96163066-Genuine
96191181-Genuine
Запчастини Деу Нексія 1.5, 1.6
Тут ви зможете придбати доступні деталі виробництва вітчизняних і зарубіжних відомих брендів.
Зручний каталог, приємна ціна допоможуть вам швидко вирішити будь-які проблеми з обслуговуванням і ремонтом даної моделі будь-якого року випуску. Будь-які запчастини на Daewoo Nexia доступні вже сьогодні.
Деу Нексія - це автомобіль середнього класу, нащадок Опель Кадет Е. В Україну поставлявся Корейською, румунською і Узбекистанський складання.
На Уздеу збирався аж до 2016-го року. В основному пропонувався з двигуном 1.5 літра, рідше – 1.6 (аналогічний Ланосу).
Після проведення оптимізації збірки в Узбекистані, автозапчастини на нексію стали набагато доступніше.
Серед найголовніших недоліків можна відзначити ненадійні «рідні» пружини і амортизатори.
Також статистика поломок вказує на слабкі підшипники ступиці і датчики.
До найбільш поширеного мотору нарікання тільки одне: часте протікання прокладки голівки блоку циліндрів.
Так само іноді виходять з ладу датчики і термостат. Трохи рідше помічені проблеми з глушником, радіатор отопітеля і сальникам, які передчасно починають протікати.
При регулярному догляді, правильному обслуговуванні і своєчасному ремонті із застосуванням якісних запчастин, Деу Нексія може стати цілком надійним і гідним перевізником. Не без проблем, але без несподіваних сюрпризів.
Обидва двигуни прості і невибагливі, хоча 16-клапанний 1,6 більш сучасний. Їх відрізняє підвищена ненажерливість щодо масла: 300 грам на 1000 кілометрів для них звичне явище. Тому забувати про перевірку його рівня не слід.
Заміна ременя ГРМ проводиться за регламентом кожні 40 000 км. Одночасно змінюють і ролики: на 1.5 – натяжительный, на 1,6 додатково – обвідний. Ресурс невеликий, але це компенсується невисокою вартістю цих запчастин.
До системних проблем півторалітрового восьмиклапанного мотора відносять стабільне пропускання масла через клапанну кришку. Заміна прокладок проблему усуває ненадовго. Фахівці пропонують в якості рішення встановити саму кришку від Ланоса.
Контактна група замка запалювання схильна до перегорання. Така запчастина коштує недорого, але все одно рано чи пізно перегорає.
Автоелектрики рекомендують встановлювати розвантажувальне реле, що повністю усуває проблему.
На автомобілях другого покоління (заводський номер N150) помічені проблеми із загорянням датчика Check Engine. Причини може бути три:
Окислення контактів на роз'ємі під водійським сидінням;
На Деу Нексія 2008-2009 років помічені проблеми з панеллю приладів. У якийсь момент вони підвисають і перестають показувати. Іноді це носить тимчасовий і періодичний характер. В цьому випадку допоможе тільки заміна такої запчастини.
Але найбільші нарікання викликає кузов Nexia. Метал відверто погано оброблений, а іноді навіть з заводу автомобіль приходив з не прокрашенние або нерівномірно прокрашенние ділянками, відмінностями в тонах окремих панелей.
Антикорозійна обробка вкрай рекомендується. А ті ділянки, на яких з'являються механічні відколи в процесі експлуатації, потрібно відразу шліфувати і підфарбовувати. Інакше є ризик виникнення наскрізної корозії.
Є нарікання на личинки замків-швидко виходять з ладу і вимагають частої заміни. Рекомендовано обробляти їх регулярно мастилом, в тому числі – проникаючою.
Незважаючи на перераховані недоліки, Деу Нексія не можна назвати абсолютно ненадійним автомобілем.
І навіть якщо вам часто доводиться стикатися з цими проблемами, інтернет магазин «ЗАЗ-Шоп» може впевнено заявити: з нашими недорогими, але надійними запчастинами зміст цього транспортного засобу не буде особливо накладними.
Цей автомобіль не можна назвати ні красивим – ні сучасним. Скоріше це проста і недорога робоча конячка, мета якої просто доставити вас з точки А в точку Б.
Відповідно такий і коло її споживачів: для них економічність і невибагливість стоять на першому місці. І Nexia цілком виправдовує ці очікування:
І це далеко не всі плюси, які притаманні даній моделі.
Зовні Нексія мало відрізняється від свого прабатька – Опель Кадет вісімдесятих років. І навіть в салоні присутні все ті ж впізнавані риси. Хоча друге покоління всередині виглядає трохи свіжіше.
Барабанні гальмівні механізми ззаду не в захваті від постійних і посилених навантажень. Вони перегріваються і втрачають ефективність. Зате вони більш вигідні, ніж дискові по ряду причин, включаючи підвищену стійкість до сильної запиленості і бруду
Daewoo Nexia повністю відповідають її титулу компактного сімейного седана, і вже ніяк не спортивного боліда. Одночасно з цим, все вищесказане не означає, вона не здатна доставити справжнє задоволення від щоденного водіння.
Свій початок автомобіль бере ще з далеких вісімдесятих років, коли в 1984-му був проданий перший Опель Кадет-Е. Власне під маркою Деу з новим ім'ям дебютував у 1994-м. Але зміни були настільки малі, що можна сміливо віком до моделі можна додавати десять років.
У 2008-му був проведений рестайлінг (друге покоління), а в 2016-му Nexia була знята з виробництва: до такого пізнього часу авто випускалося лише в Узбекистані.
Кількість проданих автомобілів в Україні буде менше, ніж у Ланоса, але теж вразить будь-кого. Він підкорив покупців своєю простотою, великим вибором оригінальних і ліцензійних запчастин, зі списком яких ви можете ознайомитися в цьому каталозі інтернет магазину «ЗАЗ-Шоп».
В Україні трохи магазинів які дійсно надають та мають якісний підбір запчастин в інтернеті. Магазин zaz-shop.com.ua дійсно вирішить вашу проблему з вибором деталей для Нексії в кузові Н100 та Н150. Чому ми:
відправка товару зі складу
доставка по всій країні
допоможемо підібрати потрібну запчастину на Нексію
каталог з можливістю вибору потрібної деталі
турбота про кожного клієнта
можливість обміну або поверення товару
Навіть зорове знайомство з моделлю дозволяє зрозуміти, що авто має високу якість виконання, фарбування і підгонки всіх деталей. Тут немає ніяких нарікань. До речі, запчастини на Деу Нексія комплектуються на складальних виробництвах Узбекистану, проте, за запевненням представництва Dаеwoo Nexia, в Україні офіційно реалізуються тільки на сайті заз-шоп.
Після візуальної оцінки інтерес про внутрішній устрій автомобіля тільки збільшується. Але, після першого знайомства стає зрозуміло, що сподівання були марними.
Так як тест проводився в дощовий день, то першим ділом була перевірена робота двірників і системи вентилювання.
Виявилося, що перемикачі двірників знаходяться на своєму місці і облаштовані знайомої градацією частотності роботи. Потягнувшись до ручок системи вентиляції відразу можна помітити кнопку з маркуванням А/С – значить, кондиціонер в машині є.
Включення вентиляції на обдування полотна лобового скла допомогло за секунди прибрати запотелость.
Спуск бічного стікла проходить з невеликим дзижчанням електричних склопідйомників (до речі, всі вони обладнані електроприводом). У будь-якому випадку високоякісні запчастини Деу Нексія і рівень оснащення автомобіля вражають.
Зазвичай життя автомобіліста представлена періодами користування 1-ої, 2-ої, 3-їй машиною... Безперечно, чимало залежить від удачі. Комусь пощастило міняти транспортний засіб як рукавички, інші ж їздять на дідовій «копейчушке». Проте всі мають свої пріоритети, які, зазвичай, формуються в залежності від марки та модифікації. Все частіше ними стають іноземні моделі. В даний час до загальнодоступних і відповідним по технічному оснащенні відносяться моделі 8-12-річної давності.
Daewoo Nexia все ж сумнівна надійності з-за похилого віку.
Як гідного представника цього сегмента варто розглянути автомобіль. Кузов транспортного засобу виконаний у воістину нестаріючому стилі, оскільки конструювався він не з посиланням на биодизайн, яким можна пересититися через пару років експлуатації, а з впровадженням спокійних ліній, без епатажних рішень, щоб зберегти здатність довго «бути в темі» без рестайлінгу.
Однак при створенні другого покоління, були використані трохи інші запчастини Нексія, і в її зовнішності з'явилося кілька особливих обрисів.
Особою оригінальної моделі стали тонко витягнуті фари. Капот має рельєфну проштамповку. Зміні піддалася і задня оптика та інші деталі део. Але дизайнерські вишукування цими доробками і закінчуються. Каталог деталей залишився також таким, як був раніше.
Пробний заїзд
На гоночному кільці вдалося виявити ще одну рису характеру машини. Її барабанні гальмівні механізми ззаду не в захваті від постійних і посилених навантажень. Гальма перегріваються і їх ефективність слабшає.
Але з висновками поспішати не варто. Запчастини Nexia повністю відповідають її титулу компактного сімейного седана, і вже ніяк не спортивного боліда.
Зменшення оборотів цілком ефективне на це впливає наш новий каталог деталей на деу нексія.
Так і барабанна система більш вигідна, ніж дискова по ряду причин, включаючи підвищену стійкість до сильної запиленості і бруду. Що для експлуатації в наших умовах досить актуально, адже путівців в нашій країні більше, ніж швидкісних трас.
Одночасно з цим, все вищесказане не означає, що автозапчастини на Нексію, які беруть участь в управлінні автомобілем, не здатні доставити справжнє задоволення від щоденного водіння.
Машина показує правильні реакції. На проходження вузлів з поворотів можна ефективно відпрацьовувати водіння. Додавши газу на вході в лінію повороту, виїжджає передком назовні кута і легко підвертається.
Переглянути всі відео
Список міст доставки
Новини
Chevrolet Lacetti є зразком правильного підходу до реалізації автомобільного транспорту . Перші серійні моделі цього авто почали сходити з конвеєра ще в 2002 році, але дизайн Шевроле Лачетті, як і технічні характеристики, залишаються актуальними донині. З моменту дебютного випуску минуло...
Як не дивно, історія автозаводу в Запоріжжі почалася ще до появи першого в світі автомобіля. Самохідний візок Бенца з'явилася на світ в 1885 році, а ЗАЗ почав роботу з 1863 року. Правда, автомобілі він не випускав. Виробництво відкрив голландський колоніст Абрагам Кооп, він...
Відгуки користувачів
Марина А.Р.
Доброго Вам дня! Хотіла б отримати додаткові фото, якщо Вам зручно то на Viber. Всіх маркувань та інформативних відміток для ідентифікації
Михаил
Он уже 100% готов под покраску? Грунт не транспортировочный случайно? который придётся снимать перед покраской
Dmutro
Брал основной вентилятор радиатора на Нексию 2. с дв. 1,5л ( 2008 года) по размерам точно как родной, переделывать крепления радиатора не пришлось, стал как нужно, работает не шумно. что мне нравится! Пришёл как полагается запакованный в картонную коробку, запечатанную и целенькую. Сервис в магазине на высоте, так держать! Сказали что до вечера отправят, сделали!
Кулицкий Славик
Во время замены выжимного подшипника оказалось что требуется замена вилки привода сцепления. Я выбрал вилку GM, и ещё взял вот такие втулки 96285014, здесь же, раз уж залезли, то решил поменять, тем более они тоже давали солидный люфт. Все подошло, рычаг на первый взгляд достаточно качественный, из нормального материала. Вообщем после замены выжимного, рычага вилочки и втулок, сцепления работает очень комфортно. Итогом проведенной работы я доволен! В кратце как выглядит этот процесс - https://www.drive2.ru/l/2470837/
Василь
Це найкращий масляний фільтр який можна обрати з запропонованих на ринку автозапчастин для корейських автомобілів! Я в цьому переконаний на всі 200%!!! Так як являють власником Нексія більше 15 років
Жуковский Павел
Прикупил себе такой спидометр для Нексии. С заменой никаких проблем, все подошло. Работает. Замена реально решает проблему. Разница показаний между спидометром и показанием GPS до 5 км/ч, ну это стандартная погрешность
Несторов Витя
Подкрылки суперские. Не смотря на относительную дороговизну, имеют соответствующие качество. Здесь соотношение цена и качество, будет самой точной формулировкой. Плотные, никаких сложностей с установкой, становятся без подгонки. Ну а о практической пользе нормальных подкрылков можно писать книги). Доставка кстати тоже стояла разумных денег. В общем ситуация такая : доставка+ подкрылок обошлось всё равно дешевле чем купить у нас
Василий Клеваник
Недавно столкнулся с проблемой неработающего вакуумного активатора режимов обдува на Нексии. Ну и как годится в разгар зимы) не переключается заслонка, холодно и ТД. Купил вообщем на замену такой вариантик. Намудохался с заменой, но зато результатом доволен. Заслонка переключается сразу же, на старом актуаторе иногда она переключалась гораздо дольше. Отзыв пишу чисто, чтобы знали что брать!) Всем мира!
Руся Гаврилов
Проверка датчика скорости на Нексии по простейшей схеме с драйва -https://www.drive2.ru/l/523814212493903850/. Спасибо человеку за проделанную работу. С его помощью я узнал что мой датчик всё таки навернулся. Проверка абсолютно простая, от себя рекомендую сначала перепроверить, а потом только заказывать) А то бывает меняешь датчики пачками, а результата это никакого не даёт