513MHA-1701327-Chery
513MHA-1701420AB-AfterMarket
513MHA-1701320BA-ORIJI
513MHA-1701350BA-Chery
513MHA-1701327-ORIJI
513MHA-1701350BA-PREMIUM
513MHA-1701350BA-AfterMarket
Злагоджена робота коробки передач, зчеплення і двигуна багато в чому залежить від стану шестерень, валів, підшипників КПП, а також синхронізаторів.
Синхронізатор Деу ЗАЗ Форза виходить з ладу найчастіше через активні і недбалих перемикань передач.
Основні поломки синхронізатора:
Знос зубчастого вінця.
Руйнування кільця блокування.
Викривлення, знос, руйнування конічної частини кільця.
Деформація або знос маточини синхронізатора.
Діагностувати знос синхронізатора не так просто. Це пов'язано з тим, що такі ж симптоми можуть бути пов'язані з несправністю зчеплення, зносом вичавного підшипника, фрикційних накладок веденого диска, викривленням ведучого диска або руйнуванням мембранної пружини кошика зчеплення.
Все ж є ряд симптомів, коли скажуть про те, що синхронізатори Деу ЗАЗ Форза потребують заміни:
вибиває передачу при русі, особливо під навантаженням;
шум, хрускіт при спробі включити передачу;
передача не включається або з важко вимикається.
Для збільшення ресурсу синхронізаторів, та й усіх запчастин КПП Деу ЗАЗ Форза, необхідно міняти трансмісійне масло в коробці передач як мінімум раз в 50-70 тисяч км пробігу, не допускати критичного зниження рівня масла, а використовувати тільки ті мастила, які рекомендує виробник.
Інтернет-магазин Заз Шоп пропонує купити синхронізатори КПП Деу ЗАЗ Форза в зборі, можлива відправка комплектів для капремонту.
В цьому випадку необхідно проконсультуватися з менеджером і вказати модель коробки, рік випуску або каталожні номери запчастин.
Ви не знаєте, як підвищити довговічність вашого автомобіля? Треба використовувати оригінальні або зроблені по ліцензії запчастини.
В цьому розділі сайту вам пропонується синхронізатор Деу ЗАЗ Форза - використовується в конструкції даної моделі.
Інтернет магазин ZAZ SHOP пропонує вам скористатися послугами та придбати перевірені і доступні комплектуючі, представлені в нашому великому каталозі.
Ми постійно розширює свій асортимент, і не тільки щодо кількості різних деталей, але і у вигляді пропозицій одній якійсь запчастини від різних виробників.
Так, синхронізатор Деу ЗАЗ Форза до різних систем може бути оригінального та ліцензійного виробництва. Причому, ціна на деталь може бути нижче, а якість – вище, ніж в оригіналу. Це дає можливість клієнтам придбати ті комплектуючі, які менше всього позначаться на бюджеті, але не погіршать характеристики автомобіля.
Купуючи запчастини в нашому інтернет магазині, ви гарантовано отримаєте:
Синхронізатор Деу ЗАЗ Форза, яку ви виберете в даному розділі, повністю відповідає всім перерахованим вище характеристикам.
Наші фахівці застерігають своїх клієнтів від непрофесійного втручання в конструкцію автомобіля. Якщо вам потрібно замінити будь-яку деталь, ми рекомендуємо звернутися за допомогою до фахівців.
У тому випадку, якщо у вас немає такої можливості, скористайтеся рекомендаціями фахівців щодо самостійного ремонту, які ви знайдете у відповідному блозі безпосередньо до вашої моделі.
ZAZ SHOP завжди працює для вашого блага і безпечної експлуатації навіть самого недорогий машини.
Переглянути всі відео
Новини
Chevrolet Lacetti є зразком правильного підходу до реалізації автомобільного транспорту . Перші серійні моделі цього авто почали сходити з конвеєра ще в 2002 році, але дизайн Шевроле Лачетті, як і технічні характеристики, залишаються актуальними донині. З моменту дебютного випуску минуло...
Як не дивно, історія автозаводу в Запоріжжі почалася ще до появи першого в світі автомобіля. Самохідний візок Бенца з'явилася на світ в 1885 році, а ЗАЗ почав роботу з 1863 року. Правда, автомобілі він не випускав. Виробництво відкрив голландський колоніст Абрагам Кооп, він...
Відгуки користувачів
Роберт
Поменял сцеплени в сборе, и масло в коробке, теперь все передачи включаются изумительно (раньше на холодную 1- ю и 2- ю передачу вообще чуть ли не ногами запихивать приходилось), после 15 км езды, все приходило в норму. Осталась одна проблема, при переходе на 3 - ю или на 5 -ю передачи, неважно на какой конкретно скорости, чувствуется явный прихруст. Если долго поездишь тоже вроде как проходит. После долгой езды станосится лучше, но все равно не то. Задумался над заменой синхронизаторов 3- й и 5- й передачи. Интересует вот что, нужно менять только кольцо синхронизатора, или весь в сборе? И что еще желательно менять для профилактики?