B22-1608010-Fitshi
Витік рідини з системи гідроприводу зчеплення призводить до повного блокування механізму. Циліндр зчеплення Деу ЗАЗ Форза, як робочий, так і головний, можна легко перевірити самостійно.
Робити це необхідно в тому випадку, коли помічені наступні неполадки:
Педаль зчеплення провалюється, механізм не спрацьовує зовсім.
При повному вижимі педалі диски зчеплення Деу ЗАЗ Форза НЕ розмикаються повністю, зчеплення «веде».
Швидко падає рівень гальмівної рідини в бачку головного циліндра.
Мимовільне періодичне змикання дисків, утримуючи повністю педалі.
Занадто м'який хід педалі зчеплення.
Також приводом перевірити стан циліндра зчеплення на Деу ЗАЗ Форза служать навіть незначні витоки в області штоків, пиляків і штуцерів.
Заповітрювання системи гідроприводу не завжди пов'язано з тим, що циліндр зчеплення Деу ЗАЗ Форза або його компоненти критично зносилися.
Для початку варто підтягнути штуцера гідравлічної магістралі і перевірити цілісність трубопроводу.
Головний і робочий циліндр зчеплення Деу ЗАЗ Форза мають досить високий ресурс, близько 150-200 тисяч км пробігу, що залежить від стану гальмівної рідини і запчастин приводу в цілому.
Якщо ж під підозрою працездатність одного з циліндрів, необов'язково змінювати його, варто купити ремкомплект циліндра зчеплення, який складається з манжет, пиляків, пружини, ущільнювачів і стопорного кільця.
Виняток становлять ті випадки, коли робітник чи головний циліндр зчеплення Деу ЗАЗ Форза критично пошкоджений корозією або має тріщини.
У цих випадках раціональніше купити новий циліндр, а не збирати заміну зі старих запчастин.
Інтернет-магазин Заз Шоп має в асортименті як робітники і головні циліндри зчеплення Деу ЗАЗ Форза в зборі, так і ремкомплекти до будь-якого з них.
У продажу є також штоки головного і робочого циліндрів, кронштейни кріплення, гнучкі трубки і фрагменти приводний гідравлічної магістралі відмінної якості за мінімальними цінами.
Ви не знаєте, як підвищити довговічність вашого автомобіля? Треба використовувати оригінальні або зроблені по ліцензії запчастини.
В цьому розділі сайту вам пропонується циліндр зчеплення Деу ЗАЗ Форза - використовується в конструкції даної моделі.
Інтернет магазин ZAZ SHOP пропонує вам скористатися послугами та придбати перевірені і доступні комплектуючі, представлені в нашому великому каталозі.
Ми постійно розширює свій асортимент, і не тільки щодо кількості різних деталей, але і у вигляді пропозицій одній якійсь запчастини від різних виробників.
Так, циліндр зчеплення Деу ЗАЗ Форза до різних систем може бути оригінального та ліцензійного виробництва. Причому, ціна на деталь може бути нижче, а якість – вище, ніж в оригіналу. Це дає можливість клієнтам придбати ті комплектуючі, які менше всього позначаться на бюджеті, але не погіршать характеристики автомобіля.
Купуючи запчастини в нашому інтернет магазині, ви гарантовано отримаєте:
Циліндр зчеплення Деу ЗАЗ Форза, яку ви виберете в даному розділі, повністю відповідає всім перерахованим вище характеристикам.
Наші фахівці застерігають своїх клієнтів від непрофесійного втручання в конструкцію автомобіля. Якщо вам потрібно замінити будь-яку деталь, ми рекомендуємо звернутися за допомогою до фахівців.
У тому випадку, якщо у вас немає такої можливості, скористайтеся рекомендаціями фахівців щодо самостійного ремонту, які ви знайдете у відповідному блозі безпосередньо до вашої моделі.
ZAZ SHOP завжди працює для вашого блага і безпечної експлуатації навіть самого недорогий машини.
Переглянути всі відео
Новини
Chevrolet Lacetti є зразком правильного підходу до реалізації автомобільного транспорту . Перші серійні моделі цього авто почали сходити з конвеєра ще в 2002 році, але дизайн Шевроле Лачетті, як і технічні характеристики, залишаються актуальними донині. З моменту дебютного випуску минуло...
Як не дивно, історія автозаводу в Запоріжжі почалася ще до появи першого в світі автомобіля. Самохідний візок Бенца з'явилася на світ в 1885 році, а ЗАЗ почав роботу з 1863 року. Правда, автомобілі він не випускав. Виробництво відкрив голландський колоніст Абрагам Кооп, він...
Відгуки користувачів
Пархоменко Николай
Столкнулся с неприятной ситуацией, в виде текущего прямо в салон, главного цилиндра сцепления ( ГЦС) на Форзе. Взял такой оригинал, качество лучше всяких fso и тому подобное. А по цене может не отличается. Рекомендую. Завтра пойду менять по этой видео инструкции с ютуба) - https://youtu.be/r4arC1cXf6c. Мир миру!!!
Лёва
Начались проблемы с рабочим цилиндром сцепления. Начинаю искать ответы на свои вопросы: - http://forza-club.org.ua/index.php?topic=2215.0