96182268-Bosung (Korea)
Оплата: при отриманніTF6990-8120120-OEM (АвтоЗАЗ)
Оплата: при отриманні96214619-OEM (Korea)
Оплата: при отриманні96304316-Geun Young (Korea)
Оплата: при отриманні96182269-Bosung (Korea)
Оплата: передоплата96351259-Bosung (Korea)
Оплата: при отриманніTF69Y0-9635125-9-OEM (АвтоЗАЗ)
Оплата: при отриманні96304312-OEM (Korea)
Оплата: при отриманні96214619-Bosung (Korea)
Оплата: при отриманніTF6990-1311082-OEM (АвтоЗАЗ)
Оплата: при отриманні96304316-Genuine
Оплата: при отриманніTF6990-8120120-Wolmot (Poland)
Оплата: при отриманні96350692-Koreastar (Korea)
Оплата: при отриманні96350692-Bosung (Korea)
Оплата: при отриманні96182268-Genuine
Оплата: при отриманні96304312-GM
Оплата: при отриманніTF6990-1311082
Оплата: при отриманні96304312-OEM (DYC) (Korea)
Оплата: при отриманні96304316-Geun Young (Korea)
Оплата: при отриманні96184393-Geun Young (Korea)
Оплата: при отриманні96350692
Оплата: при отриманні96214619-OEM (DYC) (Korea)
Оплата: при отриманні96351259-Koreastar (Korea)
Оплата: при отриманні96304316-Geun Young
Оплата: при отриманні96304312-Genuine
Оплата: при отриманні01137-08165-GM
96184393-ONNURI (Korea)
Оплата: при отриманні96184393-Geun Young (Korea)
Оплата: при отриманні96351259-GROG
Оплата: при отриманні96214619-Корея
Оплата: при отриманні96304316-GROG
Оплата: при отриманні96182268-GROG
Оплата: при отриманні96182268-Корея
Оплата: при отриманні96304312-GROG
Оплата: при отриманні96304312-OEM (DYC)
Оплата: при отриманні96184393-Корея
Оплата: при отриманні96351259-Koreastar
Оплата: при отриманні96184393-Bosung (Korea)
Оплата: при отриманніLan 1.4-Made in UA
Оплата: при отриманні96350692+96180071+96182259-FSO
Оплата: при отриманні96214619-OEM (DYC)
Оплата: при отриманніTF6990-1303025-WOLMOT
96182269-Bosung
Оплата: передоплата96304316-KAP (Korea)
Оплата: при отриманні96182268-KAP
Оплата: при отриманні96304312-GM (Korea) стар. накл. без голограммы
Оплата: при отриманні96180071/96182268-Made in UA
Оплата: при отриманні96351259-KAP
Оплата: при отриманні96182268-Bosung
Оплата: при отриманні96182268-GM
Оплата: при отриманніLPK 0561-CR-Luzar
Оплата: передоплата96351259-GUNYOUNG
Lan 1.4-Wolmot (Poland)
Оплата: при отриманні96304316-DYH
Оплата: при отриманні96350692-OEM (БРТ-АвтоЗАЗ)
Оплата: при отриманніTA69W0-1303026-WOLMOT
TF6990-1303010-WOLMOT
96304312-DYH
Оплата: при отриманні96304316-GM
Оплата: при отриманні96304316-OEM (БРТ-АвтоЗАЗ)
Оплата: при отриманні96304312-GM
Оплата: при отриманні96304312-GUNYOUNG
Оплата: при отриманні96351259-KAP (Korea)
Оплата: при отриманні96182268-OEM (БРТ-АвтоЗАЗ)
Оплата: при отриманні96182268-GUNYOUNG
Оплата: при отриманніПатрубки радіатора Деу Ланос – сполучні елементи системи охолодження двигуна. Завдяки патрубкам проводиться перекачування рідини, що охолоджує, через радіатор, коли відкривається термостат і система охолодження починає циркулювати по великому колу.
До радіатора Деу Ланос підключаються 3 шланги:
1. Підводить
2. Відвідний
3. Паровідвідний (на розширювальний бачок)
Потрібно окремо помітити, що існує кілька різновидів патрубків радіатора Деу Ланос: без кондиціонера та наявністю кондиціонера. Між собою дані патрубки відрізняються довжиною та формою вигину, що з наявністю/відсутністю в моторному відсіку додаткового радіатора кондиціонера.
Для підключення радіатора Деу Ланос використовують спеціальні патрубки, розраховані на роботу в умовах підвищеної температури.
Радіатор починає заповнюватися охолоджувальною рідиною через приймальний патрубок, коли термостат нагрівається до 87°С. Повне відкриття термостата відбувається при нагріванні рідини до 100-105°С.
Високі температури та агресивне середовище охолоджуючої рідини з часом призводять до непридатності патрубків радіатора Деу Ланос
Найбільшого ризику розгерметизації піддаються патрубки радіатора з більшим пробігом понад 70 000 – 100 000 (км). Старі патрубки спочатку дубіють, та був лопаються, що з втратою матеріалом еластичності.
Зношення патрубків радіатора можна визначити за такими ознаками:
1. Зниження рівня охолоджуючої рідини у бачку
2. Заповітря системи охолодження (повітряна пробка)
При пориві патрубка радіатора Деу Ланос на гарячому двигуні з-під капота може виходити водяна пара. Пробій патрубка легко помітити і за наявністю рідини, що охолоджує, на прилеглих деталях.
Якщо якийсь із патрубків радіатора почав протікати, то фахівці рекомендують провести заміну повністю всіх патрубків. Комплексна заміна сполучних елементів радіатора дозволить запобігти появі аварійних поломок системи охолодження у майбутньому.
• Перед заміною патрубків радіатора потрібно дочекатися охолодження двигуна та злити антифриз із радіатора.
На багатьох моделях Деу Ланос знизу радіатора є зливний краник. Якщо краник все ж таки не передбачений, то доведеться зливати охолоджувальну рідину через нижній патрубок.
• Патрубки радіатора на подачі та відводі антифризу кріпляться класичними хомутами з різьбовим притиском. Потрібно послабити хомути та стягнути їх далі по патрубку. Для ослаблення хомутів знадобиться викрутка, зазвичай хрестова.
Тонкий паровідвідний патрубок радіатора Деу Ланос кріпиться за допомогою самозатискних хомутів. Для ослаблення самозатискного хомута необхідно стиснути вусики стяжки плоскогубцями.
Верхній патрубок радіатора, що здійснює подачу антифризу, кріпиться зворотним кінцем термостата. Нижній патрубок (обратка) кріпиться зворотним кінцем до розподільчої трубки, яку зазвичай називають «саксофон». Тонкий паровідвідний патрубок фіксується зворотним кінцем до розширювального бачка.
• Знімаємо патрубки радіатора Деу Ланос і ставимо на їхнє місце нові.
Іноді старі патрубки радіатора сильно прикипають. Якщо якийсь із патрубків не знімається, то потрібно спробувати спочатку прокрутити кінець на посадковому місці. Якщо кінець патрубка не провертається, то доведеться робити поздовжній надріз на кінці, що прикипіло.
• Після встановлення патрубків радіатора Деу Ланос та заправки системи охолодження антифризом слід завести двигун і прогріти його до робочої температури, доки не відкриється термостат.
Потрібно оглянути з'єднання на всіх патрубках радіатора, вони не повинні підтікати.
Ви не знаєте, як підвищити довговічність вашого автомобіля? Треба використовувати оригінальні або зроблені по ліцензії запчастини.
В цьому розділі сайту вам пропонується патрубок радіатора Деу Ланос - використовується в конструкції даної моделі.
Інтернет магазин ZAZ SHOP пропонує вам скористатися послугами та придбати перевірені і доступні комплектуючі, представлені в нашому великому каталозі.
Ми постійно розширює свій асортимент, і не тільки щодо кількості різних деталей, але і у вигляді пропозицій одній якійсь запчастини від різних виробників.
Так, патрубок радіатора Деу Ланос до різних систем може бути оригінального та ліцензійного виробництва. Причому, ціна на деталь може бути нижче, а якість – вище, ніж в оригіналу. Це дає можливість клієнтам придбати ті комплектуючі, які менше всього позначаться на бюджеті, але не погіршать характеристики автомобіля.
Купуючи запчастини в нашому інтернет магазині, ви гарантовано отримаєте:
Патрубок радіатора Деу Ланос, яку ви виберете в даному розділі, повністю відповідає всім перерахованим вище характеристикам.
Наші фахівці застерігають своїх клієнтів від непрофесійного втручання в конструкцію автомобіля. Якщо вам потрібно замінити будь-яку деталь, ми рекомендуємо звернутися за допомогою до фахівців.
У тому випадку, якщо у вас немає такої можливості, скористайтеся рекомендаціями фахівців щодо самостійного ремонту, які ви знайдете у відповідному блозі безпосередньо до вашої моделі.
ZAZ SHOP завжди працює для вашого блага і безпечної експлуатації навіть самого недорогий машини.
Переглянути всі відео
Новини
Chevrolet Lacetti є зразком правильного підходу до реалізації автомобільного транспорту . Перші серійні моделі цього авто почали сходити з конвеєра ще в 2002 році, але дизайн Шевроле Лачетті, як і технічні характеристики, залишаються актуальними донині. З моменту дебютного випуску минуло...
Як не дивно, історія автозаводу в Запоріжжі почалася ще до появи першого в світі автомобіля. Самохідний візок Бенца з'явилася на світ в 1885 році, а ЗАЗ почав роботу з 1863 року. Правда, автомобілі він не випускав. Виробництво відкрив голландський колоніст Абрагам Кооп, він...
Відгуки користувачів
Бобров Бодя
Недавно занялся борьбой с конденсатом от кондиционера. Прочистил, но обранужил что нет шланга который надевается на выход дренажа с корпуса испарителя. У меня такой же как на этой странице. Вроде можно было и без него, но он как бы отводит конденсат немного в сторону, поэтому конечно же купил. Держится отлично, думаю самопроизвольно не потеряется. А так впринципе обычный кусок шланга, но правда с правильным изгибом
Виталий
Отличный патрубок! Проверил у себя на ланосе. Материал эластичный, форма, размер идентичны оригинальному патрубку. Механических повреждений, порезов, пережатостей не было обнаружено
Клиент
Была проблема с печкой, начала дуть холодным воздухом , оказалось это банальный патрубок нужно было заменить
Шинкаренко Макс
Заказывал шланг слива конденсата кондиционера. Хоть и "давила жаба" заказывать один шланг, хотел позже совместить с каким-то заказом, но здравый смысл победил. Всё таки пусть конденсат стекает именно так как предусмотрено, а не как попало вызывая лишнюю корозию. Шланг с хорошей резины, плотно стал на свое место, не потеряется. Спасибо!
Глеб Иванович
Быстро связались, товар отправили в тот же день, цена была самой дешевой. Вполне достойно
Дэн
И не придерешься: лучше есть, но намного дороже
Виктор
раньше покупал на базаре, теперь буду тут отовариваться
Клим
менял, как вы советовали. Все хорошо
Дмитрий
Может есть и лучшее качество, но не за такие деньги