Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
96571773+94580111-SWP (Korea)
96610317-GM (Korea)
96316580*1-DAC (China)
531409-PNH
Відправлення: Ср/Чт/Пт
96508200-OEM (INZI)
96316761-Pyung Hwa (P.H) (Korea)
Сьогодні цей автомобіль можна придбати тільки на вторинному ринку (виробництво Деу Матіз в Узбекистані було згорнути влітку 2018-го року). А в Україну модель перестала поставлятися ще раніше через падіння попиту.
Таким чином найбільший інтерес представляє інформація про те, як веде себе автомобіль з часом, є сенс дивитися в його бік на автобазарі, і до яких витрат готуватися після його придбання.
Найбільшим попитом (якщо судити за офіційними постачання) в Україні користувалися Деу матіз з об'ємом двигуна 0,8 і 1,0 літра. Обидва силових агрегату-бензинові, трициліндрові. Їх конструкція досить застаріла - основна маса має трамблерную систему запалювання (модернізовані версії з катушечным типом з'явилися тільки після 2011-го року), яка може вийти з ладу з часом (особливо у виконанні Mando, але ставився з заводу ще й DAC). | ![]() |
В цілому до силовим агрегатам особливих претензій немає, крім непомірного апетиту: для таких двигунів витрата в міському циклі від 8 до 10 літрів це забагато.
Клапана не оснащувалися гидрокомпенсаторами ні на одному з двигунів. Регулювання зазорів клапанів необхідна на вимогу виробника один раз на 20 000 пробігу. Якщо цього не робити, отримаєте підвищену витрату, двоїння навіть на прогріту, втрату потужності.
Регулювання проводиться легко - по “москвичевской” схеми, тому не вимагає особливих навичок. Потрібен тільки набір щупів і ручний інструмент.
Що стосується таких запчастин, як елементи ГРМ, навіть на моторах з пробігів вони при гарному якості спокійно проходять по 40 000 км і більше.
Проблемними місцями можна назвати два датчика - клапан EGR і датчик положення коленвала. Вони виходять з ладу найчастіше, але коштують недорого і завжди є в наявності.
![]() | ресурсу, до першого капремонту мотори 0,8 отхаживают по 200 тисяч кілометрів без особливих проблем. А якщо своєчасно за ним доглядати, то і більше. А ось у літрового двигуна ресурс ще вище. Особливо в чотирициліндровому виконанні (були і такі). |
В цілому із-за своєї малої потужності двигуни Деу Матіз часто вимагають уваги: найменша несправність позначається на ходових характеристиках. А у версії з кондиціонером моторів в 42-69 кінських сил не завжди вистачало навіть для такого невеликого автомобіля.
Коробок передач пропонувалося дві - механіка і “автомат”. Причому другий покладався тільки мотору в 0,8 к. с. їм був чотирьохдіапазонний автомат. Механіка ж була п'ятиступінчастою.
Що стосується механічної коробки передач, до неї практично зовсім немає проблем. Заміна зчеплення і заміна масла - ось і всі роботи з обслуговування та всі запчастини, які будуть потрібні: сама КПП спокійно виходжує весь ресурс двигуна.
Автомати були вередливими. В першу чергу - із-за частого виходу датчика швидкості, який давав сигнал на ЕБУ АКП, і керував правильним перемиканням передач. Коробка просто перестає працювати і переходить в аварійний режим.
Також причиною зупинки АКПП може стати і банальне перегорання запобіжника в блоці, який стоїть під капотом. Тому причину варто шукати відразу там, перш ніж панікувати і шукати запчастини на Деу Матіз для дорогого ремонту автоматичної коробки передач.
Спільною проблемою трансмісії можна назвати не дуже надійні прокладки, за якими потрібно слідкувати: масляне голодування погано позначається на їх довговічності, а “автомат” і зовсім може вийти з ладу настільки, що його легше буде поміняти на новий, ніж ремонтувати старий.
Ця частина Деу Матіз - одна з найбільш проблемних. Особливо це стосується передньої підвіски: сайлентблоки в задній дуже потужні, і такий легкий автомобіль витримують досить спокійно навіть при інтенсивній їзді.
А по спереду найбільш проблемними можна назвати шарові опори (змінюються разом з важелями), стійки стабілізатора, наконечники рульових тяг і Шруси. Стокові амортизатори навряд чи будуть стояти на автомобілі з пробігом. Тим більше, що є набагато надійніші аналоги відомих виробників. | ![]() |
Рульове управління, в залежності від року випуску, може бути із звичайною рейкою, так і з гідропідсилювачем. Ні той, ні інший варіант особливими проблемами не відрізняються. Хіба що за гідропідсилювачем знадобитися додатковий догляд у вигляді контролю і заміни рідини.
Незважаючи на свої невеликі розміри, салон Деу Матіз досить місткий. Зроблений добротно, особливих хворих місць в ньому не помічено, ніяких витратних матеріалів або часто ламаються запчастин системно не виявлено.
![]() | А ось до кузову є питання. Поява рижиків без додаткової обробки-гарантовано максимум років через п'ять. Особливо в області передніх-задніх арок, порогів, низу задніх дверей. Є претензії і до пластикового обважування - він крихкий, на морозі дубіє і може зламатися при невеликому зіткненні. Цю проблему побороти вже ні як не вдасться. |
Тим не менш, Деу Матіз - досить популярний автомобіль навіть сьогодні, після майже двадцяти років випуску (відразу в Кореї, потім - в Узбекистані). При наявності системних недоліків конструкції так довго машина не протрималася на конвеєрі.
З урахуванням наявності великої кількості витратних матеріалів і запчастин, є досить цікавим придбанням на вторинному ринку. А за допомогою інтернет магазину “ЗАЗ-шоп" його утримання не стане обтяжливим для бюджету.
Звернувшись до нас ви отримуєте
безкоштовну консультацію
точна відправка замовлення
доступ до перевірений сайт
можливість обміну
ввічливе ставлення до клієнтів
Сказати про те, що машина була очікувана – неправда. Багатьох швидше цікавило поява варіації з автоматичним перемиканням швидкостей, яке більше розкриває те, на що здатні у своїй сукупності машини.
Наступ 2005 року стало часом появи на ринку одночасно двох версій автомобіля на які поставили нові з/ч Daewoo Matiz. І це було явне ділення моделі за «родової приналежності». Так, одне літровий варіант з МКПП адресований споживачам сильної статі, а менш об'ємна – 0,8 л варіація з «автоматом» більше підходить жінкам.
В цілому у обох версій деталі ідентичні.
Зовні можна визначити по написам Веst (що означає в перекладі «найкращий»), які розташовані на передніх крилах.
Порівняно з «безстатевим» трициліндровим з «механікою» ця модель енергійніше – прийомистість збільшилася на третину.
Стали краще і автозапчастини Daewoo Matiz. Вдала характеристика четырехцилиндровой силової установки дозволяє впевнено рушати з трьома пасажирами у салоні.
Ні найменших вібрацій і тарахтения, властивих молодшому побратиму всередині цього автомобіля, зрозуміло, немає: Деталі встановлені більш якісні. Це повноцінна машина – і по сприйняттю рульового управління, і по поведінці транспортного засобу в дорожньому потоці або на трасі.
Об'їжджаємо модель з АКПП
При їзді з «автоматом» (на це вказує напис Autоmatic на кормової двері) можна описати, як повну протилежність «Бесту». Сівши за кермо, виявляється, що віддача у 52 сили ніби потопає в масляній ванні нової гідромеханічної установки. Можливо, це просто гра контрастів.
Стартує машина як жвавий звірятко, головне, добряче натиснути на педаль газу. І неважливо вона починає сходження на крутий підйом або рухається по рівній дорозі з повним салоном людей.
Просто підхоплює і мчить. Але всього до 50 кілометрів на годину. Після цього педаль не зв'язується з силовою установкою. Хоч тисни хоч не тисни, а змінюється тільки звук.
Переглянути всі відео
Список міст доставки
Новини
Як не дивно, історія автозаводу в Запоріжжі почалася ще до появи першого в світі автомобіля. Самохідний візок Бенца з'явилася на світ в 1885 році, а ЗАЗ почав роботу з 1863 року. Правда, автомобілі він не випускав. Виробництво відкрив голландський колоніст Абрагам Кооп, він...
Своєю новинкою, електричним автомобілем Chevrolet Bolt, компанія General Motors б'є всі рекорди на ринку элекрокарів. Виробник обіцяє, що при повному заряді батареї машина зможе пройти 383 км! Це на 30 км більше обіцяної відстані Tesla Model 3. Таким чином Chevrolet Bolt стане...
Відгуки користувачів
Николайчук Алёна Павловна
Заказывала в этом интернет магазине новые накладки на педали, и правую противотуманку ( оригинальную) пришёл весь заказ достаточно быстро, с заказом всё хорошо, единственный минус ( ну это не магазина точно) - оплата на почте была возможна только наличными (они об этом не предупредили заранее) отстояла очередь и поехала снимать наличку) Так что будьте готовы ко всему. А лучше иметь с собою два вида оплаты) на всякий случай
Автомайстерня
Існує поширена помилка щодо того, що на корейські машини, на конвеєр, поставляються виключно ремені американської компанії GATES (вони насправді теж виробляються в Кореї, але в невеликих обсягах, і поставляються як на конвеєр, так і в оригінал) ... Якість цих ременів не викликає нарікань. А тим часом на конвеєри HYUNDAI / KIA, і інших корейських автовиробників, за різними оцінками від 60 до 80% поставок здійснює саме DONGIL. І DONGIL є найбільшим виробником подібної продукції в Кореї. Це дуже шановний виробник з продукцією високої якості
Матвій Миронівець
Якщо у вас хоч раз, хоч в пів накала моргнула лампа акумулятора на заведеному моторі, то тут же все кидайте, і прямуйте на ремонт генератора. Терміново! Машина з такою несправністю може підвести в будь-яку хвилину, раз заведетесь на інший уже ні. І будьте впевнені, що в Матізі це швидше за все діодний міст або регулятор напруги. І краще б за усе, возити ці деталі з собою. Особливо на дальні відстані!
Юрий Кройцов
Покупал такую крышку генератора для Матиза. Хоть GM и не дешёво, но значительно дешевле замены генератора обойдется. К тому-же крышка подошла прекрасно. Подшипник стал хорошо, генератор собрался до кучи без нюансов. Спасибо большое!
Людмила
Дякую за новий відбійник бардачка. Ціна дуже доречна!) Давно посила щоб чоловік замінив, а він відповідав, замовиш тоді заміню, а я забувала постійно замовити) От і при черговому замовленні розхідників згадала!)
Евгений
Эта подушка для старых Матизов до 2005 года выпуска. С 2005 года идёт другая подушка. Так что нужно учитывать это. Здесь в принципе спросят год вашего автомобиля, ну на всякий случай чтобы были в курсе! Лучше конечно такую информацию сразу указывать в описании
Олег Антонов
Хоть и ручка не дорогая, но и не менее качественная чем тот же GM. Мне повезло у меня с завода ни одна ручка не крашена) потому я без дополнительной головной боли в виде покраски, просто поменял и поехал как так и было! На рабочую лошадку, то что нужно!
Бедный Влад
При ремонте вторичного вала КПП на Матизе обнаружили осевой люфт. Оказалось это нормальная тема и завод предусматрел несколько регулировочных шайб разных размеров. Мне нужна была 0.4 мм. Более того в мануале есть рекомендация как регулировать зазор после любого вмешательства. Она была в наличии на этом сайте. А так как я здесь же покупал и синхронизатор, но естественно сюда же в первую очередь и обратился. Цена хорошая))) Даже как-то жалко было платить за доставку, на фоне стоимости детали))). Ну отправили вроде в тот же день. Размер точно подошел, перепроверяли микрометром. Спасибо
Мельничук Руслан Ярославович
Вирішив не замовляти датчик стопа а мотнутись на авторинок, але мені з ним не пощастило, шток за довгий виявився , стопи загорялися коли педаль вже майже в самому низу була. Коротше, покупка виявилася не вдалою, і не мала права на життя - не витрачайте гроші, такі речі потрібно в онлайн магазинах купувати, щоб можна було офіційно замінити. Мене вже навчило)