату від відомого бренду Сузукі кінця минулого століття.

Надалі він встановлювався (з доопрацюваннями) на деякі моделі Опель, а потім-на Кобальт і Джентру.

Купити запчастини Деу Джентра в інтернет магазині - Двигун 1,5 отримав ланцюговий механізм приводу газорозподільного механізму

Крім ланцюга в ГРМ, його особливістю є відсутність гідрокомпенсаторів, що вимагає періодичної регулювання.

Згідно з офіційними даними, регулювання зазорів може проводитися тільки після 100 000 км пробігу, та й то - при необхідності.

А ось після установки ГБО, необхідність регулювання виникає частіше:через кожні 40-50 тисяч. Інакше & ndash; прогорання клапанів і витрати на ремонт.

При заміні прокладки ГБЦ краще витратитися на оригінальну: вона йде в металі.

А ось всі аналоги в більшості випадків паронітові. Їх якості дуже далеко до того, що ставиться на заводі.

Трансмісія: «автомат» та ручна – що надійніше?

Автомобіль поставлявся з двома варіантами КПП – механічною п'ятиступінчастою і шестиступінчастим автоматом.

Обидва вони досить відомі за своєю конструкцією, перевірені часом на інших моделях і практично позбавлені дитячих хвороб. Але деякі особливості експлуатації у них все ж є.

Що стосується АКПП, то багато хто скаржаться на помітні ривки при перемиканні. Причин може бути дві: низький рівень масла і стара прошивка.

До слова, прошивку коробки оновлювали в квітні 2019-го року. І якщо ви ще не були на сервісі - є привід туди навідатися: автомобіль стає жвавіше, а ривки практично не відчутні.

Що стосується рівня масла, то його необхідно перевіряти тільки на прогрітій до 80 градусів коробці передач.

В цьому випадку показання будуть найбільш вірні, і якщо всю процедуру виконати точно, проблема зникне.

При заміні масла в АКПП важливо не перетягнути пробку зливної горловини: це поширена помилка власників.

Там конічна різьба, і сильно затягувати пробку не варто: можна легко розірвати отвір.

Деу Джентра поставлявся з двома варіантами КПП – механічною п'ятиступінчастою і шестиступінчастим автоматом

Заміну масла в залежності від стилю їзди рекомендують робити в районі 40 000 км пробігу (по мануали - 60 000).

Ще одна особливість автоматичних коробок - недостатнє охолодження трансмісійної рідини КПП. Штатний теплообмінник не справляється, тому багато хто ставить додатковий радіатор (є така можливість у цього типу коробок).

В обох типах коробок в районі верхньої кришки встановлений сапун вентиляції. Іноді в тому місці з'являється запотіванню, за яке помилково звинувачують прокладку кришки і сальник штоку вибору передач (на механіці)

Перевіряйте в першу чергу текти саме з сапуна, щоб не витрачати грошей на зайві запчастини для Деу Джентра.

В МКПП як і в автоматі термін заміни масла ті ж 60 000, але досвідчені експлуатанти рекомендують робити цю операцію на сорока.

Є ще одна проблема у механіки: при погано відрегульованій кулісі на включеній передачі може вискочити привід з паза штока і повернутися в нейтральне положення.

Передачі перестають включатися зовсім, а то і включиться відразу дві. Як мінімум доведеться виставляти вручну механізм перемикання в нейтральне положення (треба знімати кришку), і ретельно налаштувати кулісу. 

І остання особливість механічної трансмісії: в ній циліндр зчеплення поєднаний з вижимним підшипником, що в рази збільшує цю запчастину. І тим більше не робить її надійніше.

Ходова частина і рульове управління

Підвіска і рульове - не найсильніші сторони Деу Джентра. Точніше - це суцільна лотерея.

Багато що залежить від якості встановлених запчастин, від умов експлуатації і від звичайного везіння. 

Непередбачуваними деталями підвіски на Деу Джентра можна назвати стійки переднього стабілізатора, підшипники, шарові опори і верхні опори амортизаторів

Непередбачуваними деталями підвіски на Деу Джентра можна назвати стійки переднього стабілізатора, підшипники, шарові опори і верхні опори амортизаторів.

Тут термін служби навіть стокових запчастин може варіюватися від 30 до 130 тисяч кілометрів пробігу.

Що стосується задньої частини, що є проблема зі стуком в районі заднього правого пасажира, причину якого не легко встановити навіть на авторизованому сервісі. Але найчастіше їх чотири:

  • не протягнуті кріплення задніх важелів до кузова (тих, що не впливають на розвал);

  • не прикручений глушник;

  • приходить в непридатність задня стійка;

  • гриміти можуть торсіони багажника, які Джентра просто бовтаються, не закріплені в пластиковий кожух.

В цілому ходову прийнято вважати цілком надійною. Особливо, якщо встановлювати аналоги хорошої якості, які можна придбати в нашому інтернет магазині.

Що стосується рульового управління, то наконечники служать зазвичай довго і заміни потребуватимуть не раніше, ніж через кілька десятків тисяч кілометрів пробігу.

А ось рульова рейка вважається проблемною.

Її найбільша хвороба-запотівання. Масло може видавлювати абсолютно з усіх місць, звідки воно може виходити: від сальника півосей до передньої заглушки, яка, до того ж, іноді втрачається при їзді по неякісних дорогах.

Окремо не продається - тільки в складі ремкомплекту рульової рейки.

Ще одним нюансом роботи рульового управління можна назвати виючий гідропідсилювач. Ця хвороба перекочувала з Шевроле Лачетті.

І якщо ГУР працює нормально, масло не видавлює, не закушує - на цю особливість краще не звертати уваги. Ніякі запчастини не допоможуть усунути сторонній звук, і з ним треба змиритися.

Сама по собі Деу кілька жорсткіше, ніж Лачетті.

Це пояснюється іншими настройками підвіски, хоча запчастини для неї повністю аналогічні з Шевроле і взаємозамінні по багатьох позиціях. З цих та інших питань ви можете отримати консультацію у менеджерів інтернет магазину ЗАЗ ШОП.

Відео по ремонту та есплуатаціі Деу Гентра

Установка пневмоупора на капот Деу Джентра
Установка пневмоупора на капот Деу Джентра
Заміна підшипників генератора Деу Джентра
Заміна підшипників генератора Деу Джентра
Заміна рідини ГПК Деу Джентрі
Заміна рідини ГПК Деу Джентрі
Ремонт бічних дзеркал Деу Джентрі, як зняти дзеркало заднього виду
Ремонт бічних дзеркал Деу Джентрі, як зняти дзеркало заднього виду

Переглянути всі відео

Відгуки користувачів

Амортизатор задній лівий газ + масло

Янапольский 87


Никогда не сталкивался с данным производителем запчастей. Нужны были амортизаторы задние, срочняк! Позвонил огласил свои предпочтения по поводу желаемого эффекта, мне в одно час порекомендовали такие амортики. Хочу сказать, что остался не обманут. Мои ожидания были оправданы!

Фіксатор лобового скла

Васецкий С.А.


Во время замены лобового стекла обнаружил треснувшим один из нижних фиксаторов стекла. Стекольщики уверяли меня что в этом нет ничего страшного и что когда кристализируется герметик, стекло уже никуда не денется. Что-то в этом наверное есть, но раз с завода оно стоит так, значит это явно не лишняя деталь и лучше её сразу заменить. Нашёл такой фиксатор на этом сайте и на следующей день уже фиксатор был у меня, (это кстати очень хорошо, так как машину я оставил на СТО) Сам фиксатор хорошего качестра. Думаю я поступил правильно. Спасибо магазину за быструю отправки и справедливые цены. Хороших Вам продаж!

Опора аморт Джентра задняя 96457360 Польша

Майстер


Термін служби підшипника опори амортизаторів, розрахований не більше ніж на 100 тис. км

Кришка ременя ГРМ нижня

Татьяна


Ездела и без неё, не скажу даже сколько. При прохождении очередного тех.контроля автомобиля, слесарь сделал замечание:" что за непорядок, Татьяна. Пора уже было давно поставить ету крышку". Вот так и решилась на покупку новой

Фильтр маслянный 1.8. 2.0. 2.4

Василий


Оригинал сам за себя скажет!

Пружина задней подвески Джентра (SHIN KUM) Корея 96407219 SHIN KUM

Славик


Все что нужно знать о пружинах автомобильной подвески. Рекомендую посмотреть это видео, и сразу все станет на свои места!) - https://youtu.be/vB1_vU2ktCc

Сайлентблок задн важеля (SAEHAN) парал прав

Евгений


Меняем задние сайленблоки продольных рычагов на моём любимом автомобиле Деу Джентра - https://www.drive2.ru/l/478114935830741191/

Гайка колеса Джентра (открытая) (штампованый диск) 94515402 Польша

Виталий Шпола


Недавно купил заднюю ступицу на джентру и перед тем как ставить её на машину задумался над тем, что по хорошему нужно было бы заменить сразу и колесные гайки. Из-за этого купил четыри таких гаечки. По поводу качества ничего плохого сказать не могу. Обычные гайки, без изьянов резьбы

Рулевой механизм Джентра с в сборе (GM) 96407341 95209431 Корея

Богдан


Заказывал на Джентру новую gm рулевую рейки. Первая прошла 250000 тис . км и я не первый собственик, поэтому неизвестно чем бы ещё обернулось восстановление рейки. А так получил на почте, завёз на СТО и поставили. Рейка собрана качественно, даже не пришлось на машине подкручивать тяги, пыльники и тд. Кстати, материал пыльников хороший. Катаюсь и горя не знаю! Спасибо!

Список міст доставки

Вінницька Волинська Дніпропетровська Донецька Житомирська Закарпатська Запоріжська Івано-Франківська Київська Кіровоградська Луганська Львівська Миколаївська Одеська Полтавська Рівненська Сумська Тернопільська Харківська Херсонська Хмельницька Черкаська Чернігівська Чернівецька


Новини

Як народжувався Запорожець. Історія Авто ЗАЗ Як народжувався Запорожець. Історія Авто ЗАЗ

Як не дивно, історія автозаводу в Запоріжжі почалася ще до появи першого в світі автомобіля. Самохідний візок Бенца з'явилася на світ в 1885 році, а ЗАЗ почав роботу з 1863 року. Правда, автомобілі він не випускав. Виробництво відкрив голландський колоніст Абрагам Кооп, він...

Електрокар Chevrolet Bolt перевершив за характеристиками Tesla Model 3 Електрокар Chevrolet Bolt перевершив за характеристиками Tesla Model 3

Своєю новинкою, електричним автомобілем Chevrolet Bolt, компанія General Motors б'є всі рекорди на ринку элекрокарів. Виробник обіцяє, що при повному заряді батареї машина зможе пройти 383 км! Це на 30 км більше обіцяної відстані Tesla Model 3. Таким чином Chevrolet Bolt стане...

.