Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Шрус зовнішній Деу Ланос

Сортувати за: ▷ А -> Я ▷ А -> Я ▷ По популярності ▷ По рейтингу ▷ Спочатку дешевше ▷ Спочатку дорожче
Шрус внутрішній трішіп Ланос Шрус внутрішній трішіп

GM-3510-HERI (Poland)

580
Пильник шрус зовнішній (6 ребер) Ланос Пильник шрус зовнішній (6 ребер)

96243578-Made in UA

57
Шрус внутрішній трішіп (222938) Ланос Шрус внутрішній трішіп (222938)

GM-3591-HERI (Poland)

826
Пильник шрус зовнішній + мастило Ланос Пильник шрус зовнішній + мастило

26002104-GST

119
Шрус зовнішній 22x52x22 Ланос Шрус зовнішній 22x52x22

96257803-AUTO PARTS

457
Шрус зовнішній 33x52x29 Ланос Шрус зовнішній 33x52x29

OP-1026A-HERI (Poland)

569
Шрус зовнішній 29x52x22 Ланос Шрус зовнішній 29x52x22

812004-GSP

465
Шрус зовнішній 29x52x22 Ланос Шрус зовнішній 29x52x22

OP-1006-HERI (Poland)

512
Шрус зовнішній 22x52x22 Ланос Шрус зовнішній 22x52x22

OP-1022-HERI (Poland)

492
Пильник шрус зовнішній (6 ребер) (зі змазкою і хомутами) Ланос Пильник шрус зовнішній (6 ребер) (зі змазкою і хомутами)

96243578-Onnuri (Wonil Korea)

130
Шрус зовнішній 22x52x22 Ланос Шрус зовнішній 22x52x22

844041-GSP

444
Шрус зовнішній 29x52x22 Ланос Шрус зовнішній 29x52x22

79002S-Ruville (Germany)

819
Кільце шруса зовнішнього Ланос Кільце шруса зовнішнього

510449-GM

40
Шрус зовнішній 29x52x22 Ланос Шрус зовнішній 29x52x22

510734-OMV (Poland)

461
Шрус внутрішній трішіп Ланос Шрус внутрішній трішіп

GM-3510-OMV (Poland)

568
Шрус зовнішній 22x52x22 Ланос Шрус зовнішній 22x52x22

75301S-Ruville (Germany)

525
Шрус внутрішній трішіп Ланос Шрус внутрішній трішіп

GM-3510-OMV-HERI (Poland)

581
Шрус внутрішній трішіп (АКПП 293822) Ланос Шрус внутрішній трішіп (АКПП 293822)

GM-3591-GSP

680
Шрус зовнішній 22x52x22 Ланос Шрус зовнішній 22x52x22

771026930-FAG (Germany)

677
Шрус зовнішній 22x52x22 Ланос Шрус зовнішній 22x52x22

844041-GSP (Germany)

589
Шрус зовнішній 29x52x22 Ланос Шрус зовнішній 29x52x22

812004-GSP (Germany)

585
Шрус зовнішній 22x52x22 Ланос Шрус зовнішній 22x52x22

96257803-Genuine

371
Пильник шрус зовнішній (6 ребер) (зі змазкою і хомутами) Ланос Пильник шрус зовнішній (6 ребер) (зі змазкою і хомутами)

96243578-Onnuri (Wonil) (Korea)

122
Пильник гранати зовнішній (6 хвиль) Ланос Пильник гранати зовнішній (6 хвиль)

96243578-SHINHWA

139
Шрус зовнішній 22x52x22 Ланос Шрус зовнішній 22x52x22

812005-GSP (Germany)

625
Шрус зовнішній 22x52x22 Ланос Шрус зовнішній 22x52x22

KCV-1005-Konner

528
ШРУС 1.5 наружный мелкий шлиц Ланос ШРУС 1.5 наружный мелкий шлиц

96257804-ССД

667
ШРУС 1.5 наружный крупный шлиц Ланос ШРУС 1.5 наружный крупный шлиц

90157131-ССД

620
ШРУС 1.5 наружный мелкий шлиц (29 зуб.) Ланос ШРУС 1.5 наружный мелкий шлиц (29 зуб.)

96257804-AURORA

560
ШРУС 1.5 наружный крупный шлиц (22 зуб.) Ланос ШРУС 1.5 наружный крупный шлиц (22 зуб.)

90157131-AURORA

536
ШРУС 1.5 наружный Konner крупный шлиц (22 зуб.) Ланос ШРУС 1.5 наружный Konner крупный шлиц (22 зуб.)

90157131-KONNER

545
УЦЕНКА !!! ШРУС 1.5 зовнішній невеликий шліц Ланос УЦЕНКА !!! ШРУС 1.5 зовнішній невеликий шліц

96257804-MAXGEAR

408

ШРУС зовнішній Деу Ланос, самостійна перевірка, ресурс

Перед тим як перевіряти зовнішні і внутрішні ШРУСи на знос, необхідно розуміти, що і ті, і інші працюють в схожих, але не однакових умовах. 

ШРУС зовнішній Деу Ланос, крім передачі крутного моменту на маточину, повинен витримувати великий кут повороту.

Найпростіше перевірити зовнішній ШРУС на Деу Ланос на високих навантаженнях і при великих кутах повороту коліс. Виконується це на рівній дорозі під час руху.

В цьому випадку можна точно визначити, який саме зовнішній ШРУС Деу Ланос шумить під час роботи - при повороті вліво буде хрустіти правий шарнір, і навпаки.

У деяких випадках можливий ремонт шарніра, якщо це виправдано економічно. Так, деякі майстри розбирають зовнішні ШРУСи, відбраковують зношені запчастини (сепаратор, кульки, шліцьові частини). Якщо в наявності є нові або мало зношені комплектуючі, встановлюють їх.

Такий ремонт чи можна вважати надійним, оскільки термін служби після нього передбачити складно. 

Новий ШРУС зовнішній на Деу Ланос цілком зможе прослужити не менше 50-70 тисяч км і більше, за умови якісної мастила і хорошому стані пиляків.

Природно, зовнішня граната прослужить довше, якщо замінювати мастило разом з пильовиками з періодичністю хоча б раз в 20-30 тисяч км або при перших ознаках зносу пильовика - тріщини, підтікання мастила, розриви.

При необхідності купити новий зовнішній ШРУС на Деу Ланос, магазин Заз Шоп надасть таку можливість, а крім того, можна вибрати ремкомплекти шарнірів - пильовики, хомути, набивання, кільця і фіксатори, з доставкою по Україні, за вигідними цінами і будь-якою формою оплати.

 

Шрус зовнішній

Ви не знаєте, як підвищити довговічність вашого автомобіля? Треба використовувати оригінальні або зроблені по ліцензії запчастини.

В цьому розділі сайту вам пропонується шрус зовнішній Деу Ланос - використовується в конструкції даної моделі.

Інтернет магазин ZAZ SHOP пропонує вам скористатися послугами та придбати перевірені і доступні комплектуючі, представлені в нашому великому каталозі.

Ми постійно розширює свій асортимент, і не тільки щодо кількості різних деталей, але і у вигляді пропозицій одній якійсь запчастини від різних виробників.

Так, шрус зовнішній Деу Ланос до різних систем може бути оригінального та ліцензійного виробництва. Причому, ціна на деталь може бути нижче, а якість – вище, ніж в оригіналу. Це дає можливість клієнтам придбати ті комплектуючі, які менше всього позначаться на бюджеті, але не погіршать характеристики автомобіля.

Шрус зовнішній Ланос купити недорого пропонує в Україні інтернет магазин ZAZ-SHOP

Купуючи запчастини в нашому інтернет магазині, ви гарантовано отримаєте:

запчастини на Ланос купити недорого в інтернет магазині ZAZ-SHOP
  • Висока якість, не залежне від вартості
  • Великий вибір і швидку доставку
  • Ретельну перевірку та якісну упаковку
  • Консультації по підбору і встановлення

Шрус зовнішній Деу Ланос, яку ви виберете в даному розділі, повністю відповідає всім перерахованим вище характеристикам.

Наші фахівці застерігають своїх клієнтів від непрофесійного втручання в конструкцію автомобіля. Якщо вам потрібно замінити будь-яку деталь, ми рекомендуємо звернутися за допомогою до фахівців.

У тому випадку, якщо у вас немає такої можливості, скористайтеся рекомендаціями фахівців щодо самостійного ремонту, які ви знайдете у відповідному блозі безпосередньо до вашої моделі.

ZAZ SHOP завжди працює для вашого блага і безпечної експлуатації навіть самого недорогий машини.

Відео по ремонту та есплуатаціі Деу Ланос

Течія антифриза Ланос 1.5-1.6, заміна патрубка помпи, саксофона
Течія антифриза Ланос 1.5-1.6, заміна патрубка помпи, саксофона
Заміна верхньої опори пружини переднього амортизатора Деу Ланос
Заміна верхньої опори пружини переднього амортизатора Деу Ланос
Тече мастило КПП Деу Ланос. Заміна сальника первинного валу, заднього сальника колінвала і сальників напівосей
Тече мастило КПП Деу Ланос. Заміна сальника первинного валу, заднього сальника колінвала і сальників напівосей
Заміна ременя ГРМ, ролика натяжника і водяної помпи Деу Ланос 1.5
Заміна ременя ГРМ, ролика натяжника і водяної помпи Деу Ланос 1.5
Як знизити витрату палива Деу Ланос 1.5
Як знизити витрату палива Деу Ланос 1.5
Обламалося різьблення зовнішнього ШРУСа Ланос
Обламалося різьблення зовнішнього ШРУСа Ланос
Ремонт підсвічування коректора фар Деу Ланос, ЗАЗ Сенс
Ремонт підсвічування коректора фар Деу Ланос, ЗАЗ Сенс
Заміна троса ручника Ланос
Заміна троса ручника Ланос
Синій дим Ланос, причини
Синій дим Ланос, причини
Заміна задніх гальмівних циліндрів Деу Ланос, Сенс
Заміна задніх гальмівних циліндрів Деу Ланос, Сенс
Центральний замок не зачиняє двері Деу Ланос
Центральний замок не зачиняє двері Деу Ланос
Люфт опори і штока переднього амортизатора Деу Ланос
Люфт опори і штока переднього амортизатора Деу Ланос

Переглянути всі відео

Відгуки користувачів

Шрус в зборі 1,4 1,5 зовнішній після 2007р (зовніш 22 внутр 29 зубів)

Максим Геннадійович


У мене на Ланосі (Поляк) 1.5 2007 року випуску, ШРУС всередині йде на 29 шліців, а наружний на 22. Майстри деякі казали, що від Нексії потрібно брати, бо так не знайду. І знайшов, ШРУСи стали як рідні, вчора встановив .хомути хороші і пильник теж звичайної форми ( резина) не термопластик, подивимося скільки отходять.гайка якраз така як нада, а то ті гайки, що стояли на старих ШРУСах, були в половину менші, і мабуть майстрам довелося додавати шайби до них, по 8мм, щоб можна було зафіксувати гайку) Ну хоча би мені пощастило в цьому плані!) Стало все ідеально! Є надія, що так і прослужать!

Шрус зовнішній 22x52x22

Олег


Дешево и сердито. Прям как у нас на рынке. Только качество лучше

Пильник шрус зовнішній (4 ребра) (c хомутами без змащення)

Илья


И доставка и качество порадовали. Прям так быстро, как будто я в Киеве живу

Шрус зовнішній 33x52x29

Леня


Качество мне понравилось. Брал по совету знакомого

Шрус зовнішній 29x52x22

Егор


Мне есть с чем сравнить за два года! Здесь качество просто отличное!

Пильник шрус зовнішній (6 ребер) (зі змазкою і хомутами)

Егор


Попробовал купить в инете. Мне понравилось)

Пильник шрус зовнішній (6 ребер)

Коля


Мне понравилось. И даже машина как бы по другому себя вести стала

Шрус внутрішній трішіп

Шурко


Тут запчастини беру завжди. Ні разу не підводили

Пильник шрус зовнішній + мастило

Вася


грамотные продавцы. Дельные советы дают. Спасибо!

Новини

Історія успіху Шевроле Лачетті Історія успіху Шевроле Лачетті

Chevrolet Lacetti є зразком правильного підходу до реалізації автомобільного транспорту . Перші серійні моделі цього авто почали сходити з конвеєра ще в 2002 році, але дизайн Шевроле Лачетті, як і технічні характеристики, залишаються актуальними донині. З моменту дебютного випуску минуло...

Як народжувався Запорожець. Історія Авто ЗАЗ Як народжувався Запорожець. Історія Авто ЗАЗ

Як не дивно, історія автозаводу в Запоріжжі почалася ще до появи першого в світі автомобіля. Самохідний візок Бенца з'явилася на світ в 1885 році, а ЗАЗ почав роботу з 1863 року. Правда, автомобілі він не випускав. Виробництво відкрив голландський колоніст Абрагам Кооп, він...

.