6203-2RS-EuroEx
9440923-GM (Korea) нов. накл. с голограммой
1989646-GM (Korea) нов. накл. с голограммой
9440924-EuroEx
93740753-GM (Korea) нов. накл. с голограммой
Середній ресурс генератора і стартера Деу Леганза становить близько 200-250 тисяч км пробігу. За цей період вузли можуть піддаватися ремонту і відновленню.
Підшипник стартера, генератора Деу Леганза, як правило, змінюють вже після 100-120 тисяч пробігу, якщо не раніше.
Несправність простіше попередити, ніж усунути. Абсолютно вірно це твердження і стосовно електродвигунів, навколо яких будуються генератор і стартер. Щіткові вузли, обмотки, випрямні мости працюють також на знос.
Щодо швидкого зносу підшипників генератора Деу Леганза, все пояснюється просто - якір генератора в середньому обертається з частотою до 15 000 об/хв, при тому, що двигун працює на частоті до 4-5 тисяч в середньому.
Невеликий стартер, хоч і використовується тільки при пуску, також сильно навантажений. Йому доводиться розкручувати величезний маховик, кривошипно-шатунний механізм, долаючи компресію, до 300-400 об/хв.
Якщо при цьому врахувати, що не кожен двигун заводиться з півоберта, особливо в мороз, то і на підшипники стартера Деу Леганза лягає величезне навантаження.
При виході підшипників з ладу можливий розвиток декількох сценаріїв:
Знос підшипника призводить до тугого обертання якоря. У свою чергу, це впливає на знос бендіксу стартера або приводного ременя генератора. Аж до того, що генератор Деу Леганза починає прослизати і втрачати продуктивність, а обмотка стартера згорає при подачі сильного пускового струму.
Перекіс якоря через зношування підшипників позначається на роботі механізму подібним чином. Якщо якір раптово заклинить, згорить обмотка стартера або порветься приводний ремінь генератора.
Підшипники генератора і стартера Деу Леганза виходять з ладу не тільки через природний знос. Найчастіше водій сам провокує вихід з ладу підшипників:
перетягнутий ремінь приводу генератора, збільшується навантаження на передній підшипник;
стартер занадто довго крутить маховик, втулки і підшипники перегріваються і швидко зношуються;
занадто велике зусилля для прокручування маховика виникає в тому випадку, якщо є проблеми з двигуном або в системі змащення залито масло, яке не відповідає сезону.
При будь-якій поломці стартера і генератора Деу Леганза магазин Заз Шоп готовий запропонувати комплекти підшипників для ремонту за вигідними цінами з гарантією якості і доставкою по Україні.
Ви не знаєте, як підвищити довговічність вашого автомобіля? Треба використовувати оригінальні або зроблені по ліцензії запчастини.
В цьому розділі сайту вам пропонується підшипник стартера, генератора Деу Леганза - використовується в конструкції даної моделі.
Інтернет магазин ZAZ SHOP пропонує вам скористатися послугами та придбати перевірені і доступні комплектуючі, представлені в нашому великому каталозі.
Ми постійно розширює свій асортимент, і не тільки щодо кількості різних деталей, але і у вигляді пропозицій одній якійсь запчастини від різних виробників.
Так, підшипник стартера, генератора Деу Леганза до різних систем може бути оригінального та ліцензійного виробництва. Причому, ціна на деталь може бути нижче, а якість – вище, ніж в оригіналу. Це дає можливість клієнтам придбати ті комплектуючі, які менше всього позначаться на бюджеті, але не погіршать характеристики автомобіля.
Купуючи запчастини в нашому інтернет магазині, ви гарантовано отримаєте:
Підшипник стартера, генератора Деу Леганза, яку ви виберете в даному розділі, повністю відповідає всім перерахованим вище характеристикам.
Наші фахівці застерігають своїх клієнтів від непрофесійного втручання в конструкцію автомобіля. Якщо вам потрібно замінити будь-яку деталь, ми рекомендуємо звернутися за допомогою до фахівців.
У тому випадку, якщо у вас немає такої можливості, скористайтеся рекомендаціями фахівців щодо самостійного ремонту, які ви знайдете у відповідному блозі безпосередньо до вашої моделі.
ZAZ SHOP завжди працює для вашого блага і безпечної експлуатації навіть самого недорогий машини.
Переглянути всі відео
Новини
Chevrolet Lacetti є зразком правильного підходу до реалізації автомобільного транспорту . Перші серійні моделі цього авто почали сходити з конвеєра ще в 2002 році, але дизайн Шевроле Лачетті, як і технічні характеристики, залишаються актуальними донині. З моменту дебютного випуску минуло...
Як не дивно, історія автозаводу в Запоріжжі почалася ще до появи першого в світі автомобіля. Самохідний візок Бенца з'явилася на світ в 1885 році, а ЗАЗ почав роботу з 1863 року. Правда, автомобілі він не випускав. Виробництво відкрив голландський колоніст Абрагам Кооп, він...
Відгуки користувачів
Валерий
Недавно перебирал на Леганзе стартер, были небольшие вопросы к работе. По ходу дела обнаружил небольшой люфт в заднем подшипнике, решил сразу заменить. Чтобы не ездить по рынкам, тем более без машины, заказал на этом сайте. Буквально на следующие сутки подшипник был меня. Никаких замечаний к нему не было. Обыкновенный подшипник. Пока что пробег с ним несколько тисяч. Стартер работает тихо. Желаемый результат достигнут!
Леня
Работаю с магазином давно. Не пожалел ни дня
Гоша
Качество оказалось очень неплохое. Что б еще у вас купить?
Глеб
Мне понравилось классное качество. Про запас что ли взять?
Витя
Мне лучше и не надо по качеству. Сейчас главное - недорого
Леша
Подошло все четко. Не много помучался при ремонте, но то от неопытности
Гена
Если нужно качество - то только здесь ищите! Я перепробовал разные сайты
Жека
С такими ценами и капремонт можно затевать. Тем более, что пора
Димон
Думал будет намного дороже. Ну, что ж. на сэкономленные - за блеснами!