477f-1007060-aftermarket
477F-1007012BA-original
Випускний клапан Деу ЗАЗ Форза – елемент газорозподільного механізму двигуна внутрішнього згоряння. Забезпечує випуск газів, що відпрацювали, з камери згоряння.
Камера згоряння повинна бути герметичною в момент, коли в ній спалахує паливо. Після того як енергія спалаху витрачена, з камери необхідно видалити гази, що відпрацювали, заповнити її повітрям і бензином, і підготувати до нового спалаху.
Для видалення вихлопних газів у головці блоку циліндрів встановлені тарілчасті клапани, що забезпечують надійну герметизацію камери згоряння в момент, коли вони закриті.
Випускні клапани Деу ЗАЗ Форза розташовані в головці блоку циліндрів. Впуск паливно-повітряної суміші у циліндр відбувається за умови розрідження в камері згоряння, а випуск – за умов підвищеного тиску.
Це означає, що після згоряння гази прагнуть просочитися назовні, і їх випуску досить відкрити клапан.
Тому, до речі, випускні клапани завжди менші, ніж впускні - всмоктувальна сила розрідження поступається силі тиску, що виштовхує гази назовні.
Клапанний механізм вимагає точного регулювання. Якщо клапан закривається занадто рано, гази, що недогоріли, дуже швидко спалять його
Переваг такої конструкції кілька. Клапан, що складається з тарілки і стрижня, простий і надійний, як цвях. Перехід від фаски до стрижня виконано плавно, що надає клапану необхідної міцності. Крім того, конічна форма переходу сприяє зменшенню опору газів та покращенню герметизації.
Випускний клапан Деу ЗАЗ Форза відкривається зусилля кулачка розподільного валу. Поворотно-поступальні рухи шток клапан робить у втулці, запресованій в головку блоку циліндрів.
У головці знаходиться і сідло клапана Деу ЗАЗ Форза. По суті, це поглиблення, форма якого відповідає формі верхньої частини тарілки.
Сідло та тарілка з високою точністю притираються один до одного. Це виключає прорив газів з камери згоряння в момент, коли клапан закритий.
При Появі першої тріщини на тарілці процес руйнування набуває характеру ланцюгової реакції. Чим більша тріщина, тим більше перегрів від струменів незгорілого палива, що прориваються назовні.
Верхня частина стрижня випускного клапана Деу ЗАЗ Форза має виточення. У неї встановлюються "сухарі" – розрізане на дві половини конічне кільце. З допомогою тарілка пружини тримається на клапані.
Пружина Деу ЗАЗ Форза створює зусилля, необхідне повернення клапана в закрите положення.
Окремі автомобільні двигуни мають спеціальний механізм для примусового прокручування клапана. Таким чином забезпечується рівномірне зношування деталі.
Випуск відпрацьованих газів відбувається тоді, коли поршень циліндра рухається від нижньої мертвої точки до верхньої. Випускний клапан ДВЗ працює в умовах підвищеного навантаження. Нагрів головки клапана під час роботи двигуна може досягати 800 градусів.
Агресивні відпрацьовані гази спричиняють корозію випускних клапанів. Продукти неповного згоряння палива призводять до прогоряння.
Після певного періоду роботи тарілка випускного клапана Деу ЗАЗ Форза та сідло у головці блоку покриваються нагаром.
Висока температура розжарює нагар. Відбувається випалювання опорної поверхні випускного клапана. Це спричиняє втрату герметичності.
З'являються порушення у роботі двигуна Деу ЗАЗ Форза:
У щілини, що утворилися, спрямовується під тиском струмінь гарячих невідпрацьованих газів. Це ще сильніше нагріває головку клапана. Як результат – деформація головки та руйнування клапана. При руйнуванні клапана робота циліндра практично припиняється.
Щоб протистояти ерозії від перегріву, випускні клапани Деу ЗАЗ Форза виготовляються з жаростійкої сталі (хромнікельвольфраммолібденова сталь).
При заміні зруйнованого клапана притирання до сідла абсолютно обов'язкове. Якщо клапан не притерти, його доведеться міняти знову, і дуже скоро
Основа сплаву, з якого виробляються випускні клапани – нікель. Цей метал підвищує опір клапана до механічного зносу. Оскільки випускний клапан піддається більшому термічному навантаженню, ніж впускний, він має іншу структуру.
Стрижень випускного клапана Деу ЗАЗ Форза робиться порожнім. Внутрішня порожнина заповнюється металевим натрієм. Це необхідно для покращення теплообміну.
Сучасні технології дозволяють додатково захистити випускні клапани від агресивного впливу.
Найуніверсальніший спосіб – плазмово-порошкова наплавка. Крім цього, існують методи лазерного легування та наплавлення струмами високої частоти. Ці методи захисту збільшують вартість деталі, але суттєво продовжують термін її служби.
Ви не знаєте, як підвищити довговічність вашого автомобіля? Треба використовувати оригінальні або зроблені по ліцензії запчастини.
В цьому розділі сайту вам пропонується клапан випускний Деу ЗАЗ Форза - використовується в конструкції даної моделі.
Інтернет магазин ZAZ SHOP пропонує вам скористатися послугами та придбати перевірені і доступні комплектуючі, представлені в нашому великому каталозі.
Ми постійно розширює свій асортимент, і не тільки щодо кількості різних деталей, але і у вигляді пропозицій одній якійсь запчастини від різних виробників.
Так, клапан випускний Деу ЗАЗ Форза до різних систем може бути оригінального та ліцензійного виробництва. Причому, ціна на деталь може бути нижче, а якість – вище, ніж в оригіналу. Це дає можливість клієнтам придбати ті комплектуючі, які менше всього позначаться на бюджеті, але не погіршать характеристики автомобіля.
Купуючи запчастини в нашому інтернет магазині, ви гарантовано отримаєте:
Клапан випускний Деу ЗАЗ Форза, яку ви виберете в даному розділі, повністю відповідає всім перерахованим вище характеристикам.
Наші фахівці застерігають своїх клієнтів від непрофесійного втручання в конструкцію автомобіля. Якщо вам потрібно замінити будь-яку деталь, ми рекомендуємо звернутися за допомогою до фахівців.
У тому випадку, якщо у вас немає такої можливості, скористайтеся рекомендаціями фахівців щодо самостійного ремонту, які ви знайдете у відповідному блозі безпосередньо до вашої моделі.
ZAZ SHOP завжди працює для вашого блага і безпечної експлуатації навіть самого недорогий машини.
Переглянути всі відео
Новини
Chevrolet Lacetti є зразком правильного підходу до реалізації автомобільного транспорту . Перші серійні моделі цього авто почали сходити з конвеєра ще в 2002 році, але дизайн Шевроле Лачетті, як і технічні характеристики, залишаються актуальними донині. З моменту дебютного випуску минуло...
Як не дивно, історія автозаводу в Запоріжжі почалася ще до появи першого в світі автомобіля. Самохідний візок Бенца з'явилася на світ в 1885 році, а ЗАЗ почав роботу з 1863 року. Правда, автомобілі він не випускав. Виробництво відкрив голландський колоніст Абрагам Кооп, він...