55x200-mogen
b11-1205311-aftermarket
a11-1205313-aftermarket
b11-1205313-aftermarket
a13-1203110ga-g-mogen
t11-1205311-aftermarket
Штатний глушник Деу ЗАЗ Форза в зборі здатний відпрацювати без ремонту від 50 до 80 тисяч км.
Найбільш часто виходять з ладу такі елементи системи вихлопу:
приймальня труба;
випускний колектор може відпрацювати довше інших елементів;
прокладка випускного колектора;
резонатор;
задня частина глушника.
Причини зносу вихлопної системи усунути не вдасться - це величезна температура вихлопних газів, неминучий вплив вологи і дорожніх реагентів, а також механічні пошкодження труб і банок системи вихлопу.
Глушник Деу ЗАЗ Форза є сенс ремонтувати на пробігах до 50 000 км, після чого набагато більш розумно виглядає заміна вийшов з ладу елемента на новий.
Якісні комплектуючі випускної системи в каталозі ЗАЗ Шоп допоможуть відремонтувати глушник Деу ЗАЗ Форза швидко і надовго. Доставимо оперативно, будь-яка форма оплати.
Ви не знаєте, як підвищити довговічність вашого автомобіля? Треба використовувати оригінальні або зроблені по ліцензії запчастини.
В цьому розділі сайту вам пропонується глушник Деу ЗАЗ Форза - використовується в конструкції даної моделі.
Інтернет магазин ZAZ SHOP пропонує вам скористатися послугами та придбати перевірені і доступні комплектуючі, представлені в нашому великому каталозі.
Ми постійно розширює свій асортимент, і не тільки щодо кількості різних деталей, але і у вигляді пропозицій одній якійсь запчастини від різних виробників.
Так, глушник Деу ЗАЗ Форза до різних систем може бути оригінального та ліцензійного виробництва. Причому, ціна на деталь може бути нижче, а якість – вище, ніж в оригіналу. Це дає можливість клієнтам придбати ті комплектуючі, які менше всього позначаться на бюджеті, але не погіршать характеристики автомобіля.
Купуючи запчастини в нашому інтернет магазині, ви гарантовано отримаєте:
Глушник Деу ЗАЗ Форза, яку ви виберете в даному розділі, повністю відповідає всім перерахованим вище характеристикам.
Наші фахівці застерігають своїх клієнтів від непрофесійного втручання в конструкцію автомобіля. Якщо вам потрібно замінити будь-яку деталь, ми рекомендуємо звернутися за допомогою до фахівців.
У тому випадку, якщо у вас немає такої можливості, скористайтеся рекомендаціями фахівців щодо самостійного ремонту, які ви знайдете у відповідному блозі безпосередньо до вашої моделі.
ZAZ SHOP завжди працює для вашого блага і безпечної експлуатації навіть самого недорогий машини.
Переглянути всі відео
Новини
Chevrolet Lacetti є зразком правильного підходу до реалізації автомобільного транспорту . Перші серійні моделі цього авто почали сходити з конвеєра ще в 2002 році, але дизайн Шевроле Лачетті, як і технічні характеристики, залишаються актуальними донині. З моменту дебютного випуску минуло...
Як не дивно, історія автозаводу в Запоріжжі почалася ще до появи першого в світі автомобіля. Самохідний візок Бенца з'явилася на світ в 1885 році, а ЗАЗ почав роботу з 1863 року. Правда, автомобілі він не випускав. Виробництво відкрив голландський колоніст Абрагам Кооп, він...
Відгуки користувачів
Віктор Рохманюк
Це кращий варіант який можна взяти за таку суму, поставити, і від їздити при цьому ще й нормально . Отходив 1.5 року у мене, і тримається" бодрячком", банка не поржавіла ( машина в роботі кожен день, і завжди стоїть на дворі) не оригінальний уже б розсипався в труху). Я вже другий раз переконався, що все таки оригінал краще! Перед вибором завжди читаю форуми, відгуки, і там всі на боці оригінального глушака) Для конденсату дири не свердлю. А ви як хочите)
Санчо
Это как раз то что мне нужно было давно поменять) ну ничего настал все таки эго момент. Уже поменял с горем пополам, закисло всё слов нет.... но результат хороший! Таки это того стояло
Никита
Прокладки глушителя мне хватило на 60 тысяч км пробега, вполне нормально. Заказал новую у вас, подошла просто отлично, да и по качеству претензий нет
Андрей
Кто знает, почему может часто прогорает прокладка глушителя? Устал менять. Уже покупал и дорогие, и очень дорогие, и дешевые - горят. Дольше всех эта ходила, но опять прогорела и нужно менять. Подскажите, кто в курсе, в чем причина. Я так понимаю, дело не в прокладках
Глеб
Пару лет назад было обнаружено, что вздулась банка глушителя и при движении задним ходом задевала об кузов. Задняя часть глушителя была снята и ударами молотка банка вернула свою форму. Сварной шов решили не заваривать, иначе по сварке ржаветь будет еще быстрее.Таким образом часть выхлопных газов прорывалась через отверстие с характерным звуком. С таким не очень скажем приятным звуком, я проездил 2 года, в салоне его слышно не было и что главное, не воняло!..))) Недавно было обнаружено, что банка начала опять вздуваться и задевать кузов. И было принято решение ее поменять. Старый глушитель во время демонтажа развалился, значит не зря я все это затеял. А новый подошел как родной!..Теперь тишина и в салоне и возле авто