Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Запчастини Матіз

Представляємо каталог, в якому ви знайдете популярні та рідкісні запчастини Деу Матіз різних років випуску. Наша невисока ціна на всі комплектуючі до цієї моделі дозволить знизити витрати на регулярні та капітальні ремонтні роботи і на утримання автомобіля протягом усього терміну експлуатації.
  • Daewoo Matiz – це мікролітражний компактний хетчбек, який прийшов на зміну Тіко в 1997-му році. Побудований на тій же платформі, що і попередник, компакт отримав сучасний кузов від італійського ательє, вдосконалену ходову і допрацьовані двигуни об'ємом 0.8, 1.0 і 1,2 літра. 
До найменшому мотору пропонувалася автоматична коробка, в той час як інші двигуни комплектувалися тільки ручною трансмісією. Запчастини Матіз 1.0 та 0.8
Слабкими сторонами автомобіля, як і у більшості моделей компанії того часу, вважалася недостатня антикорозійна стійкість, з-за чого запчастини Daewoo Matiz для кузова доводиться міняти досить часто. 
  • Так само авто відрізняла і досить слабка ходова, ремонтувати яку з вітчизняними дорогами доводиться регулярно.
  • До моторів особливих нарікань немає. Автозапчастини до Матіз будь-якого покоління ви зможете купити в цьому розділі нашого сайту.
Сортувати за:
По популярності
Назва (А -> Я) Назва (Я -> А) По популярності По рейтингу По ціні (спочатку дешевше) По ціні (спочатку дорожче)
Замок запалювання з ключем Матіз Замок запалювання з ключем

96618614-OEM (Korea)

275
Датчик рівня палива Матіз Датчик рівня палива

96870485-OEM (Korea)

362
форсунка паливна Матіз форсунка паливна

96620255-OEM (RB Korea)

581
трос спідометра Матіз трос спідометра

96380527-OEM (Korea)

190
Вкладиші шатунові (STD) Матіз Вкладиші шатунові (STD)

96659184-KFM (Korea)

171
Генератор (65А) Матіз Генератор (65А)

96567255-Mire (Korea)

1819
Поршень (0,25 мм) + палець (3шт) (1,21,52,5) Матіз Поршень (0,25 мм) + палець (3шт) (1,21,52,5)

96571773+94580111-SWP (Korea)

676
Ремінь генератора Матіз Ремінь генератора

96565821-Dongil

104
Гофра глушника (2-х шарова) Матіз Гофра глушника (2-х шарова)

45*200-2-Made in UA

142
Трос зчеплення Матіз Трос зчеплення

96315242-OEM (Korea)

200
Важіль підвіски передній Матіз Важіль підвіски передній

CQKD-1-CTR (Korea)

450
Бендикс Матіз Бендикс

93740994-AUTOMAC

107
Фільтр АКПП Матіз Фільтр АКПП

96567688-GM (Korea)

434
колодки задні Матіз колодки задні

SA086-Hi-Q (Korea)

486
Датчик швидкості Матіз Датчик швидкості

96518414-APK (Korea)

112
Діодний міст Матіз Діодний міст

93740791-OEM (Korea)

457
Сальник ступиці задньої (32x52x9,5) Матіз Сальник ступиці задньої (32x52x9,5)

96316633-Pyung Hwa (P.H) (Korea)

27
рокер клапана Матіз рокер клапана

96951793-GMP (Korea)

150
Амортизатор задній масло Матіз Амортизатор задній масло

96316781-Yongjin (Korea)

536
Шпилька маточини колеса Матіз Шпилька маточини колеса

94501745-Pyung Hwa (P.H) (Korea)

15

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 49

Досвід експлуатації Деу Матіз та його слабкі сторони

Сьогодні цей автомобіль можна придбати тільки на вторинному ринку (виробництво Деу Матіз в Узбекистані було згорнути влітку 2018-го року). А в Україну модель перестала поставлятися ще раніше через падіння попиту.

Таким чином найбільший інтерес представляє інформація про те, як веде себе автомобіль з часом, є сенс дивитися в його бік на автобазарі, і до яких витрат готуватися після його придбання.

Мотори та їх особливості

Найбільшим попитом (якщо судити за офіційними постачання) в Україні користувалися Деу матіз з об'ємом двигуна 0,8 і 1,0 літра.

Обидва силових агрегату-бензинові, трициліндрові. Їх конструкція досить застаріла - основна маса має трамблерную систему запалювання (модернізовані версії з катушечным типом з'явилися тільки після 2011-го року), яка може вийти з ладу з часом (особливо у виконанні Mando, але ставився з заводу ще й DAC).

Запчастини Деу Матіз

В цілому до силовим агрегатам особливих претензій немає, крім непомірного апетиту: для таких двигунів витрата в міському циклі від 8 до 10 літрів це забагато.

Клапана не оснащувалися гидрокомпенсаторами ні на одному з двигунів. Регулювання зазорів клапанів необхідна на вимогу виробника один раз на 20 000 пробігу. Якщо цього не робити, отримаєте підвищену витрату, двоїння навіть на прогріту, втрату потужності.

Регулювання проводиться легко - по “москвичевской” схеми, тому не вимагає особливих навичок. Потрібен тільки набір щупів і ручний інструмент.

Що стосується таких запчастин, як елементи ГРМ, навіть на моторах з пробігів вони при гарному якості спокійно проходять по 40 000 км і більше.

Проблемними місцями можна назвати два датчика - клапан EGR і датчик положення коленвала. Вони виходять з ладу найчастіше, але коштують недорого і завжди є в наявності.

запчастини на двигун Део Матіз 1.0 та 0.8 літра

ресурсу, до першого капремонту мотори 0,8 отхаживают по 200 тисяч кілометрів без особливих проблем.

А якщо своєчасно за ним доглядати, то і більше. А ось у літрового двигуна ресурс ще вище. Особливо в чотирициліндровому виконанні (були і такі).

В цілому із-за своєї малої потужності двигуни Деу Матіз часто вимагають уваги: найменша несправність позначається на ходових характеристиках. А у версії з кондиціонером моторів в 42-69 кінських сил не завжди вистачало навіть для такого невеликого автомобіля.

Трансмісія, її види та нюанси експлуатації

Коробок передач пропонувалося дві - механіка і “автомат”. Причому другий покладався тільки мотору в 0,8 к. с. їм був чотирьохдіапазонний автомат. Механіка ж була п'ятиступінчастою.

Що стосується механічної коробки передач, до неї практично зовсім немає проблем. Заміна зчеплення і заміна масла - ось і всі роботи з обслуговування та всі запчастини, які будуть потрібні: сама КПП спокійно виходжує весь ресурс двигуна.

Автомати були вередливими. В першу чергу - із-за частого виходу датчика швидкості, який давав сигнал на ЕБУ АКП, і керував правильним перемиканням передач. Коробка просто перестає працювати і переходить в аварійний режим.

Також причиною зупинки АКПП може стати і банальне перегорання запобіжника в блоці, який стоїть під капотом. Тому причину варто шукати відразу там, перш ніж панікувати і шукати запчастини на Деу Матіз для дорогого ремонту автоматичної коробки передач.

Спільною проблемою трансмісії можна назвати не дуже надійні прокладки, за якими потрібно слідкувати: масляне голодування погано позначається на їх довговічності, а “автомат” і зовсім може вийти з ладу настільки, що його легше буде поміняти на новий, ніж ремонтувати старий.

Рульове управління і ходова частина

Ця частина Деу Матіз - одна з найбільш проблемних. Особливо це стосується передньої підвіски: сайлентблоки в задній дуже потужні, і такий легкий автомобіль витримують досить спокійно навіть при інтенсивній їзді.

А по спереду найбільш проблемними можна назвати шарові опори (змінюються разом з важелями), стійки стабілізатора, наконечники рульових тяг і Шруси.

Стокові амортизатори навряд чи будуть стояти на автомобілі з пробігом. Тим більше, що є набагато надійніші аналоги відомих виробників.

Деу Матіз найбільш проблемними можна назвати шарові опори (змінюються разом з важелями), стійки стабілізатора, наконечники рульових тяг і Шруси

Рульове управління, в залежності від року випуску, може бути із звичайною рейкою, так і з гідропідсилювачем. Ні той, ні інший варіант особливими проблемами не відрізняються. Хіба що за гідропідсилювачем знадобитися додатковий догляд у вигляді контролю і заміни рідини.

Кузов і салон

Незважаючи на свої невеликі розміри, салон Деу Матіз досить місткий. Зроблений добротно, особливих хворих місць в ньому не помічено, ніяких витратних матеріалів або часто ламаються запчастин системно не виявлено.

Кузов Деу Матіз, крило, бампер, фара

А ось до кузову є питання. Поява рижиків без додаткової обробки-гарантовано максимум років через п'ять. Особливо в області передніх-задніх арок, порогів, низу задніх дверей.

Є претензії і до пластикового обважування - він крихкий, на морозі дубіє і може зламатися при невеликому зіткненні. Цю проблему побороти вже ні як не вдасться.

Тим не менш, Деу Матіз - досить популярний автомобіль навіть сьогодні, після майже двадцяти років випуску (відразу в Кореї, потім - в Узбекистані). При наявності системних недоліків конструкції так довго машина не протрималася на конвеєрі.

З урахуванням наявності великої кількості витратних матеріалів і запчастин, є досить цікавим придбанням на вторинному ринку. А за допомогою інтернет магазину “ЗАЗ-шоп" його утримання не стане обтяжливим для бюджету.

Звернувшись до нас ви отримуєте

  • безкоштовну консультацію

  • точна відправка замовлення

  • доступ до перевірений сайт

  • можливість обміну

  • ввічливе ставлення до клієнтів

матіз

Сказати про те, що машина була очікувана – неправда. Багатьох швидше цікавило поява варіації з автоматичним перемиканням швидкостей, яке більше розкриває те, на що здатні у своїй сукупності машини. 

Наступ 2005 року стало часом появи на ринку одночасно двох версій автомобіля на які поставили нові з/ч Daewoo Matiz. І це було явне ділення моделі за «родової приналежності». Так, одне літровий варіант з МКПП адресований споживачам сильної статі, а менш об'ємна – 0,8 л варіація з «автоматом» більше підходить жінкам. 

В цілому у обох версій деталі ідентичні.

Зовні можна визначити по написам Веst (що означає в перекладі «найкращий»), які розташовані на передніх крилах.

Порівняно з «безстатевим» трициліндровим з «механікою» ця модель енергійніше – прийомистість збільшилася на третину.

Стали краще і автозапчастини Daewoo Matiz. Вдала характеристика четырехцилиндровой силової установки дозволяє впевнено рушати з трьома пасажирами у салоні.


Запчастини на matiz

Ні найменших вібрацій і тарахтения, властивих молодшому побратиму всередині цього автомобіля, зрозуміло, немає: Деталі встановлені більш якісні. Це повноцінна машина – і по сприйняттю рульового управління, і по поведінці транспортного засобу в дорожньому потоці або на трасі.

Об'їжджаємо модель з АКПП

При їзді з «автоматом» (на це вказує напис Autоmatic на кормової двері) можна описати, як повну протилежність «Бесту». Сівши за кермо, виявляється, що віддача у 52 сили ніби потопає в масляній ванні нової гідромеханічної установки. Можливо, це просто гра контрастів.

Стартує машина як жвавий звірятко, головне, добряче натиснути на педаль газу. І неважливо вона починає сходження на крутий підйом або рухається по рівній дорозі з повним салоном людей.

Просто підхоплює і мчить. Але всього до 50 кілометрів на годину. Після цього педаль не зв'язується з силовою установкою. Хоч тисни хоч не тисни, а змінюється тільки звук.

Відео по ремонту та есплуатаціі Деу Матіз

Заміна гальмівної рідини Деу Матіз, прокачування гальм
Заміна гальмівної рідини Деу Матіз, прокачування гальм
Заміна зовнішнього і внутрішнього ШРУСа Деу Матіз
Заміна зовнішнього і внутрішнього ШРУСа Деу Матіз
Притирання клапанів Деу Матіз
Притирання клапанів Деу Матіз
Як працює регулятор холостого ходу Деу Матіз
Як працює регулятор холостого ходу Деу Матіз
Обрив ременя ГРМ Деу Матіз 0,8, наслідки та причини обриву
Обрив ременя ГРМ Деу Матіз 0,8, наслідки та причини обриву
Троїть двигун Деу Матіз, як визначити непрацюючий циліндр
Троїть двигун Деу Матіз, як визначити непрацюючий циліндр
Ремонт стартера Деу Матіз
Ремонт стартера Деу Матіз
Ремонт датчика рівня палива Деу Матіз
Ремонт датчика рівня палива Деу Матіз
Обслуговування задніх гальм Деу Матіз
Обслуговування задніх гальм Деу Матіз
Заміна мастила у двигуні Деу Матіз
Заміна мастила у двигуні Деу Матіз
Глушник Деу Матіз: огляд глушників
Глушник Деу Матіз: огляд глушників
Білий дим з глушника Деу Матіз, заміна прокладки ГБЦ
Білий дим з глушника Деу Матіз, заміна прокладки ГБЦ

Переглянути всі відео

Відгуки користувачів

ущільнювач капота

Островский Саша


Не короткий, нормальное качество, становится плотно и хорошо прилегает. Уплотнитель нормальный. Можно было бы конечно чуть дешевле кусок резины продавать, но качеством доволен

Піввісь права (довжин)

Юра Савчук


Для правой полуоси - вполне адекватная цена на оригинал. А это оригинал сто процентов. Заказал на сайте. Перезвонили через пол часа, уточнили подтвердили и...отправили в тот же день Все бы класно, даже супер, но Новая почта - это конечно еще тот оператор

Замок речового ящика

Александр


Отправили быстро, встало без проблем!Спасибо

Запобіжник плоский 20А (жовтий)

Ростислав К.


на ринке раз 5 дороже а качество такое же не смысла переплачивать

Пильник переднього амортизатора (GM)

Эдуард


Поставил два дня назад, с виду как мои старые, встали отлично ничего не задевает, надеюсь прослужат как родные

Кріплення гальмівної трубки

Виктор


Качество на уровне, с установкой проблем не возникло!Спасибо

Кришка трамблера (висока) (NB)

Семен Павлович


Пришлось снимать старую что б проверить у меня низкая или высокая,но подобрали быстро. Спасибо менеджеру за хорошую консультацию

Реле циклічності двірників 15 А

Марк


Товар свою работу выполняет ето главное. Спасибо за помощь в подборе и быстру отправку товара. В городе найти не мог

Запобіжник 60 А максі плоский

Павел


Мастер дал ссылку я заказал.О товаре сказать ничего не могу,но перезвонили быстро. Дальше получил номер карты,оплатил и за день товар приехал

Список міст доставки

Вінницька Волинська Дніпропетровська Донецька Житомирська Закарпатська Запоріжська Івано-Франківська Київська Кіровоградська Луганська Львівська Миколаївська Одеська Полтавська Рівненська Сумська Тернопільська Харківська Херсонська Хмельницька Черкаська Чернігівська Чернівецька


Новини

Як народжувався Запорожець. Історія Авто ЗАЗ Як народжувався Запорожець. Історія Авто ЗАЗ

Як не дивно, історія автозаводу в Запоріжжі почалася ще до появи першого в світі автомобіля. Самохідний візок Бенца з'явилася на світ в 1885 році, а ЗАЗ почав роботу з 1863 року. Правда, автомобілі він не випускав. Виробництво відкрив голландський колоніст Абрагам Кооп, він...

Електрокар Chevrolet Bolt перевершив за характеристиками Tesla Model 3 Електрокар Chevrolet Bolt перевершив за характеристиками Tesla Model 3

Своєю новинкою, електричним автомобілем Chevrolet Bolt, компанія General Motors б'є всі рекорди на ринку элекрокарів. Виробник обіцяє, що при повному заряді батареї машина зможе пройти 383 км! Це на 30 км більше обіцяної відстані Tesla Model 3. Таким чином Chevrolet Bolt стане...

.