Запчастини Шевроле Лачетті 1.4 1.6 1.8
У двигуна слабким місцем вважається клапанна кришка: з-за того, що вона зроблена з пластику, часто протікає прокладка. Наші запчастини Chevrolet Lacetti дозволять проводити будь-які ремонтні та регламентні роботи.
Лечетти прийшла на зміну Деу Нубіра з моменту придбання концерном General Motors південнокорейського бренду Daewoo. Якщо бути виключно точним, то це і є Нубіра другого покоління (не плутати з рестайлінгової моделлю в кузові J150). Конструкційно – це все той же корейський автомобіль, хоча і підготовлений до випуску вже спільно з фахівцями GM.
Цей представник С-класу став черговим авто в сегменті бюджетних автомобілів на кожен день. З усіма витікаючими наслідками в збережених «дитячих хворобах», доступними запчастинами, простим пристроєм.
Друге покоління Деу Нубіра, відомий на нашому ринку більше як Шевроле Лачетті (ще один варіант назви – Suzuki Forenza) вперше постала перед широкою публікою у 2002-му році. Спочатку автомобіль пропонувався в кузові седан, а трохи пізніше в модельному ряду з'явилися універсал і хетчбек. Причому над останнім вже трудилося зовсім інше дизайнерське ательє. Хоча в конструкцію змін практично внесено не було. |
За рахунок своєї невисокої вартості, доступності запчастин і відмінною ремонтопридатності, цей автомобіль став практично лідером в своєму класі. А всі інші конкуренти не відповідали ні ціновим, ні експлуатаційним вимогам, які пред'являли до них споживачі.
На Український ринок Шевроле Лачетті поставлялися тільки з бензиновими силовими агрегатами: чотирициліндровими моторами об'ємом 1,6, а також 1,8 і 2,0 літра.
Всі двигуни - спадщина все тієї ж Нубіра, адаптовані під екологічні європейські вимоги. А ось конструктивні зміни в них були мінімальні.
Привід ГРМ на всіх моторах - ремінною. Тому такі розхідники, як ремінь ГРМ і ролики стануть вашими попутниками на всьому протязі володіння авто.
Причому термін заміни у них (рекомендований) - 60 000 кілометрів.
Але не це є самим проблемним місцем двигунів Шевроле Лачетті. Найбільша проблема, з якою доведеться зіткнутися - зайва пітливість моторів. Їх прокладки (навіть оригінальні) не витримують ніякої критики (особливо у моторів з пластиковою клапанною кришкою). І Регулярна їх заміна (бажано з використанням спеціального гереметика) - буденна справа для власників Лачетті.
У разі регулярного догляду за двигунами, особливих проблем вони не доставляють. До капремонту цілком можуть пройти від 200 до 300 тисяч.
Але і при цьому не потребують великих вкладень: ціна на запчастини для двигунів Лачетті знаходиться на такому ж доступному рівні, як і самі автомобілі.
З трансмісією справи йдуть не так гладко, як з силовими агрегатами. На вітчизняний ринок поставлялися автомобілі як з механічною КПП, так і з “автоматом”. Причому останніх могло бути два варіанти: п'ятиступінчаста ZF і чотириступінчаста Aisin Warner. І ось саме АКПП від AW є найпроблемнішими.
Причина насправді дуже проста: коробка спочатку була розроблена для моторів з обертовим моментом в 130 Нм. При цьому двигун з об'ємом 1,6 мав 150 Нм, що природно позначалося на ресурсі.
Нпро не тільки в цьому криється причина меншої популярності автоматичних коробок передач. Сам по собі алгоритм роботи бюджетних АКПП не завжди відповідає реаліям. Передачі пропадають, коробка починає текти, а робот перестає адекватно себе вести. А сальники АКПП стають звичайними расходниками. Як і фільтри після пробігу в 200 кілометрів. В цьому відношенні Механіка набагато надійніше і довговічніше. |
Хоча і з нею є нюанси. Найбільшою проблемою можна назвати суміщений вижимний підшипник разом з робочим циліндром зчеплення. По-перше, це дорого для заміни, а по-друге - менш надійно. Проблеми з включенням передач на значних пробігах - звичайне явище для Шевроле Лачетті, І якщо у вас з'явився “недожим” - винен саме робочий циліндр (у п'яти випадках із шести). Але іноді причиною може бути і головний циліндр зчеплення, хоча це більш рідкісне явище.
Окремо варто відзначити, що термін служби зчеплення на Шевроле Лачетті - до 150 тисяч кілометрів. Після цього - готуйтеся до повної заміни. Рекомендовані варіанти - установка комплекту від Lukas замість оригінальних GM.
Що стосується ходової частини, то почати слід з амортизаторів. Рідні довго не ходять - не більше 40 000, причому незалежно від умов експлуатації. Є непогані варіанти заміни на аналоги, але тут думки розходяться: комусь більше до душі KYB, комусь - Sachs, хтось у захваті від Koni. Все це можна придбати на нашому сайті за доступною ціною, а ось що вибрати - залежить від вашого бажання.
Ще один момент - верхні опори амортизаторів. На Шевроле Лачетті, на жаль, дуже часто трапляється контрафактний товар, установка якого знижує термін пробігу стійок. Якщо після заміни опор ви раптом помітили, що зазор між чашкою і опорою різко збільшився - краще поміняти останні. Це дешевше, ніж потім міняти амортизатори. |
А ось ступичні підшипники цілком можуть відходити і 100 тисяч кілометрів. Причому - навіть оригінальні. Якісні аналоги виходжують до півтора разів довше. Хоча при їзді по наших дорогах цей термін може і істотно скоротитися. Особливо, якщо власник вміє “ловити ями”.
Що стосується ще одного елемента підвіски - сайлентблоків, багато власники хвалять корейського виробника STR. Але, так само є думка, що всі ГТВ є сенс купувати оригінальні - економія коштів не настільки виправдана. Однак пропонована нами продукція може скласти конкуренцію будь-якої оригінальної запчастини.
Інтернет магазин “ЗАЗ-Шоп” пропонує запчастини до автомобілів Шевроле, Деу та ЗАЗ вже протягом більш ніж десяти років. Ми за цей час зуміли зібрати той асортимент, який в тій чи іншій мірі задовольнить будь-якого покупця. Не дешеві оригінали або доступні аналоги - ви все знайдете в нашому каталозі.
Не кожен власник авто має можливість самостійно зробити вибір. Ви хочете замінити оригінальні деталі на аналоги без втрати якості? У вас є бажання заощадити на ремонті? Зверніться до наших консультантів - ми підберемо для вас найкраще за доступною ціною. Інтернет магазин “ЗАЗ-Шоп" - краще місце для покупок для якісного та економного ремонту.
Наші переваги оцінили десятки тисяч клієнтів:
швидка доставка
сучасний каталог 2016 року
низька і конкурентна ціна
корисна консультація
вирішуємо будь-яку проблему з підбором деталей
седан,
хетчбек,
універсал.
Дизайн автомобіля, розроблялися в Турині — там над ним працювали співробітники студії ItalDesign на чолі з Giorgetto Giugiaro. Мигдалеподібні фари придбали спокійне оформлення, а задня оптика отримала наліт агресивності.
Задні стійки виражені вперед, а стоїть автомобіль на чудових 15-дюймових колесах з багатоспицевими дисками. Повний каталог більш дорогих модифікацій SX і CDX передбачає ще й наявність елегантного спойлера на даху і яскравих протитуманних фар, які передбачені цими елітними комплектаціями.
У конструкції кузова всі натякають на могутність, силу, витривалість машини. Ось, наприклад, кермо з масивним, приємним по ергономіці ободом або важіль «автомата» з елементами псевдо дерева. У салоні щосили задіяні інтернейрони елементи під алюміній. Та й окремі прилади, такі як дефлектори обдування, облямовані алюмінієвими обідками.
Особливості посадки
Прилади читаються без складнощів. Крісло водія має відмінну ергономіку. У базовому облаштуванні SE місцерозташування СD-ресівера включена поличкою.
Навіть неозброєним оком видно, що обробка салону виконана якісними матеріалами, підгін панельних сегментів максимально точним. А за рахунок того, що світла палітра оббивки використана в єдиній гаммі, салон сприймається як більш просторий.
Ті запчастини Chevrolet Lacetti, що облаштовані системою управління, при активному використанні будуть зношуватися швидше всього. Так, під свої потреби можна задавати нахил подушки передніх крісел, а кермо виставляти у двох осях, що дозволяє водієві зручно влаштуватися.
Для тих пасажирів, які розмістяться на задньому ряду, передбачений комфортний диван і значний простір. База Лачетті в 2, 600 м визнана однією з найбільших в даному сегменті, і місця для ніг тут предостатньо.
Надихає своєю місткістю і багажний відсік — його обсяг можна зробити ще більше, склавши спинку заднього крісла.
В разі поломки поміняти такі з/ч, як важіль КПП і кермо буде проблематично, оскільки вони обшиті особливим чином вичиненою шкірою. У версій CDX подібну обшивку отримали ще й сидіння. Оформлення салону вигідно відрізняється непоганим переліком базових механізмів.
У стандартне облаштування комплектационной версії ЅЕ включені такиеопции: кондиціонер, CD-магнітола, підсилювач керма. При необхідності придбати запчастини на Шевроле Лачетті в Україні, власникам досить буде відвідати спеціалізований авто магазин заз шоп
А ось користувачам комплектацій SX навряд чи потрібно додатково щось замовляти, оскільки ця версія доповнена такими технологіями, як клімат-контроль, страхувальні бічні подушки першого ряду, протитуманна оптика, окулярник.
Фанатам елітарності виробник пропонує третю варіацію — CDХ. У неї включені, окрім іншого, оригінальні диски R15, функціональний підлокітник, облаштований власниками стаканчиків, спортивні передні сидіння з відмінною бічною підтримкою.
У підсумку салон Lаcetti має все, щоб завоювати прихильність споживачів, для яких розкіш і добротність інтер'єру це норма. Оглядовість у машини відмінна. Задні підголівники не шкодять видно крізь заднє скло. А ось на кутових поворотах передні стійки миготять в радіусі огляду.
Переглянути всі відео
Список міст доставки
Новини
Chevrolet Lacetti є зразком правильного підходу до реалізації автомобільного транспорту . Перші серійні моделі цього авто почали сходити з конвеєра ще в 2002 році, але дизайн Шевроле Лачетті, як і технічні характеристики, залишаються актуальними донині. З моменту дебютного випуску минуло...
Як не дивно, історія автозаводу в Запоріжжі почалася ще до появи першого в світі автомобіля. Самохідний візок Бенца з'явилася на світ в 1885 році, а ЗАЗ почав роботу з 1863 року. Правда, автомобілі він не випускав. Виробництво відкрив голландський колоніст Абрагам Кооп, він...
Відгуки користувачів
Иван Горобчук
А вы знали что проточка дисков ровно пропорциональна покупке новых дисков?! Нет! То уже знаете) Я для себя вариант с проточкой сразу отодвинул назад и заказал в интернете новые диски Valeo. Диски конечно . Бомба! Сравнить по качеству и цене точно не с чем. Были в упаковках. На почте мне их дали осмотреть. Тормозят хорошо, дисбаланса нет! Менял сам,не без помощи drive2.ru - https://www.drive2.ru/l/483027553783644633/ + естественно брал новые ЗТК! Пока откатал 9 тысяч. км. И о приобритении ни разу не пожалел!!!!!!!!
Насташук Николай П.
Ремни Gates - это то, что я обычно беру и советую! Прошу не воспринимать это как рекламу!!! Если говорить за ремень ГРМ, то он полностью безшумный и не имеет тенденции растягиваться. Сменил по своей памяти уже три ремня, ни один не вытянулся, и не доведи боже оборвался. В этот раз покупал в паре с новым натяжным роликом. Его тоже советую к покупке, потому ссылку оставлю тут - https://zaz-shop.com.ua/tovar_lacetti-rolik-natyazhnoj-remnya-grm-9158004-daejin-korea-92259/. Все запчасти прийли в оригинальных коробках. И в самые кратчайшие сроки! Цены здесь самые приятные! Спасибо)
Румянцев Пётр А.
Клипсы зачётные. Реально хорошо держат, по сравнению со старыми, где внутри уже была выработка. Ну и что тоже хорошо, что клипсы не дубовые, во всяком случае пока новые. Я качество подтверждаю!
Валентин Довгань
Покупал в этом магазине промежуточные синхронизаторы для Лачетти. (Код товара: 2301). Это ОЕМ аналог, но пришел в заводской упаковке, все ОТЛИЧНО. В сборке на валу работают нормально. Больше никаких проблем с включением третьей передачи. На самом деле ситуация у меня аналогичная, долго описывать не буду - https://www.drive2.ru/l/7465305/
Антон Lacetti
Ну вряд-ли я сам буду заниматься ремонтом коробки, но чисто для себя с материалом по её дефектовке ознакомился. Ещё и здесь оставлю, мало ли кто-то тоже хочет) https://lacetti-gentra.ru/kuz/6j2_5b02.html. Запчасти по тихому уже начал подискивать, чтобы потом не терять время на поиски. Здесь в принципе все есть что может понадобиться. Для меня это удобно. Уже связался с магазином сообщили что доставка в ранее двух дней, вот и отлично. Мне подходит
Евгений
На який кузов амортизатори? На універсал підійде чи щось інше потрібно ,чи є в комплекті гайка штоку?
Сергулин А.В.
Покупал себе такое уплотнение, потому что стараюсь придерживатся принципа, если куда-то залез, то лучше сразу же поменяй все копеечные уплотнители и тп. Колечко по визуальным ощущения из такого же материала как и было заводское, и точное по размеру. Так что относительно того подойдёт или нет, то да подходит
Денис Буднік
Прийшов час заміни паливного фільтра. Купив японський, різниці з оригіналом навіть в кольорі немає, Показано як правильно чіпляти шланги, де вихід і вхід палива. Замінивши, відчув різницю відразу, машина стала їхати набагато спритніше, при натисканні на педаль газу прискорення без провалів. Я рахую, що це відмінний варіант заміни за такі гроші!
Колий Максим Сергеевич
При замене подшипника дифференциала на Лаче ( такой тогда брал) -https://zaz-shop.com.ua/tovar_____podshipnik-differentsiala-mkpp/. Использовал такие новинькие болты. Без подборов болтов по гаражу, тогда сразу же взял и красота, старые в утиль. Подошли хорошо, что если оно для этого создано, здесь о не соответствии и речи быть не может