Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Запчастини Матіз

Представляємо каталог, в якому ви знайдете популярні та рідкісні запчастини Деу Матіз різних років випуску з двигуном об'ємом 0.8, 1.0 і 1,2 літра.
Наша невисока ціна на всі комплектуючі до цієї моделі дозволить знизити витрати на регулярні та капітальні ремонтні роботи і на утримання автомобіля протягом усього терміну експлуатації.
  • Daewoo Matiz – це мікролітражний компактний хетчбек, який прийшов на зміну Тіко в 1997-му році. Побудований на тій же платформі, що і попередник, компакт отримав сучасний кузов від італійського ательє, вдосконалену ходову і допрацьовані двигуни об'ємом 0.8, 1.0 і 1,2 літра. 
До найменшому мотору пропонувалася автоматична коробка, в той час як інші двигуни комплектувалися тільки ручною трансмісією. Запчастини Матіз 1.0 та 0.8
Слабкими сторонами автомобіля, як і у більшості моделей компанії того часу, вважалася недостатня антикорозійна стійкість, з-за чого запчастини Daewoo Matiz для кузова доводиться міняти досить часто. 
  • Так само авто відрізняла і досить слабка ходова, ремонтувати яку з вітчизняними дорогами доводиться регулярно.
  • До моторів особливих нарікань немає. Автозапчастини до Матіз будь-якого покоління ви зможете купити в цьому розділі нашого сайту.
Сортувати за: ▷ А -> Я ▷ А -> Я ▷ По популярності ▷ По рейтингу ▷ Спочатку дешевше ▷ Спочатку дорожче
Датчик рівня палива Матіз Датчик рівня палива

96870485-OEM (Korea)

411
Замок запалювання з ключем Матіз Замок запалювання з ключем

96618614-OEM (Korea)

308
Клапан вентиляції на впускному колекторі Матіз Клапан вентиляції на впускному колекторі

94580183-OEM (Korea)

91
Генератор (65А) Матіз Генератор (65А)

96567255-Mire (Korea)

2503
Датчик положення дросельної заслінки Матіз Датчик положення дросельної заслінки

93740916-OEM (Korea)

383
Патрубок системи охолодження Матіз Патрубок системи охолодження

96314176-Bosung (Korea)

117
форсунка паливна Матіз форсунка паливна

96620255-OEM (RB Korea)

593
трос спідометра Матіз трос спідометра

96380527-OEM (Korea)

220
Вкладиші шатунові (STD) Матіз Вкладиші шатунові (STD)

96659184-KFM (Korea)

188
Амортизатор передній правий масло Матіз Амортизатор передній правий масло

632116-KYB

1183
Амортизатор передній лівий масло Матіз Амортизатор передній лівий масло

632117-KYB

1183
Кулак поворотний передній лівий Матіз Кулак поворотний передній лівий

96284384-X-2 (Korea)

1137
Радіатор пічки (алюмінієвий на 21 соту) Матіз Радіатор пічки (алюмінієвий на 21 соту)

96314858-Genuine

468
Контактна група замка запалювання Матіз Контактна група замка запалювання

93741069-Genuine

88
Фільтр АКПП Матіз Фільтр АКПП

96567688-GM (Korea)

515
Корпус повітряного фільтра в зборі Матіз Корпус повітряного фільтра в зборі

96344641-Genuine

518
Палець супорта + пильовик (заводські) (2шт) Матіз Палець супорта + пильовик (заводські) (2шт)

96316581-Genuine

104
Гофра глушника (2-х шарова) Матіз Гофра глушника (2-х шарова)

45*200-2-Made in UA

266
Поршень (0,25 мм) + палець (3шт) (1,21,52,5) Матіз Поршень (0,25 мм) + палець (3шт) (1,21,52,5)

96571773+94580111-SWP (Korea)

769
Датчик швидкості Матіз Датчик швидкості

96518414-APK (Korea)

123
Шпилька маточини колеса Матіз Шпилька маточини колеса

94501745-Pyung Hwa (P.H) (Korea)

19
Трос зчеплення Матіз Трос зчеплення

96315242-OEM (Korea)

186
Ремінь генератора Матіз Ремінь генератора

96565821-Dongil

104
Накладка педалі гальма / зчеплення Матіз Накладка педалі гальма / зчеплення

94580532-GM (Korea)

26
Амортизатор задній масло Матіз Амортизатор задній масло

443301-KYB

671
Супорт гальмівний передній лівий Матіз Супорт гальмівний передній лівий

96316580-DAC (Korea)

1687
Сальник півосі лівий (35х62х9.5) Матіз Сальник півосі лівий (35х62х9.5)

94535473-GM (Korea)

49
Важіль підвіски задній (поздовжній) Матіз Важіль підвіски задній (поздовжній)

96318362-Geun Young (Korea)

535
Кульова опора (M300) (оригінал) Матіз Кульова опора (M300) (оригінал)

CBKD-14-CTR

315
Підшипник ступиці передній (компл.) Матіз Підшипник ступиці передній (компл.)

96285525-HSC (Korea)

403
Сальник диференціала правий (АКПП) Матіз Сальник диференціала правий (АКПП)

96567756-GM (Korea)

665
Сайлентблок тяги задньої поперечної Матіз Сайлентблок тяги задньої поперечної

94535325-GM (Korea)

67
Втулка рульової рейки (фторопласт) Матіз Втулка рульової рейки (фторопласт)

93741081-1-Made in UA

125
Бендикс Матіз Бендикс

93740994-AUTOMAC

211
Бачок омивача Матіз Бачок омивача

96316909-Genuine

251
Трос перемикання МКПП (старого зразка) Матіз Трос перемикання МКПП (старого зразка)

96266622-OEM (Korea)

588
Ролик натяжна ременя ГРМ Матіз Ролик натяжна ременя ГРМ

94580139-YMB (Korea)

196
Перемикач поворотів і світла (з ВТФ) Матіз Перемикач поворотів і світла (з ВТФ)

96540684-Genuine

249
Важіль підвіски передній Матіз Важіль підвіски передній

CQKD-1-CTR (Korea)

454
Підшипник первинного валу КПП (в маховик) Матіз Підшипник первинного валу КПП (в маховик)

94580136-GM (Korea)

132
Глушитель задняя часть Матіз Глушитель задняя часть

96323045-POLMO

1280
бачок розширювальний Матіз бачок розширювальний

96314169-OEM (Korea)

205
Бампер передній (накладка) Матіз Бампер передній (накладка)

96563988-TAIWAN

596
рокер клапана Матіз рокер клапана

96951793-GMP (Korea)

164
Поршень (0,25 мм) + палець (1шт) Матіз Поршень (0,25 мм) + палець (1шт)

96567383-MX (Korea)

221
Сальник ступиці задньої (32x52x9,5) Матіз Сальник ступиці задньої (32x52x9,5)

96316633-Pyung Hwa (P.H) (Korea)

27
Насос паливний (модуль в зборі) Матіз Насос паливний (модуль в зборі)

96320232-Genuine

1119
Опора двигуна ліва (МКПП) Матіз Опора двигуна ліва (МКПП)

96341722-Geun Young (Korea)

279
Розподільник запалювання (трамблер) Матіз Розподільник запалювання (трамблер)

96565195-APK (Korea)

1136
Сальник коленвала задній (60х80х8) Матіз Сальник коленвала задній (60х80х8)

94535475-GM (Korea)

89
Сітка модуля паливного насоса Матіз Сітка модуля паливного насоса

96320232-1-Genuine

34
Кнопки стеклопод'емников (блок на 2 кнопки) Матіз Кнопки стеклопод'емников (блок на 2 кнопки)

96527803-GM (Korea)

608
Патрубок помпи з АКПП Матіз Патрубок помпи з АКПП

96563797-GM (Korea)

306
колодки задні Матіз колодки задні

SA086-Hi-Q (Korea)

503
Трос газу Матіз Трос газу

96316840-OEM (Korea)

162
Синхронізатор КПП 3-4-й передачі Матіз Синхронізатор КПП 3-4-й передачі

96267762-GM (Korea)

193
Діодний міст Матіз Діодний міст

93740791-OEM (Korea)

469
Сальник півосі правий (35x52x9.6) Матіз Сальник півосі правий (35x52x9.6)

94580313-GM (Korea)

44

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 61

Досвід експлуатації Деу Матіз та його слабкі сторони

Сьогодні цей автомобіль можна придбати тільки на вторинному ринку (виробництво Деу Матіз в Узбекистані було згорнути влітку 2018-го року). А в Україну модель перестала поставлятися ще раніше через падіння попиту.

Таким чином найбільший інтерес представляє інформація про те, як веде себе автомобіль з часом, є сенс дивитися в його бік на автобазарі, і до яких витрат готуватися після його придбання.

Мотори та їх особливості

Найбільшим попитом (якщо судити за офіційними постачання) в Україні користувалися Деу матіз з об'ємом двигуна 0,8 і 1,0 літра.

Обидва силових агрегату-бензинові, трициліндрові. Їх конструкція досить застаріла - основна маса має трамблерную систему запалювання (модернізовані версії з катушечным типом з'явилися тільки після 2011-го року), яка може вийти з ладу з часом (особливо у виконанні Mando, але ставився з заводу ще й DAC).

Запчастини Деу Матіз

В цілому до силовим агрегатам особливих претензій немає, крім непомірного апетиту: для таких двигунів витрата в міському циклі від 8 до 10 літрів це забагато.

Клапана не оснащувалися гидрокомпенсаторами ні на одному з двигунів. Регулювання зазорів клапанів необхідна на вимогу виробника один раз на 20 000 пробігу. Якщо цього не робити, отримаєте підвищену витрату, двоїння навіть на прогріту, втрату потужності.

Регулювання проводиться легко - по “москвичевской” схеми, тому не вимагає особливих навичок. Потрібен тільки набір щупів і ручний інструмент.

Що стосується таких запчастин, як елементи ГРМ, навіть на моторах з пробігів вони при гарному якості спокійно проходять по 40 000 км і більше.

Проблемними місцями можна назвати два датчика - клапан EGR і датчик положення коленвала. Вони виходять з ладу найчастіше, але коштують недорого і завжди є в наявності.

запчастини на двигун Део Матіз 1.0 та 0.8 літра

ресурсу, до першого капремонту мотори 0,8 отхаживают по 200 тисяч кілометрів без особливих проблем.

А якщо своєчасно за ним доглядати, то і більше. А ось у літрового двигуна ресурс ще вище. Особливо в чотирициліндровому виконанні (були і такі).

В цілому із-за своєї малої потужності двигуни Деу Матіз часто вимагають уваги: найменша несправність позначається на ходових характеристиках. А у версії з кондиціонером моторів в 42-69 кінських сил не завжди вистачало навіть для такого невеликого автомобіля.

Трансмісія, її види та нюанси експлуатації

Коробок передач пропонувалося дві - механіка і “автомат”. Причому другий покладався тільки мотору в 0,8 к. с. їм був чотирьохдіапазонний автомат. Механіка ж була п'ятиступінчастою.

Що стосується механічної коробки передач, до неї практично зовсім немає проблем. Заміна зчеплення і заміна масла - ось і всі роботи з обслуговування та всі запчастини, які будуть потрібні: сама КПП спокійно виходжує весь ресурс двигуна.

Автомати були вередливими. В першу чергу - із-за частого виходу датчика швидкості, який давав сигнал на ЕБУ АКП, і керував правильним перемиканням передач. Коробка просто перестає працювати і переходить в аварійний режим.

Також причиною зупинки АКПП може стати і банальне перегорання запобіжника в блоці, який стоїть під капотом. Тому причину варто шукати відразу там, перш ніж панікувати і шукати запчастини на Деу Матіз для дорогого ремонту автоматичної коробки передач.

Спільною проблемою трансмісії можна назвати не дуже надійні прокладки, за якими потрібно слідкувати: масляне голодування погано позначається на їх довговічності, а “автомат” і зовсім може вийти з ладу настільки, що його легше буде поміняти на новий, ніж ремонтувати старий.

Рульове управління і ходова частина

Ця частина Деу Матіз - одна з найбільш проблемних. Особливо це стосується передньої підвіски: сайлентблоки в задній дуже потужні, і такий легкий автомобіль витримують досить спокійно навіть при інтенсивній їзді.

А по спереду найбільш проблемними можна назвати шарові опори (змінюються разом з важелями), стійки стабілізатора, наконечники рульових тяг і Шруси.

Стокові амортизатори навряд чи будуть стояти на автомобілі з пробігом. Тим більше, що є набагато надійніші аналоги відомих виробників.

Деу Матіз найбільш проблемними можна назвати шарові опори (змінюються разом з важелями), стійки стабілізатора, наконечники рульових тяг і Шруси

Рульове управління, в залежності від року випуску, може бути із звичайною рейкою, так і з гідропідсилювачем. Ні той, ні інший варіант особливими проблемами не відрізняються. Хіба що за гідропідсилювачем знадобитися додатковий догляд у вигляді контролю і заміни рідини.

Кузов і салон

Незважаючи на свої невеликі розміри, салон Деу Матіз досить місткий. Зроблений добротно, особливих хворих місць в ньому не помічено, ніяких витратних матеріалів або часто ламаються запчастин системно не виявлено.

Кузов Деу Матіз, крило, бампер, фара

А ось до кузову є питання. Поява рижиків без додаткової обробки-гарантовано максимум років через п'ять. Особливо в області передніх-задніх арок, порогів, низу задніх дверей.

Є претензії і до пластикового обважування - він крихкий, на морозі дубіє і може зламатися при невеликому зіткненні. Цю проблему побороти вже ні як не вдасться.

Тим не менш, Деу Матіз - досить популярний автомобіль навіть сьогодні, після майже двадцяти років випуску (відразу в Кореї, потім - в Узбекистані). При наявності системних недоліків конструкції так довго машина не протрималася на конвеєрі.

З урахуванням наявності великої кількості витратних матеріалів і запчастин, є досить цікавим придбанням на вторинному ринку. А за допомогою інтернет магазину “ЗАЗ-шоп" його утримання не стане обтяжливим для бюджету.

Звернувшись до нас ви отримуєте

  • безкоштовну консультацію

  • точна відправка замовлення

  • доступ до перевірений сайт

  • можливість обміну

  • ввічливе ставлення до клієнтів

матіз

Сказати про те, що машина була очікувана – неправда. Багатьох швидше цікавило поява варіації з автоматичним перемиканням швидкостей, яке більше розкриває те, на що здатні у своїй сукупності машини. 

Наступ 2005 року стало часом появи на ринку одночасно двох версій автомобіля на які поставили нові з/ч Daewoo Matiz. І це було явне ділення моделі за «родової приналежності». Так, одне літровий варіант з МКПП адресований споживачам сильної статі, а менш об'ємна – 0,8 л варіація з «автоматом» більше підходить жінкам. 

В цілому у обох версій деталі ідентичні.

Зовні можна визначити по написам Веst (що означає в перекладі «найкращий»), які розташовані на передніх крилах.

Порівняно з «безстатевим» трициліндровим з «механікою» ця модель енергійніше – прийомистість збільшилася на третину.

Стали краще і автозапчастини Daewoo Matiz. Вдала характеристика четырехцилиндровой силової установки дозволяє впевнено рушати з трьома пасажирами у салоні.


Запчастини на matiz

Ні найменших вібрацій і тарахтения, властивих молодшому побратиму всередині цього автомобіля, зрозуміло, немає: Деталі встановлені більш якісні. Це повноцінна машина – і по сприйняттю рульового управління, і по поведінці транспортного засобу в дорожньому потоці або на трасі.

Об'їжджаємо модель з АКПП

При їзді з «автоматом» (на це вказує напис Autоmatic на кормової двері) можна описати, як повну протилежність «Бесту». Сівши за кермо, виявляється, що віддача у 52 сили ніби потопає в масляній ванні нової гідромеханічної установки. Можливо, це просто гра контрастів.

Стартує машина як жвавий звірятко, головне, добряче натиснути на педаль газу. І неважливо вона починає сходження на крутий підйом або рухається по рівній дорозі з повним салоном людей.

Просто підхоплює і мчить. Але всього до 50 кілометрів на годину. Після цього педаль не зв'язується з силовою установкою. Хоч тисни хоч не тисни, а змінюється тільки звук.

Відео по ремонту та есплуатаціі Деу Матіз

Стукає рульова колонка Деу Матіз
Стукає рульова колонка Деу Матіз
Заміна лампочок підсвічування панелі приладів Деу Матіз
Заміна лампочок підсвічування панелі приладів Деу Матіз
Заміна лампочки ближнього і дальнього світла Деу Матіз
Заміна лампочки ближнього і дальнього світла Деу Матіз
Як замінити задні амортизатори Деу Матіз
Як замінити задні амортизатори Деу Матіз
Ремонт генератора Деу Матіз. Як замінити реле напруги генератора
Ремонт генератора Деу Матіз. Як замінити реле напруги генератора
Як зняти ГБЦ Деу Матіз
Як зняти ГБЦ Деу Матіз
Ремонт датчика рівня палива Деу Матіз
Ремонт датчика рівня палива Деу Матіз
Заміна зчеплення Деу Матіз, регулювання зчеплення за мітками
Заміна зчеплення Деу Матіз, регулювання зчеплення за мітками
Заміна личинки замку запалювання Деу Матіз
Заміна личинки замку запалювання Деу Матіз
Заміна паливного насоса Деу Матіз, установка бензонасоса від ВАЗ
Заміна паливного насоса Деу Матіз, установка бензонасоса від ВАЗ
Заміна троса перемикання передач Деу Матіз
Заміна троса перемикання передач Деу Матіз
Заміна гальмівної рідини Деу Матіз, прокачування гальм
Заміна гальмівної рідини Деу Матіз, прокачування гальм
Заміна зовнішнього і внутрішнього ШРУСа Деу Матіз
Заміна зовнішнього і внутрішнього ШРУСа Деу Матіз
Притирання клапанів Деу Матіз
Притирання клапанів Деу Матіз
Як працює регулятор холостого ходу Деу Матіз
Як працює регулятор холостого ходу Деу Матіз
Обрив ременя ГРМ Деу Матіз 0,8, наслідки та причини обриву
Обрив ременя ГРМ Деу Матіз 0,8, наслідки та причини обриву

Переглянути всі відео

Відгуки користувачів

Резистор увімкнення вентилятора

Николай


Если вентилятор не включился, поздравляю, резистор не работает. Резистор на Матизах стоит под блоком предохранителей. Но как его проверить и при необходимости заменить я для себя нашёл на drive. чем и поделюсь здесь. ( если модератор сайта не будет против)) - https://www.drive2.ru/l/6016408/. У меня получилось заменить и устранить причину по которой вентилятор не включался. Отдельное спасибо конечно за сам качественный резистор магазину ЗАЗ Шоп!)

Ступиця синхронізатора 5-ї передачі

Валентин Яворицкий


На заметку тем кто ищет нормальные детали оригинальные не поза облачным ценам, рекомендую обращаться сюда непосредственно. Я являюсь одним из постоянных покупателей и могу с уверенностью сказать что запчасти здесь лучшие! Пришло и у меня время скидывать коробку на Matize. Делал это самостоятельно, предварительно изучил некоторые моменты по мануалу - http://www.autoprospect.ru/daewoo/matiz/4-2-6-razborka-i-sborka-ryada-uzlov-korobki-peredach.html. Мною же были заказаны здесь детали для замены не только ступицы синхронизатора и подшипники, а и другие детали КПП. Всё получил в най лучшем виде! И в самые кратчайшие сроки! Ошибок в подборе нет, детали все оригинальные, маркированные, в отдельных упаковках каждая

Шайба заднього підшипника 29,5х17х2,5

Аветченко Владимир


Вот надо же так, деталь копеечная, в двадцять раз дешевле доставки,но реально нужная. Точь в точь по размеру. С глупил что с подшипником вместе не заказал.... бывает

Датчик швидкості

Виталий


Качество отменное, встал как родной, при запуске характеристики не чють неуступает оригиналу, может даже лучше

Пильник рульової рейки з ГУР (ориг)

Руслан Михайлович


Жена уже откатала больше года с этим пыльником, пробег 10 ка, катается дальше... Хомут идёт в комплекте кстати самый правильный для таких пыльников. И удобно что он там есть, а то в большинстве случаев это просто идёт пыльник и до свидание.де

Ковпачок маточини задньої

Сергеев Макс


Покупал на задние ступицы своего Матиза два таких колпачка. По размеру подошли идеально, ну и хорошо держатся. Думаю при необходимости снять и поставить обратно, проблем быть не должно.. Спасибо за хорошо выполненную работу!

Вал механізму перемикання передач

Зубков Геннадий


Покупал такой вал. Отправили в тот же день. Никаких нюансов со совместимостью нет. Размеры точные и люфтов соответственно тоже нету. Обработка на мой взгляд более чем хорошая

Гальмівний барабан задній (GM)

Дмитрий Хощук


Купил себе на Матиз джеэмовские задние тормозные барабаны ( беру запчасти всегда только в одном месте). Детали конечно дорогие, не поспоришь, но на вид качество бомбезное как всегда, по посадке стали отлично. А при работе с новыми хайкюшными колодками не дают никаких посторонних звуков и очень быстро прирабатыватся, классный комплект получается как не крути. И тормоз и ручник работают хорошо. Могу спокойно посоветовать такой вариант для замены, проверено!

Гайка-саморіз внутрішньої ручки

Сергей


Спасибо. Всё таки совместными усилиями удалось нам найти и подобрать по качеству то что я искал. Прислали весь заказ полностью и только то, что я действительно заказывал и в оригинале так как было указано на сайте! Очень приятно удивлен был точности собранного заказа, в котором было очень много мелких деталей

Список міст доставки

Вінницька Волинська Дніпропетровська Донецька Житомирська Закарпатська Запоріжська Івано-Франківська Київська Кіровоградська Луганська Львівська Миколаївська Одеська Полтавська Рівненська Сумська Тернопільська Харківська Херсонська Хмельницька Черкаська Чернігівська Чернівецька


Новини

Історія успіху Шевроле Лачетті Історія успіху Шевроле Лачетті

Chevrolet Lacetti є зразком правильного підходу до реалізації автомобільного транспорту . Перші серійні моделі цього авто почали сходити з конвеєра ще в 2002 році, але дизайн Шевроле Лачетті, як і технічні характеристики, залишаються актуальними донині. З моменту дебютного випуску минуло...

Як народжувався Запорожець. Історія Авто ЗАЗ Як народжувався Запорожець. Історія Авто ЗАЗ

Як не дивно, історія автозаводу в Запоріжжі почалася ще до появи першого в світі автомобіля. Самохідний візок Бенца з'явилася на світ в 1885 році, а ЗАЗ почав роботу з 1863 року. Правда, автомобілі він не випускав. Виробництво відкрив голландський колоніст Абрагам Кооп, він...

.