96456494-CRB
7701205812-RENAULT
96273574-Onnuri (Wonil) (Korea)
Запчастини Шевроле Спарк, Равон Р2
різних сегментів пропонує Каталог ЗАЗ ШОП:
деталі підвіски - шарові опори, амортизатори, сайлентблоки, опорні підшипники стійок;
комплекти зчеплення, ШРУСи, приводу, ремкомплекти для ремонту КПП і приводу перемикання передач;
гальмівні колодки, диски, барабани задніх гальмівних механізмів;
ремкомплекти для обслуговування двигуна, прокладки, фільтри, поршні і кільця, вкладиші і цілий ряд інших запасних частин за оптимальними цінами.
У наступника Деу Матіз є чим пишатися. По-перше, Шевроле Спарк виріс в розмірах у порівнянні з Матіз, довжина кузова становить 3640 мм, колісна база 2376 мм.
У нього навіть багажник просторіше на 15 літрів. Звучить не сильно вражаюче, проте при загальному обсязі багажного відділення 170 літрів, питань немає.
Якщо скласти спинки задніх сидінь, отримаємо невелике вантажне відділення на 995 літрів.
По-друге, на ринку України Шевроле Спарк продається з 4-ступінчастою гідромеханічної автоматичною коробкою передач. Це найдешевший компактний хетч на ринку з АКПП.
Для любителів механіки можна купити Chevrolet Spark з пробігом з 5-ступінчастою МКПП.
Обидві коробки передач не викликають особливих проблем. Головне, що потрібно від водія, міняти масло в МКПП кожних 40 000 км пробігу. Зчеплення Шевроле Спарк відпрацює не менше 100-120 тис. км.
З таким же інтервалом варто міняти масло і в АКПП. Якщо це робити регулярно і не шкодувати грошей на хороше масло, ресурс автомата може бути вище, ніж ресурс самого автомобіля. Якщо масло міняти рідше, АКПП може штовхатись при перемиканні.
На ринку України Шевроле Спарк офіційно представлений з 1,0 і 1,2-літровими моторами. З 2021 року в лінійці залишили тільки 1,2-літровий мотор.
Їх конструкція ідентична. Відрізняються вони лише діаметром і робочим ходом поршня - 68,5 / 67,5 і 69,7 / 79,0 мм відповідно.
Літровий двигун має потужність 68 сил, 1,2-літровий - 81 силу при 93 і 112 Н ∙ м крутного моменту відповідно.
У кожного з цих моторів є проблеми, але при наявності якісних запчастин Шевроле Спарк можна обмежитися простою заміною:
Котушки запалювання, високовольтні дроти і свічки вимагають найбільш частої заміни. Їх ресурс - від 20 до 40 тисяч км.
Не можна запускати стан ланцюга приводу ГРМ. Вже до 40-50 тисячам пробігу ланцюг може розтягнутися, що викличе проскакування приводних шківів на розподільчих валах. Результатом цілком може бути фатальна зустріч клапанів з поршнями.
Датчик положення дроселя і датчик тиску на впуску - теж витратні запчастини. Їх змінюють на пробігах близько 40-45 тисяч км. Благо, ціна запчастин на Шевроле Спарк невисока і вони завжди є в наявності.
Важливо стежити за чистотою системи вентиляції картерних газів. В іншому випадку через надлишковий тиск можуть постраждати прокладка клапанної кришки, а також сальники колінвала. Тоді витікання масла неминуче.
В іншому при належному догляді обидва двигуни пройдуть свій ресурс близько 260-300 тисяч км до капітального ремонту.
На відміну від Деу Матіз, Chevrolet Spark має частково оцинкований кузов. Тому іржа в проблемних місцях (колісні арки, пороги, лонжерони) зустрічається тільки на запущених примірниках.
У салоні причепитися ні до чого, якщо не брати до уваги застарілого дизайну інтер'єру та своєрідною приладової панелі, виконаної за мотоциклетною схемою - аналоговий спідометр і цифровий тахометр.
Приладова панель, між іншим, зручно регулюється по висоті разом з рульовою колонкою. Регулювання по винесенню немає.
Іноді відзначають проблеми з обігрівачем, електродвигун пічки може несподівано вийти з ладу, а міняти його та ще робота.
Сама ж пічка працює цілком пристойно і ефективно обігріває невеликий салон.
На ранніх примірниках Шевроле Спарк доводилося уважно стежити за станом задніх амортизаторів, були нерідкі протікання. Свіжі машини цим, як правило, не страждають.
40 000 км пробігу - крайній термін життя стійок стабілізатора. Про їх знос нескладно здогадатися по характерному стуку при проїзді нерівностей. Приблизно стільки ж прослужать втулки стабілізатора.
Опорні підшипники передніх стійок Спарк можуть вимагати заміни вже після 55-60 тисяч пробігу, передні амортизатори можуть прослужити до 80-90 тисяч км.
Приблизно такий же ресурс у хороших підшипників ступиці, тому їх змінюють синхронно.
До рульового управління нового Шевроле Спарк претензій практично немає.
Електричний підсилювач керма працює справно, а рейка при цілих пильовиках і ущільнювачах зможе відпрацювати до ремонту не менше 200 000 км.
Інтернет-магазин запчастин Заз Шоп пропонує купити будь-які запчастини для ремонту і обслуговування Шевроле Спарк.
Тут завжди величезний асортимент як для нових автомобілів, так і Спарк з пробігами незалежно від типу двигуна, року випуску і типу коробки передач:
кузовні запчастини, двері, капоти, кришки багажника, бампера;
елементи декору і салону, дзеркала зовнішні і внутрішні, з підігрівом і без;
все для ремонту двигуна, штовхачі і сальники клапанів, розподільні вали, головки блоку в зборі, поршні і кільця;
електроніка і електрика, оптика, блоки управління, електромагнітні клапани, датчики;
ремкомплекти для гальмівної системи, колодки і диски;
додаткове обладнання та багато іншого.
Доставимо запчастини для Шевроле Спарк по Україні швидко і за найлояльнішими цінами.
Переглянути всі відео
Список міст доставки
Новини
Chevrolet Lacetti є зразком правильного підходу до реалізації автомобільного транспорту . Перші серійні моделі цього авто почали сходити з конвеєра ще в 2002 році, але дизайн Шевроле Лачетті, як і технічні характеристики, залишаються актуальними донині. З моменту дебютного випуску минуло...
Як не дивно, історія автозаводу в Запоріжжі почалася ще до появи першого в світі автомобіля. Самохідний візок Бенца з'явилася на світ в 1885 році, а ЗАЗ почав роботу з 1863 року. Правда, автомобілі він не випускав. Виробництво відкрив голландський колоніст Абрагам Кооп, він...
Відгуки користувачів
Михайло В
Довгенько думав які стійки переднього стабілізатора краще взяти на заміну, усилені, чи оригінальні. Зупинився все таки на оригіналі, знайомий ходовик сказав, що все одно вони ходять плюс мінус одинаково 50-60 тисяч. Тому без мороки взяв те що стояло. Відправка була в день замовлення. Забрав з відділення через два дні. Ціна найкраща! Міняються не складно, навіть без підйомника) - https://www.drive2.ru/l/7502575/
Анастасия
У вас пожалуй подоступнее будет. Но мне не понятно что за материальчик? И не вижу нигде обозначения
Кирилл
Ценой нового рулевого шлейфа на Спарк был не очень приятно удивлен. Признаюсь. В этом магазине было самое выгодное предложение, именно на оригинальный шлейф. Не оригинал даже не рассматривал, реально будет безопасность дороже. После замены ошибки по высокому сопротивлению цепи больше не появляются. А инструкцию по снятию подушки безопасности с автомобиля Chevrolet Spark нашел я конечно же на ютубе - https://youtu.be/LlzDGQy7VIs
Романченко Костя
Больше всего переживал по поводу того как новая заглушка будет держатся на своём месте. Оказалось напрасно. Литьё такое же как и у родного пластика. Даже текстура и краска тон в тон такая же. Спасибо за помощь в подборе специалистам магазина! Не подвели)
Корниенко Макс
Купил себе такой диск сцепления. Уже проехал пару тысяч, можно сказать обкатал) Сцепления работает нормально, никаких регулировок вроде не делали ( меняли на сто). Да и просто при внешнем осмотре оригинал всё таки вызывает больше доверие. Выглядил качественно. Я не увидел никаких косяков производства. В технические тонкости вдаваться не буду, но на хороший результат полагаю надежды!
Евгений
Хорошие болты. При возможности купил себе с десяток таких. Уровень производства на высоте. Разобрался с кондиционером и ещё остались лишние, но это распространенный размер, точно лишние не пропадут. Пойдут в банку, для дальнейшего использование не по назначению). Ребятам с автомагазина отдельный респект!! Вложили в отдельную коробку, а не кинули в заказ!
Найда Василий
Наверное много кто сталкивался с проблемой обрыва цепи нагревателя датчика кислорода. Не знаю как у кого, а у меня реально вырос расход топлива. ( прям конский). Помогла только замена датчика на оригинальный. С обманками тоже не вышло. А с датчиком и ошибка легко стёрлась, проехал почти 3 тысячи км. за это время уже бы засветилась, и расход вернулся на прежний уровень. Спасибо большое! Рекомендую и датчик и магазин!
Станислав Царев
Колодки нові не скриплять НЕ пищать, тормозять рівно, я задоволений, стали добре! На нові гальмівні диски тоже gm. Процес заміни передніх гальмівних колодок на Chevrolet Spark і Ravon R2. Знайшов в ютубі- https://youtu.be/YPGRphzXS9k. Не забувайте головне змащувати направляючі і чистити посадочні місця колодок. Тоді буде працювати точно відмінно і довго!
Ломакин . П.С.
Отличные фильтра GM. Ну и в принципе как и все позиции от него, это касается не только расходников. Уже пару раз брал фильтра. Выглядят очень качественно. Даже маркировки сделаны четко, правильно, и полностью читабельны, голограмма с индивидуальным номером для индетификации есть, все абсолютно всегда в коробках. Видно что действительно оригинальное