96316580*1-DAC (China)
Запчастини Деу Матіз 0.8, 1.0
Наша невисока ціна на всі комплектуючі до цієї моделі дозволить знизити витрати на регулярні та капітальні ремонтні роботи і на утримання автомобіля протягом усього терміну експлуатації.
Сьогодні цей автомобіль можна придбати тільки на вторинному ринку (виробництво Деу Матіз в Узбекистані було згорнути влітку 2018-го року). А в Україну модель перестала поставлятися ще раніше через падіння попиту.
Таким чином найбільший інтерес представляє інформація про те, як веде себе автомобіль з часом, є сенс дивитися в його бік на автобазарі, і до яких витрат готуватися після його придбання.
Найбільшим попитом (якщо судити за офіційними постачання) в Україні користувалися Деу матіз з об'ємом двигуна 0,8 і 1,0 літра. Обидва силових агрегату-бензинові, трициліндрові. Їх конструкція досить застаріла - основна маса має трамблерную систему запалювання (модернізовані версії з катушечным типом з'явилися тільки після 2011-го року), яка може вийти з ладу з часом (особливо у виконанні Mando, але ставився з заводу ще й DAC). |
В цілому до силовим агрегатам особливих претензій немає, крім непомірного апетиту: для таких двигунів витрата в міському циклі від 8 до 10 літрів це забагато.
Клапана не оснащувалися гидрокомпенсаторами ні на одному з двигунів. Регулювання зазорів клапанів необхідна на вимогу виробника один раз на 20 000 пробігу. Якщо цього не робити, отримаєте підвищену витрату, двоїння навіть на прогріту, втрату потужності.
Регулювання проводиться легко - по “москвичевской” схеми, тому не вимагає особливих навичок. Потрібен тільки набір щупів і ручний інструмент.
Що стосується таких запчастин, як елементи ГРМ, навіть на моторах з пробігів вони при гарному якості спокійно проходять по 40 000 км і більше.
Проблемними місцями можна назвати два датчика - клапан EGR і датчик положення коленвала. Вони виходять з ладу найчастіше, але коштують недорого і завжди є в наявності.
ресурсу, до першого капремонту мотори 0,8 отхаживают по 200 тисяч кілометрів без особливих проблем. А якщо своєчасно за ним доглядати, то і більше. А ось у літрового двигуна ресурс ще вище. Особливо в чотирициліндровому виконанні (були і такі). |
В цілому із-за своєї малої потужності двигуни Деу Матіз часто вимагають уваги: найменша несправність позначається на ходових характеристиках. А у версії з кондиціонером моторів в 42-69 кінських сил не завжди вистачало навіть для такого невеликого автомобіля.
Коробок передач пропонувалося дві - механіка і “автомат”. Причому другий покладався тільки мотору в 0,8 к. с. їм був чотирьохдіапазонний автомат. Механіка ж була п'ятиступінчастою.
Що стосується механічної коробки передач, до неї практично зовсім немає проблем. Заміна зчеплення і заміна масла - ось і всі роботи з обслуговування та всі запчастини, які будуть потрібні: сама КПП спокійно виходжує весь ресурс двигуна.
Автомати були вередливими. В першу чергу - із-за частого виходу датчика швидкості, який давав сигнал на ЕБУ АКП, і керував правильним перемиканням передач. Коробка просто перестає працювати і переходить в аварійний режим.
Також причиною зупинки АКПП може стати і банальне перегорання запобіжника в блоці, який стоїть під капотом. Тому причину варто шукати відразу там, перш ніж панікувати і шукати запчастини на Деу Матіз для дорогого ремонту автоматичної коробки передач.
Спільною проблемою трансмісії можна назвати не дуже надійні прокладки, за якими потрібно слідкувати: масляне голодування погано позначається на їх довговічності, а “автомат” і зовсім може вийти з ладу настільки, що його легше буде поміняти на новий, ніж ремонтувати старий.
Ця частина Деу Матіз - одна з найбільш проблемних. Особливо це стосується передньої підвіски: сайлентблоки в задній дуже потужні, і такий легкий автомобіль витримують досить спокійно навіть при інтенсивній їзді.
А по спереду найбільш проблемними можна назвати шарові опори (змінюються разом з важелями), стійки стабілізатора, наконечники рульових тяг і Шруси. Стокові амортизатори навряд чи будуть стояти на автомобілі з пробігом. Тим більше, що є набагато надійніші аналоги відомих виробників. |
Рульове управління, в залежності від року випуску, може бути із звичайною рейкою, так і з гідропідсилювачем. Ні той, ні інший варіант особливими проблемами не відрізняються. Хіба що за гідропідсилювачем знадобитися додатковий догляд у вигляді контролю і заміни рідини.
Незважаючи на свої невеликі розміри, салон Деу Матіз досить місткий. Зроблений добротно, особливих хворих місць в ньому не помічено, ніяких витратних матеріалів або часто ламаються запчастин системно не виявлено.
А ось до кузову є питання. Поява рижиків без додаткової обробки-гарантовано максимум років через п'ять. Особливо в області передніх-задніх арок, порогів, низу задніх дверей. Є претензії і до пластикового обважування - він крихкий, на морозі дубіє і може зламатися при невеликому зіткненні. Цю проблему побороти вже ні як не вдасться. |
Тим не менш, Деу Матіз - досить популярний автомобіль навіть сьогодні, після майже двадцяти років випуску (відразу в Кореї, потім - в Узбекистані). При наявності системних недоліків конструкції так довго машина не протрималася на конвеєрі.
З урахуванням наявності великої кількості витратних матеріалів і запчастин, є досить цікавим придбанням на вторинному ринку. А за допомогою інтернет магазину “ЗАЗ-шоп" його утримання не стане обтяжливим для бюджету.
Звернувшись до нас ви отримуєте
безкоштовну консультацію
точна відправка замовлення
доступ до перевірений сайт
можливість обміну
ввічливе ставлення до клієнтів
Сказати про те, що машина була очікувана – неправда. Багатьох швидше цікавило поява варіації з автоматичним перемиканням швидкостей, яке більше розкриває те, на що здатні у своїй сукупності машини.
Наступ 2005 року стало часом появи на ринку одночасно двох версій автомобіля на які поставили нові з/ч Daewoo Matiz. І це було явне ділення моделі за «родової приналежності». Так, одне літровий варіант з МКПП адресований споживачам сильної статі, а менш об'ємна – 0,8 л варіація з «автоматом» більше підходить жінкам.
В цілому у обох версій деталі ідентичні.
Зовні можна визначити по написам Веst (що означає в перекладі «найкращий»), які розташовані на передніх крилах.
Порівняно з «безстатевим» трициліндровим з «механікою» ця модель енергійніше – прийомистість збільшилася на третину.
Стали краще і автозапчастини Daewoo Matiz. Вдала характеристика четырехцилиндровой силової установки дозволяє впевнено рушати з трьома пасажирами у салоні.
Ні найменших вібрацій і тарахтения, властивих молодшому побратиму всередині цього автомобіля, зрозуміло, немає: Деталі встановлені більш якісні. Це повноцінна машина – і по сприйняттю рульового управління, і по поведінці транспортного засобу в дорожньому потоці або на трасі.
Об'їжджаємо модель з АКПП
При їзді з «автоматом» (на це вказує напис Autоmatic на кормової двері) можна описати, як повну протилежність «Бесту». Сівши за кермо, виявляється, що віддача у 52 сили ніби потопає в масляній ванні нової гідромеханічної установки. Можливо, це просто гра контрастів.
Стартує машина як жвавий звірятко, головне, добряче натиснути на педаль газу. І неважливо вона починає сходження на крутий підйом або рухається по рівній дорозі з повним салоном людей.
Просто підхоплює і мчить. Але всього до 50 кілометрів на годину. Після цього педаль не зв'язується з силовою установкою. Хоч тисни хоч не тисни, а змінюється тільки звук.
Переглянути всі відео
Список міст доставки
Новини
Chevrolet Lacetti є зразком правильного підходу до реалізації автомобільного транспорту . Перші серійні моделі цього авто почали сходити з конвеєра ще в 2002 році, але дизайн Шевроле Лачетті, як і технічні характеристики, залишаються актуальними донині. З моменту дебютного випуску минуло...
Як не дивно, історія автозаводу в Запоріжжі почалася ще до появи першого в світі автомобіля. Самохідний візок Бенца з'явилася на світ в 1885 році, а ЗАЗ почав роботу з 1863 року. Правда, автомобілі він не випускав. Виробництво відкрив голландський колоніст Абрагам Кооп, він...
Відгуки користувачів
Олександр
Вчора регулював клапани, встановив цю прокладку. Лягла в паз як тут і була, при затягуванні гвинтів відчувався помірний опір. Хороша
Юрий
На моте (Matiz 0.8 2007 года) ездит жена. Говорит : " Что-то машину вправо ведет!". Я было подумал развал-схождение , а заехав на СТО сказали, что наконечник приказал долго жить. Заказали на сайте. В этот же день отправили и на следующий день получили. Сегодня поставили. Вещь!!! Машинка едет и рулится идеально!
Николай
Корейский ph хороший бренд. Много слышал. И в основном хорошее! Даже говорят что запчасти даного бренда стали самые востребованные на рынку авто зч. Не знаю на сколько это точно. Но то что ходят запчасти особенно что касается ходовки долго, то это не выдуманый факт! Резина не матовая, плотная, на холод не поддается
Славик
Отменные резинки. В месте с новыми защёлками корпуса. https://zaz-shop.com.ua/tovar_matiz-zaschelka-korpusa-vozdushnogo-filytra-96300903-gm-korea-nov-nakl-s-gologrammoj-108706/ зашло на ура! Мелкие недочёты быстро и не за всё деньги мира, были устранены! Благодарю сотрудников сайта за внимательную работу!
Николай
Если вентилятор не включился, поздравляю, резистор не работает. Резистор на Матизах стоит под блоком предохранителей. Но как его проверить и при необходимости заменить я для себя нашёл на drive. чем и поделюсь здесь. ( если модератор сайта не будет против)) - https://www.drive2.ru/l/6016408/. У меня получилось заменить и устранить причину по которой вентилятор не включался. Отдельное спасибо конечно за сам качественный резистор магазину ЗАЗ Шоп!)
Валентин Яворицкий
На заметку тем кто ищет нормальные детали оригинальные не поза облачным ценам, рекомендую обращаться сюда непосредственно. Я являюсь одним из постоянных покупателей и могу с уверенностью сказать что запчасти здесь лучшие! Пришло и у меня время скидывать коробку на Matize. Делал это самостоятельно, предварительно изучил некоторые моменты по мануалу - http://www.autoprospect.ru/daewoo/matiz/4-2-6-razborka-i-sborka-ryada-uzlov-korobki-peredach.html. Мною же были заказаны здесь детали для замены не только ступицы синхронизатора и подшипники, а и другие детали КПП. Всё получил в най лучшем виде! И в самые кратчайшие сроки! Ошибок в подборе нет, детали все оригинальные, маркированные, в отдельных упаковках каждая
Аветченко Владимир
Вот надо же так, деталь копеечная, в двадцять раз дешевле доставки,но реально нужная. Точь в точь по размеру. С глупил что с подшипником вместе не заказал.... бывает
Виталий
Качество отменное, встал как родной, при запуске характеристики не чють неуступает оригиналу, может даже лучше
Руслан Михайлович
Жена уже откатала больше года с этим пыльником, пробег 10 ка, катается дальше... Хомут идёт в комплекте кстати самый правильный для таких пыльников. И удобно что он там есть, а то в большинстве случаев это просто идёт пыльник и до свидание.де