Магазин Шевроле – гарантована висока якість автозапчастин
Бренд Chevrolet входить до переліку легендарних марок американського автопрому. Велика кількість моделей і запчастин Шевроле цієї компанії протягом тривалого часу були справжнім втіленням «американської мрії».
Різні модифікації і запчастини Шевроле бренду в різні періоди ставали зірками культових кінострічок і оспівувалися в популярних піснях. Магазин zaz-shop.com.ua пропонує величезний вибір деталей.
Дуже довго машини і автозапчастини на Шевроле (але, якщо зовсім педантично підійти до питання назви марки, то правильніше буде сказати «Шевролей») були еталоном американського автомобіля широкого споживання. Нові з/ч найвигідніше купувати зі складу.
Подальший розвиток компанії Chevrolet
Навіть будучи під керівництвом GM, марка Chevrolet не змінила своїм принципом випускати прості моделі. Початок 30-х років принесло бренду титул найпопулярнішої авто марки в США. Тоді вже запчастини Chevrolet і автомобілі були продані на ринках в кількості мільйонів штук. Історія компанії трансформується в історію її модельного ряду — вибудуваного як з успішних моделей, так і з явно недопрацьованих. Але за якістю Chevrolet завжди залишалися на висоті.
Нарешті, 1963 рік став особливим періодом в історії корпорації — була створена спорт-модель Corvette. Її виділяли чудове оформлення, відмінні технічні параметри, доступна ціна. Цій машині належало зайняти позицію легенди серед іменитих спортивних побратимів. Після кількох перетворень, дійшов і до наших днів Сorvette став самостійним, відомим і цілком улюбленим брендом. Подібна доля була уготована іншої спортивної варіації — Самого. До кожної з машин пропонувався свій каталог запчастин Шевроле.
Показник загального збуту і виробництва автомобілів в 1979 році дорівнював ста мільйонам. Ювілейною машиною стала модель Monza. Сьогодні під лейблом Chevrolet створюються автомашини різноманітних класів — від недорогих бюджетників, до представницьких. Компанія випускає позашляховики (Blazer, Captiva, а також Niva - спільна розробка з АвтоВАЗом), пікапи, мікроавтобуси. Бренд як і раніше є частиною GM.
Пристрасті, що вирують в компанії в наші дні
Незважаючи на те, що автозапчастини Chevrolet не знизили своїх позицій у питанні надійності, положення концерну в цілому сьогодні досить хитка. І легендарна Chevy — все так само найбільш популярна модифікація цієї марки.
До 2002 року на авторинок виходить Сhevrolet DAT. Ця подія відбулася після викупу південнокорейської Daewoo амбітним GM.
- Підсумок — багато моделей і запчастини Chevrolet, сконструйовані спочатку корейцями, сходять з конвеєра з «маркою» Chevrolet. Так, затребувана в нас модель Aveo — це переродження модифікації Kalos, розробленої ще непоглощенной Daewoo.
Цікавий факт: класична історія, разлетевшаяся, як гарячі пиріжки з усього, оповідає про наслідки помилкового маркетингу. Але поки факт — на мексиканському авто ринку версія Шевроле нібито ганебно провалилася. А тепер забавне пояснення — причиною цього став лейбл: «vа» означає по-іспанськи як-то «не рухається». Саме після не виправдалися надій GM змінила маркування моделі на Сaribе. У дійсності, історія ця — чистої води анекдот, який описує те, як крихітна помилка здатна знищити велике починання. А адже мексиканський ринок не тільки пасивно сприйняв нову машину.
У Латинській Америці вираз «no va» взагалі не застосовується щодо автомобіля. Там швидше вимовлять «за магсһа» або «за funciоna». І навіть більше цього, в більшості діалектах іспанської «nova» (ударность роблять на перший склад, але не в кінці слова, як у виразі «не рухається») підкреслює новизну. Причому новим для цієї машини був і каталог запчастин Шевроле.
Подейкують, що питання по схожості неприємних назв дійсно піднімався вищим керівництвом, але зразок був виведений на авторинок з цим ім'ям. Керівництво GM, можливо, визнало проблему незначною і навіть планував відкрити в Україні власний магазин.
До слова сказати, модель Caribe була представлена на латиноамериканському авторинку, однак пізніше Nova. Її виробником став Volkswagen.
На авто ринках СНД модифікація Daewoo Kalоs виступила під маркуванням Сhevrolet Аveo. Фахівці кажуть, що подібний хід не випадковість. Разом з тим, є думка, що приводом для зміни назви стало не те, що воно неприємне для російськомовних, тут була спроба розбавити масовість автомобілів Daewoo, представлених на цих ринках під іншим брендом. Якщо ці припущення вірні, то спроба вдалася.
Погодьтеся, досить забавно сьогодні чути просторікування власників Авео, задоволених купівлею «не якогось там Деу.
Внесок Дюранта в розвиток бренду
Домагаючись перемоги за перемогою на однакових машинах, Луї гарантував їм відмінну рекламу з продажу, а собі заслужену славу і високий прибуток. Настав 1911 р. Несвідома скуповування конкурентів, поряд з проведенням фінансових махінацій творця корпорації, підвела Gеneral Mоtors до розорення краю. Загострення пристрастей привело до того, що Дюранта змістили з керівної посади. Кидаючи фірму, він забрав з собою перспективні розробки, проекти. Пішов, але пообіцяв повернутися.
Потужний внутрішній стрижень і активна життєва позиція не дозволили Дюранті перебувати в бездіяльності: він почав реєструвати нові автокомпанії. Величезні кошти на власних рахунках дозволили йому повторно запропонувати Луї вигідну співпрацю — взяти участь у розробці власного автомобіля і запчастин шевролет. Грошові витрати лягли на плечі Дюранта, а технічним аспектом зайнявся Луї. Він присвоїв товарному знаку своє прізвище, асоціюється з легендою світового автоспорту. Так утворилася корпорація Chevrolet Моtor Сагѕ, яка крім машин випускала ще й запчастини для Шевроле Авео. Навіть сьогодні гаряче обговорюється питання, наскільки вагомим з'явився внесок Луї. Що саме він зробив для конструювання нового автомобіля. Є думка, що нова розробка – це повністю його дітище. Однак, не менш поширеним є й інше переконання — що Луї займався тільки випробувальними заходами.
Зовсім скоро в 1912 році на ринкову арену виходить модель Classiс Ѕіх. В цілому чудовий, але дорогий автомобіль, який не зміг добитися особливою популярністю у автоаматорів. Виправити таку помилку Дюрант вирішив наповненням ринку простенькими і більш доступними за ціною машинами і доступні автозапчастини для шевроле. Саме вони вперше отримали логотип Chevrolet, який став потім класичним. Що стало причиною створення «хреста» неясно, головне – його автор Дюрант.
За легендою, йому сподобався візерунок на шпалерах у паризькому готелі, де він жив. Відірвавши від них шматок, він вирішив, що це буде відмінний логотип. І не прогадав — дешеві, але надійні автомобілі прямо-таки заполонили авторинок. Це дало компанії небувалий зростання. Таким чином збулося пророцтво обіцянку Дюранта повернутися — назбиравши чимало коштів, він придбав контрольний пакет GM, а потім ввів до її складу Сhevrolet MC. Ця подія відбулася на 1918 рік, коли вже був відкритий не один магазин запчастин Шевроле.
Відгуки користувачів
Покупатель
Поставил передний правый подшипник уже 30000 км. проехал с ним, проблем пока нет и с GM вряд-ли будут, доволен рекомендую всем, поставьте и горя знать не будете. Оригинал есть оригинал! Так что покупайте и смело в путь
Маніло Роман
Була в мене рік назад не приємна історія. Замінили мені прокладку ГБЦ на СТО, і не фрезерували саму ГБЦ, всю зиму я доливав антифриз. Потім загорівся чек, і машина затроіла, заглохла і більше не завелася. Викликав евакуатора затягнув машину туди де міняли прокладку, хлопці заміряли компресію, 1-2 циліндр-компресія 0, в 3-4 компресія 14. Вскрили голову, а там прокладка між першим і другим циліндром прогоріла. Розсухарили клапана, і вийшло що 9 пружин зламалися, напевно від того, що довго і безуспішно намагалися завести двигун. За одне і перевірили зазори в циліндрах, шатунні і корінні вкладиші. Ціліндри були в нормі, корінні вкладиші теж, а ось шатунні прийшлось замінити, хоча ізнос був мінімальний. В підсумку вийшов великий попадос. Висновок: При заміні прокладки ГБЦ, фрезеруйте голову, дешевше буде
Федор Вашков
Интересует такая крышка на Авео 16v. Может подскажите в комплекте есть какая-то прокладка? Или может хотя бы можно получить скидку на её покупку, если все таки нет?)
Алексей Авео Т250
Концевик работает четко, контакт хороший . Замена элементарная, не нужно ничего подгибать и тд. На драйве можно ознакомиться с процессом замены, если все таки возникли вопросы - https://www.drive2.ru/l/502348996740645169/
Ірина Маркова
Не важливо на Віду якого року буде купуватися?
Олег Павлович
С гудящим выжимным подшипником я еще мог мириться, но когда зачастую с трудом стали включаться передачи — ездить стало невыносимо. Для замены сцепления были проведены многочисленные консультации с мастером, изучены форумы и, в течении некоторого времени, подготовлены необходимые запчасти. Остановился именно на этом комплекте сцепления. Мастера убедили что малая вероятность подделки, а вот с Valeo может и не повести
Потапчук Олег Д.
Вы даёте какие-то рекомендации по её установке? Нужно будет покупать герметик? Какой именно? Или она ставиться без него?
Серый Авешка
Хорошая подушка на глушитель. Из категории "раз купил и забыл". У меня на машине стоит уже наверное пару лет, на данный момент состоянии хорошее, видно что уже походило) но совсем не критично. Теперь понимаю за что в свое время отдавал деньги!)
Анатолий
Заказал, перезвонили, отправили как обещали, патрубок в оригинальной упаковке