n10087403-aftermarket
a11-2909050-febi
a11-2909050-swag
a11-3301025-meyle
a11-2909057-original
a11-2909040-ruville
a11-2909040-aic
a11-2909057-febi
a11-3301025-aftermarket
A11-2909057
a11-2909050-moog
a11-2909040-febi
a11-2909050-ruville
a11-2909040-moog
a11-2909057-swag
a11-2909040-original
a11-2909040-aftermarket
a11-2909050-meyle
a11-2909050-original
a11-2909050-optimal
a11-2909040-profit
a11-3301025-profit
a11-3301025-fag
a11-2909050-flennor
a11-2909040-fag
n90484001-aftermarket
a11-2909050-aftermarket
j69-3301020-aftermarket
a11-2909050-rider
a11-2909050-fag
a11-3301025-fitshi
a11-2909040-rider
a11-3301025-swag
a11-2909040-swag
a11-2909050-profit
a11-3301025-rider
a11-2909057-rider
j69-2909070-aftermarket
a11-2909040-lemforder
a11-3301025-febi
a11-3301025-lemforder
a11-2909057-profit
j69-2909070-meyle
a11-3301025-tedgum
j69-2909050-original
a11-2909040-delphi
j69-2909050-vtr
a11-2909040-meyle
j69-2909070-reinhoch
A11-2909050-LEMF
j69-3301020-reinhoch
A11-2909040-LEMF
n10087403-original
A11-2909050-LEMF-Lemforder
A11-2909040-CHINA
A11-2909040-LEMF-Lemforder
Гумові шарніри і сайлентблоки Деу ЗАЗ Форза - зовсім не одне і те ж. Швидше за все, кожному доводилося чути скрипи передньої або задньої підвіски.
Найчастіше цей звук виникає при ковзанні металевої запчастини в гумовому середовищі.
Хороший сайлентблок Деу ЗАЗ Форза відрізняється тим, що зовнішня і внутрішня поверхні гумового еластичного елемента намертво зафіксовані до металевих обойм або деталі безпосередньо.
Фіксують їх найчастіше методом вулканізації сирої гуми, рідше за допомогою полімерного клею. Від якості фіксації і залежить термін служби як самого сайлентблока, так і інших деталей підвіски.
Ресурс сайлентблока ще залежить від складу гумоматеріалу. Як правило, еластичну частину сайлентблока виконують з ізопренових, стирольних синтетичних каучуків.
Для підвісок, що працюють в складних умовах і під великими навантаженнями застосовують більш міцні, але жорсткі матеріали - фтористі і бутадієновий каучуки.
Використання поліуретану не практикують у виробництві сайлентблоков, оскільки у нього низький рівень адгезії до металу - з часом сайлентблок перетворюється в звичайний гумометалічний скрипучий шарнір.
При огляді нового сайлентблока або запчастини Деу ЗАЗ Форза з пробігом легко визначити, наскільки він придатний до установки і скільки зможе прослужити:
Стан гумового елемента. На ньому не повинно бути тріщин і слідів розривів.
Зона фіксації гуми до металевої втулки або оправи не повинна мати зазорів, відслонень.
Металеві елементи сайлентблока повинні в точності відповідати посадковим розмірам, оскільки пресування зовнішньої обойми без натягу не допускається.
Інтернет-магазин Заз Шоп пропонує купити сайлентблоки на Деу ЗАЗ Форза для передньої і задньої підвіски (балки, важелі, кермові тяги, підрамники). Доставка по Україні виконується протягом 1-3 днів з моменту оформлення замовлення.
Ви не знаєте, як підвищити довговічність вашого автомобіля? Треба використовувати оригінальні або зроблені по ліцензії запчастини.
В цьому розділі сайту вам пропонується сайлентблок Деу ЗАЗ Форза - використовується в конструкції даної моделі.
Інтернет магазин ZAZ SHOP пропонує вам скористатися послугами та придбати перевірені і доступні комплектуючі, представлені в нашому великому каталозі.
Ми постійно розширює свій асортимент, і не тільки щодо кількості різних деталей, але і у вигляді пропозицій одній якійсь запчастини від різних виробників.
Так, сайлентблок Деу ЗАЗ Форза до різних систем може бути оригінального та ліцензійного виробництва. Причому, ціна на деталь може бути нижче, а якість – вище, ніж в оригіналу. Це дає можливість клієнтам придбати ті комплектуючі, які менше всього позначаться на бюджеті, але не погіршать характеристики автомобіля.
Купуючи запчастини в нашому інтернет магазині, ви гарантовано отримаєте:
Сайлентблок Деу ЗАЗ Форза, яку ви виберете в даному розділі, повністю відповідає всім перерахованим вище характеристикам.
Наші фахівці застерігають своїх клієнтів від непрофесійного втручання в конструкцію автомобіля. Якщо вам потрібно замінити будь-яку деталь, ми рекомендуємо звернутися за допомогою до фахівців.
У тому випадку, якщо у вас немає такої можливості, скористайтеся рекомендаціями фахівців щодо самостійного ремонту, які ви знайдете у відповідному блозі безпосередньо до вашої моделі.
ZAZ SHOP завжди працює для вашого блага і безпечної експлуатації навіть самого недорогий машини.
Переглянути всі відео
Новини
Chevrolet Lacetti є зразком правильного підходу до реалізації автомобільного транспорту . Перші серійні моделі цього авто почали сходити з конвеєра ще в 2002 році, але дизайн Шевроле Лачетті, як і технічні характеристики, залишаються актуальними донині. З моменту дебютного випуску минуло...
Як не дивно, історія автозаводу в Запоріжжі почалася ще до появи першого в світі автомобіля. Самохідний візок Бенца з'явилася на світ в 1885 році, а ЗАЗ почав роботу з 1863 року. Правда, автомобілі він не випускав. Виробництво відкрив голландський колоніст Абрагам Кооп, він...
Відгуки користувачів
Остап
Покупал вместе с сайлентблоками. Приехало одной посылкой. Поменяли без проблем. Отправили в день заказа. Спасибо за оперативность
Гринюк Дмитрий
Fortune - Переплюнит по качеству многих именитых брендов. Покупал ещё на предедущий автомобиль сайленблоки передних рычагов, очень пришлись мне по душе. Отездил тогда на них,оооо го го, сколько. Так что в балку искал целенаправленно именно Fortune
Руслан
Цена, кстати, дешевле чем на фирменых сервисах. А уверен что там тоже китай. А за втулку сайлентблока рычага переплачивать как то не хочется
Автолюбитель ЗАЗ Forza
Есть такая проблемка на Форзах, да и не только на них. Не откручивается болт сайлентблока переднего рычага. Тут лучше посмотреть какой выход придумали с этой ситуации, а не терять время на изобретение ещё одного велосипеда - http://forza-club.org.ua/index.php?topic=6247.0
Георгий
Мои от старости расслоились. Нужна была уже срочная замена. У нас всё получилось
Олег
Кто знает. как часто приходится менять металлическую втулку переднего сайлентблока заднего рычага?
Афанасий
Сегодня стали менять сайлентблоки, левый болт отлично открутился, а правый крутится, но не выходит. Видимо закисла втулка. С дури механик провернул так, что оборвал резинку самого сайлентблока. Болт вниз не идет, резинка на нем болтается, мешает. Нашел обсуждения на форуме Форза Клуб, с идентичной проблемой, с которой столкнулся и я при замене. Кому ещё интересно решиние, оставлю ссылку на форум : http://forza-club.org.ua/index.php?topic=6247.0
Леонид
Ребята, будьте внимательней! Товар хороший, но записывайте правильно отделение Новой почты куда доставить! Пришлось погоняться за посылкой. А так - все очень неплохо